Bekijk volle/desktop versie : Mijn huwelijk bleek één grote leugen..



03-11-2008, 22:50
Hallo iedereen,

Na velen boeiende/spannende verhalen te hebben gelezen, leek het me interessant om ook een verhaal te plaatsen.

Het verhaal dat ik ga schrijven is gebaseerd op waargebeurde feiten. De hoofdpersoon ben ik zelf niet, maar mijn beste vriendin die dit een aantal jaren terug heeft meegemaakt. Heb wat situaties gewijzigd of toegevoegd uit privacyoverwegingen en uit respect voor iedereen die betrokken was bij de echte gebeurtenissen.


Het is vrijdagmiddag, een uur of drie. Buiten regent het al de hele dag. Binnen in mij regent het echter niet. Binnen in mij schijnt de zon. Zo erg dat ik zichtbaar straal. Mijn moeder zei het een uur geleden al. ‘Benti, ik zie dat je nu al gelukkig bent. Laat staan als je daadwerkelijk met Youssef getrouwd bent' deze zin sloot ze af met een glimlach en gaf me een kus. Ik was inderdaad gelukkig en dat was natuurlijk niet zomaar. Mijn vriend met wie ik al twee jaar een relatie heb zal vandaag eindelijk mijn hand komen vragen. Vorige week had zijn moeder met mijn moeder gebeld en vandaag zou zijn familie eindelijk kennis komen maken met mijn familie. Door de zenuwen was ik al heel vroeg opgestaan. Om precies te zijn zes uur. Zo zenuwachtig was ik. Eindelijk na al het stiekeme gedoe van de afgelopen twee jaar zouden we vanaf vandaag gewoon openlijk met elkaar kunnen omgaan.

03-11-2008, 23:01


Jallah UpPpP Je Bent Online
Ziedooooooooooo

XxXxKuSssSZzZ

03-11-2008, 23:02
...Ben benieuwd!

03-11-2008, 23:07
Komaan Upaaa

XxX kKkUuUsSsSzZz

03-11-2008, 23:34


Jallah Uppa
Je Bent On.


X

03-11-2008, 23:35
Doe het dan voor mij

pleaseeeeeee
ziddoooooooooo
upaaaaaaaaa
oepaaaaaaaµ

XxXxX

03-11-2008, 23:42
Gisteren heb ik mijn vriendin Nadia gevraagd hoe het allemaal bij haar ging toen haar hand werd gevraagd. Wat had je aan? Praatte je veel met je schoonmoeder? Was het eng? Al deze vragen schoot ik op haar af. Ze stelde mij gerust en zei dat het alleen de eerste vijf minuten spannend zou zijn en dat de sfeer daarna ontspannen zou zijn, ‘tenzij je een heks als schoonmoeder hebt’ voegde ze er grinnikend aan toe. Gelukkig hoefde ik me daar geen zorgen over te maken. Mijn mother in law was een schat. Ik ontmoette haar al nadat ik vier maanden met Youssef ging. Ze beschouwde mij meteen als een dochter en haar enige wens was dat ik de vrouw van Youssef moest worden. Youssef is haar enige zoon. Een rustige jongen. Het type jongen dat carriere maken voorop heeft staan maar nog net geen nerd is. Het type jongen die je alles kan vertellen en die je dan ook in je waarde laat. Aantrekkelijk, maar zeker geen ordinaire mooiboy. Het eerste waar ik voor viel waren zijn ogen. Donkere ogen die een eigen taal spreken. Zijn blik zorgt tot op de dag van vandaag voor zwermen vlinders in mijn buik. Als ik aan Youssef denk begin ik onbewust te glimlachen. Vandaag zal hij eindelijk om mijn hand gaan vragen. ‘Karima!’ Mijn moeder roept me en ik schrik op uit mijn gedachten. Ik ren de trap af naar beneden en mijn moeder vraagt of ik het gebak voor vanavond bij de bakker wil ophalen. ‘Wagga a mama’. Ik trek mijn jas aan, pak snel een paraplu en loop naar buiten. Als ik naar mijn auto loop zie ik in de verte iemand naast mijn auto staan. Ik loop dichterbij en schrik me dood als ik zie wie de gestalte is…

