Bekijk volle/desktop versie : Kan iemand mij helpen om een vrijgezellenfeest te organiseren??



06-11-2008, 15:51
Een vriendin gaat binnenkort trouwen...
En het leek me leuk om een vrijgezelle feest voor haar te organiseren.
Alleen kan ik niks leuks verzinnen om te gaan doen met vriendinnen en de bruid zelf...

Kan iemand mij daarbij helpen?? En wat tips plaatsen...


Alvast bedankt!!


Groetjes!!

06-11-2008, 15:59


je kan uit eten gaan..... gezellig en lekker!

06-11-2008, 16:00
of ga naar de hammam uitgebreid met massage enzo en daarna gezellig bij iemand thuis feesten....

06-11-2008, 16:12
Je moet een verassingsroute met haar gaan doen.

Neem haar mee met alle vriendinnen met naar plekken die belangrijk voor haar zijn.

Op elke laat je één van de vriendinnen wat zeggen en geef je haar een kadootje. Kado's waar door geraakt worden zijn dingen met tekst geschreven door de mensen die je dierbaar zijn en dingen met foto's.

Dus bijvoorbeeld een boekje met daarin verhalen van wat je hebt meegemaakt. Dingen waar jullie hebben gelachen, gehuild etc.

Verder kun je een foto album geven met foto's van haar familie en vriendinnen. Je begint met haar opa's en oma's. Dan haar ouders, broers en zussen en de vriendinnen.

Je kunt een verwendag met haar doen. Sauna, zwembad en hammam vmet de vriendinnetjes.

De avond sluit je af met een etentje.

10-11-2008, 13:18


Dank jullie wel meiden!! Maar misschien ook iets waarvan een beetje goedkoop??

Nogmaals bedankt Kus!!

10-11-2008, 13:29
maak taart bij de hema met de een groepsfoto van haar vriendinnen nichtjes en allemaal. Cheap en heerlijk om de avond mee af te sluiten.

10-11-2008, 15:09
boedellah´s