Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kerastase Producten



06-11-2008, 14:21
Wie heeft er hier ervaring met Kerastase? En welke producten gebruik je van deze lijn?

06-11-2008, 17:43


Ik heb ervaring met kerastase nutritive. Ik raad het je echt aan het is voor droog beschadig haar. Mijn haar is nu zo gezond! Het is best wel prijzig dus ik raad je aan om bij ebay te bestellen.

Succes.

07-11-2008, 10:12

Citaat door didemciQ:
Ik heb ervaring met kerastase nutritive. Ik raad het je echt aan het is voor droog beschadig haar. Mijn haar is nu zo gezond! Het is best wel prijzig dus ik raad je aan om bij ebay te bestellen.

Succes.


Wanneer begon je resultaat te boeken en hoeveel kost het normaal bij een kapperszaak?

07-11-2008, 10:55
hallo..
ik gebruik het persoonlijk ook.. en het is n goede shampoo.

07-11-2008, 10:56


gebruik je alleen de shampoo of ook de maskers, spoelingen enzo

07-11-2008, 11:00

Citaat door samarina:
Wie heeft er hier ervaring met Kerastase? En welke producten gebruik je van deze lijn?


Hallo,

Ik heb ook kerastase gebruikt, ik was tevreden met het resultaat.
De reden dat ik heb ben gebruiken is dat me haar als stro was verschrikkelijk. Als ik het waste leek het net als of stro aan het wassen was. Zelf heb ik het een paar maanden gebruikt..ben ermee gestopt omdat ik het best prijzig vind. Ook heb de masker erbij gebruikt

07-11-2008, 11:02
ik gebruikte de shampoo en de conditioner en masker.
maar we geven soms ook wel is 30 euro voor niets uit.. dus allahoema voor je haar

07-11-2008, 11:03

Citaat door samarina:
Wie heeft er hier ervaring met Kerastase? En welke producten gebruik je van deze lijn?

waar te vinden?

07-11-2008, 11:06

Citaat door minimeknesia:
ik gebruikte de shampoo en de conditioner en masker.
maar we geven soms ook wel is 30 euro voor niets uit.. dus allahoema voor je haar


ja daar heb je gelijk in inderdaad..

07-11-2008, 11:18

Citaat door minimeknesia:
ik gebruikte de shampoo en de conditioner en masker.
maar we geven soms ook wel is 30 euro voor niets uit.. dus allahoema voor je haar

gelijk heb je, we geven uit zomaar 30 euro voor wat eten die gelijk na enkele minuten in de wc pot terecht komt, maar als wij iets willen kopen voor ons haar die misschien ook nog weken te gebruiken is, dan beginnen wij te zeuren over de prijs, dan is al 10 euro "heeeeeel duuuuuuuuuuur man"

07-11-2008, 11:23

Citaat door oujdiy_lady:
gelijk heb je, we geven uit zomaar 30 euro voor wat eten die gelijk na enkele minuten in de wc pot terecht komt, maar als wij iets willen kopen voor ons haar die misschien ook nog weken te gebruiken is, dan beginnen wij te zeuren over de prijs, dan is al 10 euro "heeeeeel duuuuuuuuuuur man"


hahahaha wallahila je hebt gelijk hahahha

nee voor mijn haar heb ik het wel over