Bekijk volle/desktop versie : Obama's IQ The Highest Of Any President Ever?



Pagina's : [1] 2

05-11-2008, 22:52
Obama's IQ The Highest Of Any President Ever?

The former Guidance Counselor of Obama's private Hawaiian school has supplied The Washington Post with a certified copy of
Obama's Stanford-Banai IQ Certification, one of which was taken in 1966 when he was a kindergardener in Hawaii before moving to Indonesia, and one which was taken as entrance protocol as a freshman in his private (extremely exclusive) Honolulu private highschool.

His IQ was clocked at 172 and 166 respectively (IQ's normally have a fluctuation of 6 or 7 points from test to test so that discrepency is normal).

That puts Obama in the certifiable clinical genius category.

Obama's campaign is apparently NOT HAPPY about The Washington Post preparing to disclose this, because they fear it adds to his reputation as not an "everyman" and being too "elitist".

FYI-- HRC's certified IQ is 140.

http://www.eons.com/groups/topic/894197-Obama-s-IQ-The-Highest-Of-Any-President-Ever-

Op andere sites staat dat zijn iq tussen de 138 en 150 heeft of misschien zelfs hoger, awt is het nou?

05-11-2008, 22:56



Citaat door Afulay:
Wat is die van Bush en Palin?


Van Bush is 122 en Palin is te dom om gemeten te worden

05-11-2008, 22:58

Citaat door q.e.d:
Bush heeft een diploma van Harvard en vertaald naar nederlandse bgrippen dus minimaal een IQ van 140. Ik betwijfel of Obama dat ook heeft, zo ja, dan heeft hij er tot nu toe weinig mee gedaan.
Palin heeft haar IQ tussen haar benen. En daar kom je ook ver mee.


Volgen mij had bush echt een iq van 122, las ik ergens. Hij werd de op een na domste president ooit genoemd.

Toch is 122 nog steeds vrij hoog.

05-11-2008, 23:00

Citaat door q.e.d:
122 is genoeg om een studie rechten in maastricht te doen maar bepaald niet genoeg om een masters van harvard te halen.
Tenzij er gesjoemeld is natuurlijk. Hoe kom je aan die 122 ?


http://amerika.discussiegroep.info/index.php?topic=4630.0


Citaat:
WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush heeft slechts één voorganger gehad die dommer was dan hij. Dat constateren psychologen van de universiteit van Californië op basis van onderzoeken naar de intelligentie van de staatshoofden.

"Hij is absoluut intelligent, zeker slim genoeg om president van de Verenigde Staten te zijn", zei onderzoeksleidster Dean Keith Simonton tegen de Britse krant The Sunday Times. Toch is er in de laatste 110 jaar geen Amerikaans staatshoofd met een lager IQ geweest, met uitzondering van Warren Harding, die van 1921 tot 1923 regeerde.

Simonton schat Bush' IQ op ongeveer 120, "het gemiddelde van een leerling die zijn middelbare school afrondt".

De vorige president Bill Clinton heeft waarschijnlijk een IQ tussen 136 en 159, terwijl Ronald Reagan tussen 118 en 142 zat.

John Quincy Adams, die in de negentiende eeuw regeerde, was met een IQ van 165 tot 175 veruit de geniaalste van de presidenten.

05-11-2008, 23:07



Citaat door q.e.d:
Ok snap je. Volgens mij is in Nederland een IQ van 120 genoeg voor het VWO en iets meer voor de Uni. Alhoewel als je VWO kan doen kan je ook de tegenwoordig populaire studies als journalistiek, media ( ?), etc doen en waarschijnlijk ook nog wel de studie niet westerse sociologie die in mijn tijd populair voor de zwakkeren was. Als ik Harvard vergelijk met onze top universiteiten, zoals delft dan denk ik dat je toch meer dan 130 moet hebben.
maar mijn cijfers zijn gebaseerd op 40 jaar geleden. Toen HBS B nog een echte opleiding was....
Ik denk niet dat je Bush dom moet noemen hooguit niet geschikt voor het vak. Wij hebben Ir. Mussert gehad, ook niet zo\'n succes terwijl zijn IQ , als Ir, toch fenomenaal moet zijn geweest.


