Bekijk volle/desktop versie : Moordenaar had hoofd van zijn buurman in tas



07-11-2008, 14:45
Een moordenaar is in een Engelse bus gespot door CCTV met het hoofd van zijn buurman in een tas. Het gaat om de 43-jarige Algerijn Mohamed Boudjenane. Hij zou het hoofd later in een kanaal hebben gegooid, zo luidt het rechtbankverslag volgens The Sun.


Obsessie

De Algerijn vermoordde zijn 45-jarige bovenbuurman een paar uur nadat hij een vrouw in zijn flat had gegijzeld en meerdere malen verkrachtte. Hij was geobsedeerd geraakt door de 42-jarige nanny van Filipijnse afkomst, die hij ervan verdacht met de buurman naar bed te gaan.

Bedreiging

Hij schoor de vrouw kaal en dreigde haar te in een bad met kokend water te gooien voordat hij zich tot drie keer toe aan haar vergreep. De volgende dag liet hij haar gaan. Ze moest wel eerst beloven zich tot de islam te bekeren en met hem te trouwen.

Moord

Vervolgens vermoordde Boudjenane zijn buurman met een hamer en hakte met een hakmes zijn hoofd eraf. Het lichaam werd drie dagen later in Kilburn teruggevonden.

Straf

De Algerijn zegt stemmen in zijn hoofd te horen en aan een depressie te lijden. Hij zou suïcidaal zijn en zich niets meer van de moord kunnen herinneren. Boudjenane vroeg in 1998 zonder succes een verblijfsvergunning aan, maar bleef wel illegaal in Engeland wonen. Hij is veroordeeld voor gijzeling, verkrachting en moord en heeft levenslang gekregen. Zo kreeg hij toch nog zijn verblijfsvergunning.

bron:spitsnieuws

07-11-2008, 14:51


Blijkbaar wilde hij "het koppie erbij houden"
---
Nah... er zijn leipo's ... en er zijn nog grotere leipo's... onvoorstelbaar.

Trouwens ...waar is onze Algerijnse medeforummer?

07-11-2008, 14:54
al weer kop er af. dat gezeik ben ik wel zat ..

07-11-2008, 14:55
Algerijnen..

07-11-2008, 14:56



Citaat door pizatie:
al weer kop er af. dat gezeik ben ik wel zat ..


Had die je pop gejat?

07-11-2008, 14:58
Gestoorde..gelukkig levenslang daaro.

07-11-2008, 14:58

Citaat door Evenblij:
Had die je pop gejat?



pop=vrouw dan had die ook zo een probleem ja

07-11-2008, 15:04

Citaat door pizatie:
pop=vrouw dan had die ook zo een probleem ja


Ik gaf je al het voordeel van de twijfel in deze... ik ging er al vanuit dat de pop van het vrouwelijke geslacht zou zijn.
---
Hoewel je natuurlijk nooit zeker kan zijn bij jou in deze... gezien de vele geslachtsveranderingen die jij hier op het forum hebt ondergaan.

07-11-2008, 15:06

Citaat door Evenblij:
Ik gaf je al het voordeel van de twijfel in deze... ik ging er al vanuit dat de pop van het vrouwelijke geslacht zou zijn.
---
Hoewel je natuurlijk nooit zeker kan zijn bij jou in deze... gezien de vele geslachtsveranderingen die jij hier op het forum hebt ondergaan.



alweer boere grappen . moet je in de bar verkopen niet hier