Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Water!!!



26-04-2012, 19:47

Citaat door Glimlachje:
Oh hahaha be3da ik heb niet gezegt dat het mijn idee was haha.. Iwa is goed gewoon doen het kost wat maar gezondheid gaat voor! met mijn laatse zwangerschap had ik zwangerschapsdiabetes en mocht natuurlijk niet snoepen en te veel eten enzo en toch deed ik het omdat het moeilijk was voor me.. Ik had trek in alles
Helaas heb nog steeds diabetes en gebruik medicijnen ervoor.. Het zit bij mij in de familie hamdolillah.. Dus ik begrijp je wel
maak niet uit meid! Oh diabetes daar was ik ook bang voor hmdl heb ik dat gelukkig niet! maar wat erg voor jou dat je het ook na de zwangerschap heb! Ik heb veel gesnoept en hield echt mijn hart vast tijdens die gore test voor suiker gelukkig was het wel positief Ja ik heb toch maar spa blauw gehaald want ik wil mij zelf echt aanleren om meer water te drinken ook na de zwangerschap! Ik drink teveel ongezond zo als koffie en thee! Ik ga ervoor inshallah om meer water te drinken

p.s. lukt het bij jou wel met meer water drinken en hoeveel drink je per dag?

26-04-2012, 19:59


Ben juist wel dol op water.
Je wilt niet weten hoeveel liter ik per dag drink. Veel meer dan je maximaal mag drinken.
Het zuiverd mijn lichaam en het lest de dorst.
Heerlijk gewoon.
Ben Allah dankbaar dat hij ons dit gegeven heeft. Alhamdolilah.

26-04-2012, 21:09
Oke dan

Iwa alhamdolillah ala kollie haal, iedereen heeft wel wat.. Vroeger was het zo dat alleen de ouderen klaagden over pijn en ziek zijn en nu zijn het ook de jongeren waar gaat dit heen.. Moshkila ou Safie.. Iedereen slikt medicijnen we kunnen niet zonder..

Het water drinken gaat mij slecht af, drink heel weinig.. En dat met mijn diabetes kom niet eens aan een liter geloof ik schandalig ou safie
Citaat door beautiful_women:
maak niet uit meid! Oh diabetes daar was ik ook bang voor hmdl heb ik dat gelukkig niet! maar wat erg voor jou dat je het ook na de zwangerschap heb! Ik heb veel gesnoept en hield echt mijn hart vast tijdens die gore test voor suiker gelukkig was het wel positief Ja ik heb toch maar spa blauw gehaald want ik wil mij zelf echt aanleren om meer water te drinken ook na de zwangerschap! Ik drink teveel ongezond zo als koffie en thee! Ik ga ervoor inshallah om meer water te drinken

p.s. lukt het bij jou wel met meer water drinken en hoeveel drink je per dag?

26-04-2012, 21:13

Citaat door mele3youn:
Ben juist wel dol op water.
Je wilt niet weten hoeveel liter ik per dag drink. Veel meer dan je maximaal mag drinken.
Het zuiverd mijn lichaam en het lest de dorst.
Heerlijk gewoon.
Ben Allah dankbaar dat hij ons dit gegeven heeft. Alhamdolilah.
Ja hamdolillah! Is een ni3ma! Kijk uit dat je niet te veel drinkt, kun je ziek van worden.. Een vergiftiging geloof ik..

27-04-2012, 13:25


Ik drink al 6 jaar alleen water! Vers geperste sapje, melk en karnemelk drink ik ook. Thats it! Ik voel me er veel gezonder door

27-04-2012, 14:04

Citaat door SPABLAUWTJE:
Ik drink al 6 jaar alleen water! Vers geperste sapje, melk en karnemelk drink ik ook. Thats it! Ik voel me er veel gezonder door
En hoe heb je jezelf dat aangeleerd?

Wel goed hoor!

27-04-2012, 15:22

Citaat door mele3youn:
Ben juist wel dol op water.
Je wilt niet weten hoeveel liter ik per dag drink. Veel meer dan je maximaal mag drinken.
Het zuiverd mijn lichaam en het lest de dorst.
Heerlijk gewoon.
Ben Allah dankbaar dat hij ons dit gegeven heeft. Alhamdolilah.
echt fijn meid had ik dat maar ! Alleen als het heel warm is zoals in Marokko dan wil ik echt hele koude water drinken van de winkel ik heb dus ook nog dat ik kraan water ook niet lekker vind! het liefst evian of spa blauw !

27-04-2012, 15:27

Citaat door Glimlachje:
Oke dan

Iwa alhamdolillah ala kollie haal, iedereen heeft wel wat.. Vroeger was het zo dat alleen de ouderen klaagden over pijn en ziek zijn en nu zijn het ook de jongeren waar gaat dit heen.. Moshkila ou Safie.. Iedereen slikt medicijnen we kunnen niet zonder..