als je een hoog iq hebt maar niet je best doet kan je harvard vergeten.
Heb je een laag iq en doe je wel je best (en spiek je af en toe :0 ) dan haal je geheid harvard

je moet er wel helemaal voor gaan
anders heeft het geen zin om een iq van 160 te hebben
nou bedoel ik niet dat je dan per se een autist bent ofzo maar toch

05-11-2008, 23:08

Citaat door q.e.d:
Zijn we het redelijk eens. Grappig, is voor het eerst.


we zyn uiteindelijk toch allemaal van vlees en rood bloed

05-11-2008, 23:10
Mensen scoren tegenwoordig ook hoger dan vroeger.

05-11-2008, 23:10

Citaat door Afulay:
122 is gelogen. Bush heeft maximaal een IQ van 80


Britney spears heeft ook 80

05-11-2008, 23:12

Citaat door Afulay:
Bush een IQ van 140

http://nl.youtube.com/watch?v=LaY8wzwxWTc


Wuhahahahha. Grappen maker


En die van jou Piza, 40 misschien ????

Je kan tot vier tellen ?

05-11-2008, 23:12

Citaat door q.e.d:
Bush heeft een diploma van Harvard en vertaald naar nederlandse bgrippen dus minimaal een IQ van 140. Ik betwijfel of Obama dat ook heeft, zo ja, dan heeft hij er tot nu toe weinig mee gedaan.
Palin heeft haar IQ tussen haar benen. En daar kom je ook ver mee.



Voor het geval dat je over dit bericht heen hebt gelezen

Ik heb geen idee waar je het over hebt gladiool. En nu het volgende het krachtwijkenbeleid zal leiden tot helemaal niets, niet dat ik er enig hinder van zal ondervinden omdat ik er in geen een woon bekrompen scheid-luis.

Ik ben voor een keiharde aanpak van dit soort lui, dat jij en anderen mijn woorden letterlijk opnemen het zij zo. Maar gelieve dan niet tegen me aan komen zeiken pik.

En nu optieven

05-11-2008, 23:15

Citaat door Nourdine21:

Voor het geval dat je over dit bericht heen hebt gelezen

Ik heb geen idee waar je het over hebt gladiool. En nu het volgende het krachtwijkenbeleid zal leiden tot helemaal niets, niet dat ik er enig hinder van zal ondervinden omdat ik er in geen een woon bekrompen scheid-luis.

Ik ben voor een keiharde aanpak van dit soort lui, dat jij en anderen mijn woorden letterlijk opnemen het zij zo. Maar gelieve dan niet tegen me aan komen zeiken pik.

En nu optieven


Zo is dat vooal het laatste.

Hoe later het uur zullen we maar zeggen.

05-11-2008, 23:17
Als hij een hoog IQ zou hebben, dan zou hij niet beginnen aan het presidentschap aangezien america aan het begin van ze einde is.

05-11-2008, 23:19


Zonder iq van minimaal 140 red je het echt niet om president te worden. Om die hele weg daarheen af te leggen heb je dat zeker nodig.

We hebben het hier over de president van de machtigste staat ter wereld.

Bush, zeker 140, alleen gebruikt hij die 140 puntjes om dingen te doen die niet zo slim zijn. Vreemd, maar het kan. Obama is duidelijk een genius..

05-11-2008, 23:20

Citaat door __Taliban__:
Als hij een hoog IQ zou hebben, dan zou hij niet beginnen aan het presidentschap aangezien america aan het begin van ze einde is.


jij ook opdonderen, taliban goed verhuis naar afganistan, ma ja daar hebben ze geen alcohol, geen blonde wijven, geen vrijheid, geen zekerheid. Droplul

05-11-2008, 23:21
QUOTE=Afulay;56367018]Ik denk heee ... even denken ...

ps. Piza is geen Amazigh, maar een Arabier. IK ben een Amazigh. Dus hoe groot is je IQ?[/QUOTE]

Vraag mij af waar dat IQ zit, volgens mij zit het lager als bij de meeste mensen dus...........in je



Pagina's : [1] 2