Bekijk volle/desktop versie : smaakversterkers EEN WARE GIF?



04-11-2008, 10:14
Ik kreeg dit mailtje van een kennis. De inhoud spreekt voor zich!

Asalaamu Alaikum,

Lees onderstaande site zorgvuldig door en bekijk de videofragmenten!!!

Veel voedsel dat we consumeren is schadelijk voor ons zonder dat we dat doorhebben. Monosodiumglutaminaat oftewel MSG (E621) is hierbij de boosdoener. Degenen die veel Aziatisch/Surinaams koken kennen vast de smaakversterker aji-no-moto (of ve-tsin), wat hetzelfde is als MSG. Deze smaakversterker wordt ook door fabrikanten verwerkt in allerlei producten: van saladedressing tot kant en klare soepmixen. Ik heb in mijn voorraadkast genoeg producten gevonden met deze stof. Heb alles weggegooid, aangezien het de oorzaak kan zijn van overgewicht, luiheid, domheid, hersenbeschadiging, kanker en nog veel meer. Zwangere vrouwen, of vrouwen die zwanger willen worden moeten extra voorzichtig zijn.

Kijk zelf maar: http://www.smaakversterkers.eu/

04-11-2008, 10:18


moet ik dan alles weggooien?

04-11-2008, 10:23
Echt erg bijna alles wat we eten is bewerkt en daarom vaak kankerverwekkend. Daarom is er volgens mij ook zoveel kanker tegenwoordig.

Laatst bij tvprogramma Kassa: gif in groente en fruit!
Gister tv programma Radar: ook in VIS veel kankerverwekkende stoffen!!

moehiem allles wat we eten zitten wel stoffen in die gevaarlijk zijn voor ons gezondheid,je denkt ik eet gezond ze3meh maar ondertussen krijg je van allerlei soorten chemische troep in je lichaam. Oja en wat dachten jullie van aspartaam ook heeel slecht

lay7fed oe saffi

04-11-2008, 12:39
Omg ik gebruik zo vaak bouillon aromat en vetsin

, maar goed zout is dus ook niet goed voor je wat moeten we nu dan gebruiken om een smaakje te krijgen?

04-11-2008, 12:47


We moeten dus koken zoals ons moeders het doen met de kruiden uit marokko