Bekijk volle/desktop versie : Dominante mannen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

05-11-2008, 16:53


Ik wil iemand die me aankan..

05-11-2008, 16:54


Uitgestorven! je hebt alleen oprah winfrey verslaafden tegenwoordig...

(daar halen ze al hun vrouwenkennis vandaan)

05-11-2008, 16:56
oef I love them...

tegengas...dat is wat ik wil...

05-11-2008, 16:57

Citaat door ~3oewischa~:
Uitgestorven! je hebt alleen oprah winfrey verslaafden tegenwoordig...

(daar halen ze al hun vrouwenkennis vandaan)

Wtf?
Ik ben niet geintereseerd in zo een dikke bolle zeekoe met gigantische
oversized boobs.
En dan ook nog eens dikke billen waar je niet er wilt kijken als ze bukt terwijl je eet.

05-11-2008, 16:59



Citaat door Diamant_Noir:


Ik wil iemand die me aankan..

heb er ook een.. heel fijn maar soms..

05-11-2008, 16:59

Citaat door NadorinoCrysis:
Wtf?
Ik ben niet geintereseerd in zo een dikke bolle zeekoe met gigantische
oversized boobs.
En dan ook nog eens dikke billen waar je niet er wilt kijken als ze bukt terwijl je eet.



Did you just call me?

05-11-2008, 16:59

Citaat door ~3oewischa~:
Uitgestorven! je hebt alleen oprah winfrey verslaafden tegenwoordig...

(daar halen ze al hun vrouwenkennis vandaan)


Als jij alleen dat soort kent, dan zul je wel heel depri zijn geworden.. En ik weet dat ze ni uitgestorven zijn.. Maar ze weten t ni te doseren vaak.. Of ze rammen je of ze gaan huilen na een kleine woordenwisseling..


Citaat door Excellent:
oef I love them...

tegengas...dat is wat ik wil...


Ik krijg spontaan zin in een dominante man nu..

05-11-2008, 17:01

Citaat door Diamant_Noir:
Als jij alleen dat soort kent, dan zul je wel heel depri zijn geworden.. En ik weet dat ze ni uitgestorven zijn.. Maar ze weten t ni te doseren vaak.. Of ze rammen je of ze gaan huilen na een kleine woordenwisseling..



Ik krijg spontaan zin in een dominante man nu..


Dat bedoel ik...

05-11-2008, 17:02

Citaat door NadorinoCrysis:
Wtf?
Ik ben niet geintereseerd in zo een dikke bolle zeekoe met gigantische
oversized boobs.
En dan ook nog eens dikke billen waar je niet er wilt kijken als ze bukt terwijl je eet.


Volgens mij geil jij gwoon zwaar op haar..

Citaat door shab-arriff:
iemand die jou aankan?? bied jij wel de concurrentie aan dan?


Come in & find out..


Citaat door Deusje:
heb er ook een.. heel fijn maar soms..


Nix soms.. Het zijn de mannelijkste mannen..

05-11-2008, 17:05

Citaat door Diamant_Noir:
Als jij alleen dat soort kent, dan zul je wel heel depri zijn geworden.. En ik weet dat ze ni uitgestorven zijn.. Maar ze weten t ni te doseren vaak.. Of ze rammen je of ze gaan huilen na een kleine woordenwisseling..



Ik krijg spontaan zin in een dominante man nu..



oef dat is gwn sexy...

iemand die nee tege me durft te zeggen...

05-11-2008, 17:06

Citaat door Diamant_Noir:


Ik wil iemand die me aankan..



Ik haat jouw soort a scheve krekel...

Man is moe komt thuis van zijn werk hij is erg moe, wilt eten en liefde en aandacht van zijn vrouw en een potje lekkere sex...en dan verwacht jij nog van je man dat hij dominant moet zijn en jouw in het gareel moet houden?

Waarom maken jullie marokkaanse teven de vergissing te denken "onbewust kennelijk" dat je man je "vader" is?

Hebben jullie niet je eigen hersenen om te zien wat kan en niet kan islamitisch gezien?







Onze ras is naar de klote, letterlijk en figuurlijk..Als ik ooit trouw dan zeker niet met een teef uit NL allemaal naar de haaien.

05-11-2008, 17:07

Citaat door Excellent:
oef dat is gwn sexy...

iemand die nee tege me durft te zeggen...


Ja, en gewoon iemand waartegen ik geen bitch durf te zijn, omdat ik weet dat ie anders boos op me wordt en zegt dat ie niet tolereert dat ik m zo behandel..


05-11-2008, 17:10



Citaat door Matras:
Ik haat jouw soort a scheve krekel...

Man is moe komt thuis van zijn werk hij is erg moe, wilt eten en liefde en aandacht van zijn vrouw en een potje lekkere sex...en dan verwacht jij nog van je man dat hij dominant moet zijn en jouw in het gareel moet houden?

Waarom maken jullie marokkaanse teven de vergissing te denken "onbewust kennelijk" dat je man je "vader" is?

Hebben jullie niet je eigen hersenen om te zien wat kan en niet kan islamitisch gezien?







Onze ras is naar de klote, letterlijk en figuurlijk..Als ik ooit trouw dan zeker niet met een teef uit NL allemaal naar de haaien.


Hmm.. blijkbaar hanteren we andere definties voor dominant.. Ik bedoel niet dat hij me moet opvoeden of wat dan ook.. Ik bedoel dat hij gewoon 'nee' zegt en aangeeft wat hij expliciet wil enzo.. Maargoed, weetje.. Ik ga me niet eens nader toelichten.. Want gezien jouw taalgebruik naar mij toe, verdien je dat niet eens.. Dus: Ja, je hebt gelijk.. Ik ben slecht en jij bent goed..

05-11-2008, 17:11

Citaat door shab-arriff:
niet nodig. ik zie al in je antwoord dat je waardeloos bent en helemaal geen concurrentie aanbiedt wat het spannend gaat houden en dat jij niet asitocratisch bent.


aristocratisch of asitocratisch?

u know me too well..

05-11-2008, 17:12

Citaat door Diamant_Noir:
Ja, en gewoon iemand waartegen ik geen bitch durf te zijn, omdat ik weet dat ie anders boos op me wordt en zegt dat ie niet tolereert dat ik m zo behandel..





jaaaaa...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16