Het water drinken gaat mij slecht af, drink heel weinig.. En dat met mijn diabetes kom niet eens aan een liter geloof ik schandalig ou safie



Toevallig had ik het laatst ook met een buurvrouw over dat inderdaad nu ook veel jongeren klagen en medicatie gebruiken vroeger was het alleen de oudere maar hmdl oe safi! Ik ben echt blij dat ik geen diabetes heb want zit in mij familie en de familie van mijn man ook dus ik was erg bang dat ik het zou krijgen ik hoop dat mijn baby straks ook gezond word geboren inshallah!

Jammer meid dat het niet zo goed gaat met water drinken! Bij mij trouwens ook niet heb sinds gisteren tot nu 1 liter dat is al erg veel voor mij normaal drink ik het echt niet ! Maar we gaan er voor inshallah zullen we het snel opbouwen en elkaar supporten hier

27-04-2012, 15:31

Citaat door SPABLAUWTJE:
Ik drink al 6 jaar alleen water! Vers geperste sapje, melk en karnemelk drink ik ook. Thats it! Ik voel me er veel gezonder door
massallah meid echt goed van jou had ik dat maar ik lus geen karnemelk! Water en melk drink ik zelden! Smoothies vind ik dan wel lekker dat is 1 van de gezonde dingen die ik drink verder drink ik veel cola, thee en koffie wat dus zo slecht is maar ik ga het hoe dan ook afleren inshallah!

p.s. houden zo meid

27-04-2012, 15:37

Citaat door beautiful_women:
Toevallig had ik het laatst ook met een buurvrouw over dat inderdaad nu ook veel jongeren klagen en medicatie gebruiken vroeger was het alleen de oudere maar hmdl oe safi! Ik ben echt blij dat ik geen diabetes heb want zit in mij familie en de familie van mijn man ook dus ik was erg bang dat ik het zou krijgen ik hoop dat mijn baby straks ook gezond word geboren inshallah!

Jammer meid dat het niet zo goed gaat met water drinken! Bij mij trouwens ook niet heb sinds gisteren tot nu 1 liter dat is al erg veel voor mij normaal drink ik het echt niet ! Maar we gaan er voor inshallah zullen we het snel opbouwen en elkaar supporten hier

Iwa alhamdolillah dat je het niet hebt.. Hou het wel in de gaten hè.. Luister goed naar je lichaam..
We zullen het idd moeten opbouwen elke dag is een uitdaging! We gaan ervoor, en samen staan we sterker!

En bedankt voor al je reacties hier meid, waardeer ik heel erg!

27-04-2012, 19:56
ik zelf ben gek op water! Helaas drink ik het niet zo heel vaak meer. Eerst dronk ik zo veel dat mensen dachten dat ik ziek was, ik ben toen echt aan mijn zelf gaan twijfelen en ben bloed gaan prikken (oa diabetes) Alhamdoelilah was er niks aan de hand maar had gewoon behoefte aan water hahah. Ik zie het ook aan mijn huid en heb totaal geen striemen op mijn buik na de zwangerschappen. Ik ga weer flesjes vullen zo drink ik het meeste water.

ps ben gek op spa blauw.

27-04-2012, 20:03

Citaat door roumaisa:
ik zelf ben gek op water! Helaas drink ik het niet zo heel vaak meer. Eerst dronk ik zo veel dat mensen dachten dat ik ziek was, ik ben toen echt aan mijn zelf gaan twijfelen en ben bloed gaan prikken (oa diabetes) Alhamdoelilah was er niks aan de hand maar had gewoon behoefte aan water hahah. Ik zie het ook aan mijn huid en heb totaal geen striemen op mijn buik na de zwangerschappen. Ik ga weer flesjes vullen zo drink ik het meeste water.

ps ben gek op spa blauw.
Hamdolillah dat je niet ziek bent meid ga lekker weer aan het water, als je het lekker vind waarom niet en het werkt ook nog in je voordeel ga zo door en shoukran voor je reactie..

27-04-2012, 20:05



Citaat door roumaisa:
ik zelf ben gek op water! Helaas drink ik het niet zo heel vaak meer. Eerst dronk ik zo veel dat mensen dachten dat ik ziek was, ik ben toen echt aan mijn zelf gaan twijfelen en ben bloed gaan prikken (oa diabetes) Alhamdoelilah was er niks aan de hand maar had gewoon behoefte aan water hahah. Ik zie het ook aan mijn huid en heb totaal geen striemen op mijn buik na de zwangerschappen. Ik ga weer flesjes vullen zo drink ik het meeste water.

ps ben gek op spa blauw.
Check je hoekje

27-04-2012, 21:18

Citaat door Glimlachje:
Check je hoekje
Tnx mop! Inshallah ook al het moois voor jou ;-)
(ik kan helaas niet hoeken)

27-04-2012, 21:18

Citaat door Glimlachje:
Hamdolillah dat je niet ziek bent meid ga lekker weer aan het water, als je het lekker vind waarom niet en het werkt ook nog in je voordeel ga zo door en shoukran voor je reactie..
ja water vind ik echt lekker, ik heb zelfs een flesje water naast mijn bed. Ik kan echt niet zonder.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87