Bekijk volle/desktop versie : Terreurjeugd belaagt kinderoptocht



Pagina's : [1] 2 3 4

06-11-2008, 16:15
Een lampiontocht van kleine kinderen is gisteravond in Den Haag ruw verstoord door een groep van zo'n vijftien jongens. Ze gooiden eieren en schopten een hond.

De kinderen werden lastiggevallen toen ze met hun lampionnetjes door de Scheepersstraat liepen. Ook de politie werd met eieren bekogeld. Aan het eind van de optocht, rond 19.00 uur, belaagde deze groep een vrouw die haar hond uitliet. Ook probeerden zij de hond te schoppen.

Een arrestatie

Een jongen werd aangehouden. De arrestant sloeg en schopte om zich heen en schold de agent uit. Deze 15-jarige knaap werd later door zijn vader van politiebureau gehaald. 'Hij ging met een proces-verbaal voor belediging naar huis.'
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2008/11/terreurjeugd_jaagt_optocht_uit.html

06-11-2008, 16:26



Citaat door Cambridge:
Ook genoeg van die walgelijke rel-marokkanen?




Wat een zielige kneus ben je, ik lees niks over Marokkanen maar meneertje moet natuurlijk meteen het vingertje naar een bepaald volk wijzen.

Triest, triest en nog eens triest..lik de ballen van je blanke fuhrer

06-11-2008, 16:33

Citaat door Everlasting:
Een lampiontocht van kleine kinderen is gisteravond in Den Haag ruw verstoord door een groep van zo'n vijftien jongens. Ze gooiden eieren en schopten een hond.

De kinderen werden lastiggevallen toen ze met hun lampionnetjes door de Scheepersstraat liepen. Ook de politie werd met eieren bekogeld. Aan het eind van de optocht, rond 19.00 uur, belaagde deze groep een vrouw die haar hond uitliet. Ook probeerden zij de hond te schoppen.

Een arrestatie

Een jongen werd aangehouden. De arrestant sloeg en schopte om zich heen en schold de agent uit. Deze 15-jarige knaap werd later door zijn vader van politiebureau gehaald. 'Hij ging met een proces-verbaal voor belediging naar huis.'
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2008/11/terreurjeugd_jaagt_optocht_uit.html


Verrot schoppen dat tuig.

06-11-2008, 16:35

Citaat door Cambridge:
Het waren marokkanen! wat dacht jij dan?

Heb je al gestort?

Bankrekeningnr: 67.04.72.344
t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag

Bij voorbaat dank!


Freunden von der NSDAPVV.......jawol...wie haben deine euro's nötig um die marokanishe diaspora aus Holland zu einleiten!!!!

06-11-2008, 16:35



Citaat door Cambridge:
Ook genoeg van die walgelijke rel-marokkanen?

Ga naar http://www.pvv.nl en meldt je aan.


.

Of

word donateur

Bankrekeningnr: 67.04.72.344
t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag

'Dat je eigen burgers en onderdanen zichzelf niet meer kunnen zijn in hun eigen wijk, is het gevolg van wanbeleid, ongeloof én onkunde van de kant der regering, .......!?

Met als directe consequentie; verhuizen.

06-11-2008, 16:35

Citaat door TSEPPE:
Mee eens ,de harde aanpak



niet te hard he. anders hebben ze pijn en dat doet auwww

06-11-2008, 16:38

Citaat door zwiebertje:
Ik zou graag een onafhankelijk nieuwsmedium willen horen over de achtergrond van de daders. Ik denk, met de nadruk op denk, dat het inderdaad marokkanen zijn geweest , ik kan me niets anders voorstellen.Maar ik wil het wel graag zeker weten.



Verwacht je nou een schouderklopje van de PVV?

06-11-2008, 16:42

Citaat door TSEPPE:
Strafkampen,voor uitschot



krijgen ze dan goed te eten en mogen ze sporten ?

06-11-2008, 16:46

Citaat door Cambridge:
Ook genoeg van die walgelijke rel-marokkanen?

Ga naar http://www.pvv.nl en meldt je aan.


.

Of

word donateur

Bankrekeningnr: 67.04.72.344
t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag


balhaar, waar wordt er in dit stuk aangegeven dat het om marokkaanse relschoppers gaat:s

06-11-2008, 16:48

Citaat door zwiebertje:
ein zu leiten. Waar heb jij duits geleerd ? Ik dacht dat moslims toch grote vrienden van mister AH waren en dan verwacht ik minstens dat ze zijn taal correct spreken



Wij hebben ten minste Anne Frank niet verraden

06-11-2008, 16:49

Citaat door big2:
Vito waar slaat dit op, het gebeurde in een wijk waarin veel Marokkaanse jeugd woont, ook in de wijk daarnaast, dus is het logisch aan te nemen dat het Marokkaanse jeugd was.

Gezien eerdere rotzooi overal is het ook erg aannemelijk, lees ook de commentaren in het AD .



Is toch niet gelijk een excuss om reclame te maken voor de racist Wilders, want als dat gedaan wordt heb ik het idee dat alle Marokkanen er de schuld voor krijgen

06-11-2008, 16:52

Citaat door zwiebertje:
daar zit ik niet op te wachten, ik zit te wachten op de etnische afkomst van een flink aantal rotzakken die kleine kinderen molesteren.
En als het inderdaad marokkanen zijn dan krijgt de PVV van mij een schouderklopje.



Wat heeft hun etnische afkomst hiermee te maken? Het is het gedrag dat aangepakt moet worden. Je lijkt Wilders wel, dat je bij elk incident dat gepleegt wordt zit te duimen dat een Marokkaan/Moslim de schuldige is. Bah, ken je grezen.

06-11-2008, 16:53



Citaat door Cambridge:
Nee, niet alle marokkanen Don. Alleen de rel-marokkanen..... en dat zijn er inderdaad wel veel!

(by the way: Waarom verdraai jij alles ? )


Iemand die voor de PVV collecteert is net als Wilders een vuile racist. Verdraai niks, mijn interpetatie naar aanleiding van hoe Wilders zich gemanifesteert heeft de afgelopen jaren. Hoor ik jou al zeggen: "Maar Wilders is geen racist", dan vraag ik jou "Als Wilders geen racist is, wie is het dan nog wel?"

06-11-2008, 16:54
haha Cambridge je bent een zielig geval, met een overvloed aan vrije tijd. Wat je vrijwel geheel benut om marokkanen zwart te maken door dit soort zielige reacties, waardoor je ons tegelijkertijd een kijkje geeft in jou zielige eigen "wereldje"

06-11-2008, 16:54

Citaat door Cambridge:
Wie heeft Anne dan verraden?


Ik denk dat de kans veel groter is dat een NEderlander het gedaan ozu hebben dan een Moslim/Marokkaan.

het was een reactie op de bewering dat de moslims degene waren die vriendjes waren met Hitler.

Pagina's : [1] 2 3 4