03-11-2008, 23:45
Jallah upppppaaaa
je bent onnnnnnnnnnnn

03-11-2008, 23:52
hey meid ga morgen verder, bedankt voor je reacties

xxx

03-11-2008, 23:57
oke dan xxxxxxx

04-11-2008, 02:18
ga snel verder

04-11-2008, 12:59
Ik kan het bijna niet geloven. Hoe dichterbij ik bij m'n auto kom hoe harder mijn hart begint te kloppen. Ik sta nog nog geen vijf meter van de persoon vandaan die mij het leven de afgelopen vier jaar moeilijk heeft gemaakt. Mijn ex Rachid. Ik dacht dat ik van hem af was. Ik dacht dat ik hem nooit meer zou hoeven zien. Maar nu blijkt dat ik het al die tijd mis heb gehad, want hij staat nu voor mij en kijkt me aan met een kille blik.

Terwijl mijn hart nog als een razende tekeer gaat dwing ik mijzelf om rustig te blijven. Als ik de politie bel dan zal hij alleen maar opgefocked raken en mij misschien wat aan doen. Met trillende benen loop ik op hem af. 'Wat doe jij hier?' vraag ik hem. 'Wat ik hier doe Karima?' 'Ik kom speciaal voor jou...dat kan je toch wel raden schatje’. Ik walg van de manier waarop hij praat. Alsof ik zijn bezit ben, alsof hij alles maar gewoon kan zeggen. 'Ik wil dat je weg gaat Rachid, anders bel ik de politie.' Hij doet net alsof hij me niet hoort en loopt op mij af. Ik doe snel een stap achteruit. 'Niet bang zijn hbieba...ik houd van je en zal je niks doen.' Die woorden maken mij razend..hoe durft hij die woorden uit te spreken na alles wat hij me heeft aangedaan en hoe durft hij weer te verschijnen? was het toeval dat hij vandaag is gekomen of wist hij wat deze dag voor mij en Youssef betekent? Op dit moment interesseert het mij niet en wil ik alleen dat hij weg gaat. Maar dat doet hij niet. In plaats daarvan begint hij te vertellen waarom hij is gekomen. 'Lieve schat, ik ben gekomen om je mee te nemen, je bent mijn alles, kom mee naar Belgie. Ik heb daar een huisje gekocht. We zullen samen gelukkig zijn.' Terwijl hij aan het praten is, ben ik hard aan het nadenken hoe ik aan hem kan ontsnappen zonder dat hij agressief zal worden. 'Rachid, ik moet nu weg, ik heb een afspraak. Zullen we morgen ergens afspreken? Dan gaan we alles uitpraten' Hij kijkt mij met een starre blik aan en even lijkt het alsof hij me niet gelooft. 'Is goed, ik zie je morgen in het grand cafe in het centrum, om 12 uur, niet laat komen Karima, daar houd ik niet van... Hij knipoogt, loopt naar zijn peperdure auto, stapt in en scheurt weg.

01-12-2008, 16:30


OEEEEEEP:loveA)

01-12-2008, 16:52
Lieve schatten, door drukte ben ik er niet aan toe gekomen om een vervolg te schrijven. Over 2 daagjes zal ik inchallah een groot vervolg plaatsten. Dus houd dit verhaal in de gaten!

xx morrocainbeauty

01-12-2008, 17:03

Citaat door morrocainbeauty:
Lieve schatten, door drukte ben ik er niet aan toe gekomen om een vervolg te schrijven. Over 2 daagjes zal ik inchallah een groot vervolg plaatsten. Dus houd dit verhaal in de gaten!

xx morrocainbeauty


Gelukkig ga je wel verder hij lijkt me echt heel mooi/leuk!
Succes schatjé

-xx-

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60