Bekijk volle/desktop versie : Ik hoop dat Tyrone Spong een keer in de ring staat met Badr Hari die spong doet stoer



Pagina's : [1] 2 3 4

03-11-2008, 23:04
Ik kijk er echt naar uit om die flikker Tyrone Spong in de ring te zien vechten tegen onze Badr hari. Die stoere houding van die Spong bevalt me niet, en Badr is precies iemand die hem een lesje kan leren wullah
ik verlang er echt naar om die motherfucker KO op de grond zien liggen als ik badr zijn slag slaat.

Wat vinden jullie????

03-11-2008, 23:18


stoer doen hoort erbij, vind je badr dan een lieverdje?

03-11-2008, 23:27
ja maar badr is veranderd, maar die Spong doet bhal hij heeft het gemaakt
Badr mag stoer doen want hij heeft de top bereikt.
Ik wil gewoon ff zien hoe badr die Spong het ziekenhuis inslaat
heerlijk

03-11-2008, 23:28
Badr is de man met de grootste mond van het hele kickbox circuit. Ik weet dus echt niet wat jullie zeuren?

03-11-2008, 23:31


Die spong moet Badr gewoon een keer uitdagen, we zien dan wel wie de grootste mond heeft of beter gezegd wie na de wedstrijd niet meer kan praten omdat ze lippen helemaal dichtgeslagen zijn

03-11-2008, 23:34
Tzzz het zou niet eens leuk zijn. Hij zou dan gewoon echt m3eyak pak rammel krijgen. Laat Spong eerst tegen een Zimmerman of een Feitosa vechten. Dan kijken we verder....

03-11-2008, 23:39
Maak niet uit for the fun
ik heb een foto gezien van Tyrone Spong samen met badr Hari hij keek hem scheef aan en uit zijn gezichtstuitdrukking kon je zien dat hij jaloers was en zehmaaa wel aan kan echt een bledder

04-11-2008, 00:01
Ik snap echt niet dat mensen zonder enige kennis van het thaiboxen hier hele rare uitspraken doen die nergens op slaan.

Je moet peren en appels niet met elkaar vergelijken:

Tyrone spong was wereldkampioen 72,5 kg onverslaanbaar
Tyrone spong was wereldkampioen 76,5 kg onverslaanbaar

En nu is Spong bezig om rustig aan zwaarder te worden 90+ om zich te meten bij de zwaargewichten met als doel ooit ook net als badr hari in de
k1 te komen.

Badr hari vecht al een aantal jaren in de k1 zwaargewichten en doet het ontzettend goed alhoewel hij ook flink tegenslagen heeft gekregen toen hij net de k1 kwam binnen wandelen.

Als Badr nu tegen Spong vecht wat qua gewicht haalbaar is dan is Spong kansloos puur omdat Badr meer ervaring heeft.

Respect voor Spong want die man was in 72 en in 76 kg wereldkampioen en bijna niet te kloppen en hij is pas 23 a 24 jaar.

De toekomst zal uitwijzen of hij bij de zwaargewichten ook wereldkampioen kan worden.

04-11-2008, 00:04

Citaat door Riffie_denboch:
duuuuuuuuuuh jeh ezel badr mag dat hij heeft de Top behaald van de kickbox, Tyron spong doet A klasse of wat het ook is en denkt dat die Mohammed ali of Mike tyson is


A klasse is het hoogst haalbare en daar vechten zowel spong als badr in.

Het enige verschil is dat ze in verschillende gewichtsklasse vechten. Maar Spong is bezig om zwaarder te worden om in dezelfde gewichtsklasse te vechten als Badr.

04-11-2008, 00:06

Citaat door Mocro_tram:
Tzzz het zou niet eens leuk zijn. Hij zou dan gewoon echt m3eyak pak rammel krijgen. Laat Spong eerst tegen een Zimmerman of een Feitosa vechten. Dan kijken we verder....


Kijk jij snapt het zimmerman, feitosa, saki etc zijn goeie graadmeters voor spong om te kijken waar hij staat.

04-11-2008, 00:09

Citaat door nordipo:
Die spong moet Badr gewoon een keer uitdagen, we zien dan wel wie de grootste mond heeft of beter gezegd wie na de wedstrijd niet meer kan praten omdat ze lippen helemaal dichtgeslagen zijn


Spong weet zelf ook wel dat hij NU geen kans maakt tegen Badr en daarom zal hij badr niet uitdagen. Spong heeft een hele goeie management die brengen hem heel voorzichtig stap voor stap.

04-11-2008, 03:38
Tyrone is mn buurjongen, met zn gare landrover van 50.000+

appels en peren idd.

