Citaat:
Origineel gepost door SecretxAgent
he een vraagje aan de dames. niet boos worden he hahaha
maar mijn vraag is kijk. stel dat wij ook niet konden zien of jullie ( meisje ) nog maagd zijn of niet zouden jullie de kans grijpen om het toch te doen voor het huwelijk???? eerlijk antwoorden en niet gelijk aangesproken voelen en beginnen te schelden is maar een vraagje. hahaha
Dit is wel goeie vraag:
Helaas zijn er marokkanen die het Islam en Cultuur combineren.......
Volgens de Islam moeten wij allemaal maagd het huwlijk in gaan...maar volgens het cultuur niet.....
De marokkaanse cultuur en de tradities zijn merendeels door de man verzonnen......dit omdat de vrouw vroeger weinig zeggenschap had.
Dus als wij zouden zeggen dat je bij de vrouw fysiek niet kan controleren dat zij geen maagd zo zijn....denk ik zelf niet dat de vrouw daar heftig gebruik van zal maken.
De traditionele vrouw denkt aan haar omgeving......
De tijd waarin wij nu leven heeft de vrouw sterke meningen en argumenten.
Wij leven in een sub-cultuur en de vrouw heeft ook een groot bijdrage aan deze cultuur.
Conclusie:
Ik denk dat het verschillend is per vrouw of zij maagd wil blijven voor het huwlijk...als wij nu kunnen zeggen dat je dit niet kan controleren.....
Vrouwen gaan voornamelijk met mannen naar bed als de gevoelens een groot rol spelen bij mannen hoef dat niet.