Bekijk volle/desktop versie : Volgens de koran mag een moslim vrouw duidelijk niet met een niet moslim man trouwen!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-11-2008, 20:15

Citaat door ECHTE_MAN:
Volgens de koran mag een moslim man met een niet moslim vrouw trouwen indien zij gelovig is als cristen of jodendom.

Volgens de koran mag een moslim vrouw duidelijk niet met een niet moslim man trouwen!!

Wat doen sommige goedkope wijven, ze gaan een tijdje om met een kaffier neger. Als hij haar helemaal van voor en van achter helemaal heeft afgelikt dan raakt ze gehecht aan hem. Dan gaat ze eisen dat hij moslim word.....hij denkt natuurlijk die smatje is zo lekker, ik wil die billen nooit losso!!

Het is niet moeilijk om moslim te woorden of spelen!!
.

04-11-2008, 20:16


Hoeveel geboren moslims SPELEN geen moslim

Niet te snel oordelen.

04-11-2008, 20:23
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

04-11-2008, 20:24

Citaat door ECHTE_MAN:
Volgens de koran mag een moslim man met een niet moslim vrouw trouwen indien zij gelovig is als cristen of jodendom.

Volgens de koran mag een moslim vrouw duidelijk niet met een niet moslim man trouwen!!

Wat doen sommige goedkope wijven, ze gaan een tijdje om met een kaffier neger. Als hij haar helemaal van voor en van achter helemaal heeft afgelikt dan raakt ze gehecht aan hem. Dan gaat ze eisen dat hij moslim word.....hij denkt natuurlijk die smatje is zo lekker, ik wil die billen nooit losso!!

Het is niet moeilijk om moslim te woorden of spelen!!



@ECHTE_MAN,

Een huwelijk tussen een man en een vrouw is iets heiligs.

Er zijn momenteel 1 miljard Moslims en 2 Miljard Christenen.Toen God de mens schiep heeft Hij niet gezegd dat de één niet met de ander mag trouwen. Mensen hebben hun eigen interpretatie aan God's woord gegeven.

04-11-2008, 20:28



Citaat door ECHTE_MAN:
Ik ga zo ergens met jou in hoekje waar je me mag klaar likken bitch! Jou toon bevalt me niet!!


Wow wat een taalgebruik voor iemand die andere mensen veroordeeld .

04-11-2008, 20:28

Citaat door ECHTE_MAN:
Ik ga zo ergens met jou in hoekje waar je me mag klaar likken bitch! Jou toon bevalt me niet!!

Nou dit is erg Islamitisch zeg.

04-11-2008, 20:31

Citaat door ECHTE_MAN:
Er is maar een koran, de koran is daar heel duidelijk in. Je moet niet de interpretaties volgen, maar het ware geschrift klaar!! En daar staat duidelijk mag niet!


Tevens staat er dat je niet mag oordelen, is de taak van Allah, ook staat er dat je niet mag schelden en je kuisheid moet bewaren tot het huwelijk.

Aangezien jij net geoordeeld hebt, iemand hebt gevraagd je klaar te likken en niet erg nette taal hebt gebruikt zou ik maar heel snel mijn mond houden over alles wat met de koran te maken heeft als ik jou was en hem eerst maar eens goed gaan doorlezen.

04-11-2008, 20:34

Citaat door ECHTE_MAN:
Ik ben ook niet ''erg islamitisch'' ik ben gematigde moslim. Ik ga niet schijnheilig doen.

Door zo'n topic te openen ben je nu wel een beetje schijnheilig bezig hoor.

04-11-2008, 20:37

Citaat door ECHTE_MAN:
Er is maar een koran, de koran is daar heel duidelijk in. Je moet niet de interpretaties volgen, maar het ware geschrift klaar!! En daar staat duidelijk mag niet!