04-11-2008, 06:39



Citaat door Al-hoceimaboy1:
Ik snap echt niet dat mensen zonder enige kennis van het thaiboxen hier hele rare uitspraken doen die nergens op slaan.

Je moet peren en appels niet met elkaar vergelijken:

Tyrone spong was wereldkampioen 72,5 kg onverslaanbaar
Tyrone spong was wereldkampioen 76,5 kg onverslaanbaar

En nu is Spong bezig om rustig aan zwaarder te worden 90+ om zich te meten bij de zwaargewichten met als doel ooit ook net als badr hari in de
k1 te komen.

Badr hari vecht al een aantal jaren in de k1 zwaargewichten en doet het ontzettend goed alhoewel hij ook flink tegenslagen heeft gekregen toen hij net de k1 kwam binnen wandelen.

Als Badr nu tegen Spong vecht wat qua gewicht haalbaar is dan is Spong kansloos puur omdat Badr meer ervaring heeft.

Respect voor Spong want die man was in 72 en in 76 kg wereldkampioen en bijna niet te kloppen en hij is pas 23 a 24 jaar.

De toekomst zal uitwijzen of hij bij de zwaargewichten ook wereldkampioen kan worden.


Je kan die 2 inderdaad niet vergelijken. Te beginnen bij hun leeftijden Badr Hari is nu 23 jaar en kijk hoe veel verder hij is dan Spong!
Vergeet niet dat Badr Hari ook een voorgeschiedenis heeft, waarbij hij ik kan de juste aantal er niet bij vermelden maar heeeeel wat wedtrijden gewonnen heeft.
Badr Hari en Spong liggen ver van elkaar, en by the way Spong is gewoon kansloos.
Badr Hari was vorig jaar debutant in de K1 WGP (december) gezien zijn groei daarna heb ik enorme respect voor deze man. Na de partij tegen Bonjasky heeft hij geen enkele meer verloren. Integendeel hij heeft ze juist allemaal gewonnen en vraag maar niet hoe? 4 wedstrijden alle 4 op K.O. tegen Choi T.K.O

Iedereen die een grote mond heeft of had zal vroeg of laat de tol ervoor betalen. Badr Hari v.s Stefan Leko is een mooie voorbeeld hiervan.

Ik zie het eerder als een partij voor Saki, dat lijkt me een ideale tegenstander.

04-11-2008, 10:18

Citaat door nordipo:
Ik kijk er echt naar uit om die flikker Tyrone Spong in de ring te zien vechten tegen onze Badr hari. Die stoere houding van die Spong bevalt me niet, en Badr is precies iemand die hem een lesje kan leren wullah
ik verlang er echt naar om die motherfucker KO op de grond zien liggen als ik badr zijn slag slaat.

Wat vinden jullie????


Vriend, waarom zou Badr Hari, Spong aandacht geven. Hij is geen partij voor hem. Dat moet je verdienen om tegen de wereldtop te vechten.

Zo help je die Spong alleen maar om een stap dichter bij te komen bij de top, en Badr gaat in Princiepe dan achteruit, hhahaha!

04-11-2008, 10:20

Citaat door MoCCino:
Je kan die 2 inderdaad niet vergelijken. Te beginnen bij hun leeftijden Badr Hari is nu 23 jaar en kijk hoe veel verder hij is dan Spong!
Vergeet niet dat Badr Hari ook een voorgeschiedenis heeft, waarbij hij ik kan de juste aantal er niet bij vermelden maar heeeeel wat wedtrijden gewonnen heeft.
Badr Hari en Spong liggen ver van elkaar, en by the way Spong is gewoon kansloos.
Badr Hari was vorig jaar debutant in de K1 WGP (december) gezien zijn groei daarna heb ik enorme respect voor deze man. Na de partij tegen Bonjasky heeft hij geen enkele meer verloren. Integendeel hij heeft ze juist allemaal gewonnen en vraag maar niet hoe? 4 wedstrijden alle 4 op K.O. tegen Choi T.K.O

Iedereen die een grote mond heeft of had zal vroeg of laat de tol ervoor betalen. Badr Hari v.s Stefan Leko is een mooie voorbeeld hiervan.

Ik zie het eerder als een partij voor Saki, dat lijkt me een ideale tegenstander.


Ik vind Saki ietjes te vroeg moet ik eerlijk zeggen. Die jongen moet zich eerst nog meer in de spotlights vechten voordat hij tegen Badr moet. Hij is in ieder geval op goede weg.

Pagina's : [1] 2 3 4