Bekijk volle/desktop versie : Trouwen Met Iemand Die Je Haast Niet Kent...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

06-11-2008, 12:35
of juist wel trouwen met iemand waar je een relatie mee hebt gehad.

Ik vraag me af waarom veel mensen tegenwoordig niet met iemand willen of kunnen trouwen die ze haast niet kennen. Wat is daar mis mee??

06-11-2008, 12:37


Wil zowel van de heren als de dames weten wat ze hiervan vinden en waar hun voorkeur naar uit gaat??

06-11-2008, 12:40
lijkt me eerlijk gezegd echt eng.
iemand die je niet kent!!!

06-11-2008, 12:41

Citaat door verdwaalde:
lijkt me eerlijk gezegd echt eng.
iemand die je niet kent!!!


06-11-2008, 12:42



Citaat door verdwaalde:
lijkt me eerlijk gezegd echt eng.
iemand die je niet kent!!!


Meeste marokkaanse ouders hebben elkaar ook niet gekend....toch is dat bij de meeste heel goed gegaan.

06-11-2008, 12:42
ik zal nooit trouwen met iemand die ik niet ken, maar ik ga ook geen relatie beginnen

Inshallah kom ik een leuk meisje tegen op werk of worden we via vrienden ofzo aan elkaar voorgesteld, el mekteb heeft vast wel wat leuks voor mij hoop ik

06-11-2008, 12:43
je kunt wel een relatie van een paar jaar hebben en denken dat je die persoon kent
maar je kent iemand pas als je met die gene onder een dak gaat wonen
eigenlijk ken je die persoon dan nog niet net zo min als je een wild vreemde kent

06-11-2008, 12:43

Citaat door classifiedgirl:
Meeste marokkaanse ouders hebben elkaar ook niet gekend....toch is dat bij de meeste heel goed gegaan.


kan je niet vergelijken. Onze ouders waren niet beinvloedt door As The World Turns en Laguna Beach etc. Wij zijn VEEEL anders dan onze ouders.

06-11-2008, 12:44

Citaat door classifiedgirl:
of juist wel trouwen met iemand waar je een relatie mee hebt gehad.

Ik vraag me af waarom veel mensen tegenwoordig niet met iemand willen of kunnen trouwen die ze haast niet kennen. Wat is daar mis mee??


mijn man moet ik echt niet hebbe gekend voo rme huwelijk hoor !!

NOO WEE

06-11-2008, 12:45

Citaat door ghalil:
je kunt wel een relatie van een paar jaar hebben en denken dat je die persoon kent
maar je kent iemand pas als je met die gene onder een dak gaat wonen
eigenlijk ken je die persoon dan nog niet net zo min als je een wild vreemde kent



Klopt en dan alsnog zal je iemand niet helemaal kennen. jezelf totaal blootstellen aan de ander is heel moeilijk..

06-11-2008, 12:46

Citaat door Mouad16:
kan je niet vergelijken. Onze ouders waren niet beinvloedt door As The World Turns en Laguna Beach etc. Wij zijn VEEEL anders dan onze ouders.



De meeste worden helaas beinvloedt door dat soort programma's en geloven dus in sprookjes. Realiteit is soms ver te zoeken...

06-11-2008, 12:47

Citaat door classifiedgirl:
Klopt en dan alsnog zal je iemand niet helemaal kennen. jezelf totaal blootstellen aan de ander is heel moeilijk..


heeft met vertrouwen te maken. Als je jezelf niet totaal kan blootstellen aan je partner dan klopt de relatie niet vind ik. Je moet toch ALLES met je partner kunnen bespreken, maar als je als vreemde trouwt blijft er altijd een gevoel van shie wantrouwen ofzo. Je moet de kracht van 7houb niet onderschatten.

06-11-2008, 12:47



Citaat door Mouad16:
ik zal nooit trouwen met iemand die ik niet ken, maar ik ga ook geen relatie beginnen

Inshallah kom ik een leuk meisje tegen op werk of worden we via vrienden ofzo aan elkaar voorgesteld, el mekteb heeft vast wel wat leuks voor mij hoop ik



Inchallah...maar als je haar op die manier tegenkomt zal je haar volgens mij ook willen leren kennen.

06-11-2008, 12:47

Citaat door classifiedgirl:
Meeste marokkaanse ouders hebben elkaar ook niet gekend....toch is dat bij de meeste heel goed gegaan.



hele andere tijd perk, die hadden ook nooit van spuiten en slikken gehoord.

06-11-2008, 12:49

Citaat door ghalil:
heey mop

Citaat door classifiedgirl:
Meeste marokkaanse ouders hebben elkaar ook niet gekend....toch is dat bij de meeste heel goed gegaan.



Ja klopt.. maar die generatie kan je niet vergelijken met ons !!

vroeger kon het ook niet anders
het was juist abnormaal als je iemand eerder zou leren kennen..
nu is het juist andersom!
de rollen zijn 180 graden gedraaid!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15