@ECHTE_MAN,

God is de Schepper van alle mensen die leven en ooit geleefd hebben.Zijn schepping is één. Toen Hij Adam en Eva schiep, schiep Hij niet een Moslim man en een Moslim vrouw. Hij schiep een man en een vrouw.
En tegen hen zij Hij: "Ga heen en vermenigvuldig u"

04-11-2008, 20:40

Citaat door ECHTE_MAN:
Kijk als iemand normale reactie geeft zoals jij doet dan krijg je nomale reactie terug. Dat soort wijven komen meteen tof doen ewa dan krijgen ze een gepaste reactie terug!!

Meisje ik hou mijn mond voor niemand, en ik hoef geen preek van jou!



Je hoeft het ook echt niet voor mij te doen, maar als jij zo islamitisch ingesteld bent dan wil je toch ook dingen goed doen en streef je ernaar een goede moslim te zijn?

Daarbij hoort ook advies aannemen van broeders/zusters en inderdaad weten wat de islam/koran inhoudt.

04-11-2008, 20:41

Citaat door ECHTE_MAN:
Kijk als iemand normale reactie geeft zoals jij doet dan krijg je nomale reactie terug. Dat soort wijven komen meteen tof doen ewa dan krijgen ze een gepaste reactie terug!!

Meisje ik hou mijn mond voor niemand, en ik hoef geen preek van jou!


Hier komt nog bij dat de profeet de perfecte moslim was en wij moeten streven in zijn voetstappen te treden...de profeetis uitgescholden, verbannen en met stenen bekogeld en nooit is er 1 verkeerd woord uit zijn mond gekomen. Hoe verklaar je jouw scheldpartij?

04-11-2008, 20:43

Citaat door ECHTE_MAN:
Waarom ik ben geen kaffier, ik heb interesses in de islam, is toch logisch dat ik dat wil delen met andere. Of omdat ik gematigd ben, moet ik alleen topics over sex gaan maken.

Dat zeg ik niet.
Maar je zit andere zwart te maken, terwijl je zelf niet perfect bent (zoals iedereen).

04-11-2008, 20:58



Citaat door ECHTE_MAN:
Ik heb jou ook niet vertelt dat ik erg islamitisch ben, ik ben gematigde moslim. Als je het wil horen, ik ben niet perfect, zit iets slechts in mijn, en dat mag je gerust weten, vandaar die scheldpartij.


Ga daarnaar streven...

In je vorige reactie gaf je aan dat de grootste fout die moslims maken is dat ze anderen vertellen hoe ze moeten leven. Dat klopt volledig, ik heb jou ook niet verteld hoe je moet leven, ik heb je een tip gegeven voor je eigen bestwil...Jij hebt wel mensen veroordeeld namelijk de meiden die met negers gaan en de negers die zich daardoor bekeren, hiermee zeg je hun indirect ook hoe moeten leven.

04-11-2008, 21:05

Citaat door ECHTE_MAN:
Er is maar een koran, de koran is daar heel duidelijk in. Je moet niet de interpretaties volgen, maar het ware geschrift klaar!! En daar staat duidelijk mag niet!

Klopt een moslim vrouw mag niet met een niet-moslim man trouwen daar tegen over mag een moslim man wel met een niet- moslim vrouw trouwen.
Het feit dat een vrouw niet met een nietmoslim man mag trouwen heeft vele redenen en is niet zomaar. Het is tenslotte voor ons eigen bestwil. De Islam is een geloof waar alles heel rationeel en rechtvaardig is.

04-11-2008, 21:08

Citaat door ECHTE_MAN:
Ik heb geen tips nodig, en heb je er ook niet om gevraagt. Ik veroordeel die mensen zeker die met een kaffier relatie onderbouwen. Dat is fout en dat mag wel genoemd woorden. Van mijn kun je niet veel zeggen, ik hou het altijd bij mijn eigen soort!


Bij je eigen soort houden in een haram relatie is ook niet goed.

Weetje, daar ga jij de fout dus al in en dan vindt je het raar dat er iets slechts in je zit .

Pagina's : [1] 2 3 4 5