Bekijk volle/desktop versie : ik kom er maar niet overheen...



21-02-2004, 23:00
wat ik ook doe, hoe ik ook praat, lach, hoe ik me gedraag alles wat ik doe doet me aan mijn ex denken... ik hou zoveel van hem maar ik kom maar niet over hem heen.hij heeft me zoveel pijn gedaan en ik kan niet zonder hem...ik had nog nooit van iemand gehouden zoals hem.ik hou nog steeds van hem.zielsveel...ik spreek hem nog wel eens maar ik weet niet wat ik moet doen,ik wil hem terug maar ik kan hem ook weer niet terugnemen omdat hij me zoveel pijn heeft gedaan.ik mis hem elke seconde van de dag
Hij wil me ook terug maar ik kan het niet aan als ik hem daarna nog een keer kwijt zou raken.
sinds k hem niet meer heb, is er een grote leegte in mijn leven,ik zie geen vreugde...
sinds het uit is ben ik in een depressie gevallen maar kom er niet alleen uit. ik ben bij de dokter geweest hiervoor maar toch weet k t niet meer...

xxxjs mij

21-02-2004, 23:18


ik zou mijn mannetje nooit nooit opgeven wat er ook gebeurt. maar ik weet niet precies wat het probleem is tussen jullie?! ik weet de situatie niet waarom jullie uitelkaar zijn dus ik kan ook geen advies geven over je probleem. ik bedoel op welke manier heeft hij je pijn gedaan? is hij vreemd gegaan? heeft hij je figuurlijk pijn gedaan? geslagen bijv?

21-02-2004, 23:26
nou door na alles wat we hadden meegemaakt, en die lange tijd dat ik met hem had hij mij zomaar in de steek liet.Eerst zonder reden, hij nam gewoon geen contact meer met me op en toen had hij me verteld dat hij niet toe was aan een vaste relatie maar dat ik gewoon even eenpaar jaar moet wachten op hem tot hij er klaar voor is...en nu weet hij t niet meer.hij wil me terug en heeft er spijt van wat hij heeft gezegd.Maar dat snap ik nou ook weer niet.Ik begrijp niet waarom hij nou zo moeilijk deed.het zit zo raar inelkaar maar er zit nog meer achter.echt lang verhaal meid...

21-02-2004, 23:54
aha, ja nu snap ik de situatie wel een beetje. maar volgens mij weet jou ex niet zo goed wat hij wil, en zich daarom een beetje vreemd tegenover jou gedraagt. en er toen der tijd er gelijk een punt achter heeft gezet. ik denk dat jullie elkaar even te tijd en ruimte moeten gunnen om erover na te denken. als jullie echt van elkaar houden doorstaat jullie relatie alles! mijn mannetje heeft in onze relatie mij ook veel pijn gedaan, maar andere kant maakt hij mij zo gelukkig! ik weet niet precies hoe ik dat in woorden moet uitleggen en ik begrijp precies hoe jij je voelt. ik zou zeggen veel sterkte in de toekomst, als je ooit met me wilt praten kun je je email wel pm-en naar me!

22-02-2004, 00:01


DANKJE WEL echt lief van je, ja je hebt echt gelijk want hij maakt me ook echt gelukkig.ik bedoel dan echt dat hij me compleet maakt.jij begrijpt me ja

22-02-2004, 20:29
RAAR IS HET, DAT DE ENIGE PERSOON DIE JE KAN LATEN STOPPEN MET HUILEN, DE PERSOON IS DIE JE HEEFT LATEN HUILEN.

Als je zeker weet dat het niks meer word tussen jullie dan moet je echt proberen hem te vergeten.
maar als je nog hoop ziet dan moet je er werk van maken, en niet zomaar je liefde opgeven.
zorg dat hij je zekerheid geeft zodat je weet waar het naar toe leid.
het is heel moeilijk, vooral mannen die niet weten wat ze willen. maar je kunt ook even en tijdje geen contact opnemen en kijken hoe hij daarop reageert misschien dat hij je heel erg gaat missen.
want het is wel zo, pas als je iemnad kwijt bent, dan pas besef je hoeveel je van diegen houd.
succes ermee en sterkte

22-02-2004, 21:02
lieverd als je zo veel pijn hebt zonder hem waarom probeer je het niet nog 1 keer opnieuw meschien heeft hij van zijn fouten geleerd maar meid luister naar je hart en doe wat je echt wil

heel veel succes er mee
dikke kus

22-02-2004, 21:34
Sterkte meid.. Ik zou hem gewoon een kans geven..

23-02-2004, 00:02
jah ik had hem ook een tijdje met rust gelaten(alhoewel ik hem niet uit mijn hoofd krijg) had hij toch wel contact met mij opgenomen en hadden we urenlang aan de telefoon zitten praten.hij heeft er wel zoveel spijt van en aan de ene kant ben ik zo boos op hem maar kan mis ik hem ook zo ontzettend veel.zo vaak wil k hem alleen maar zien ofzo maar k durf t niet aan...