Bekijk volle/desktop versie : PSV is bezig met een Braziliaans talent

Pagina's : [1] 2

21-02-2004, 12:31
PSV is in verregaande onderhandelingen met de Braziliaanse centrumverdediger Alex Rodrigo Dias da Costa, kortweg Alex. De robuuste verdediger (1 meter 88 groot, 92 kilo zwaar) staat in zijn vaderland te boek als één van de grootste defensieve talenten.

'Ik kan niet ontkennen dat we met hem bezig zijn', bevestigde Frank Arnesen, manager scouting en transfers bij de Eindhovense club, tegenover VI.nl. 'Maar we zijn nog niet akkoord.'

PSV, dat in vroeger jaren met met name Romario en Ronaldo al goud haalde uit Brazilië, wil snel zaken doen met de pas 21-jarige verdediger van FC Santos. De Eindhovense club hoopt de deal nog deze week rond te kunnen maken.

Alex (Rodrigo Dias da Costa) speelde 33 competitiewedstrijd en dertien internationale in de hoofdmacht van FC Santos. Hij kwam daarin dertien keer tot scoren.

Ik hoop echt dat ze em gaan halen, want we hebben echt iemand nodig in de verdediging en voordat je het weet speelt ie volgend seizoen voor AC Milan of Real Madrid

21-02-2004, 12:35

Dit is em voor degene die hem niet kennen

Tegen zo een verdediger wil je toch niet staan

21-02-2004, 12:39
wajoow, echt een beest....
als je hem voor je zag dan zou je meteen de andere kant op rennen gehehehe

Missy

21-02-2004, 12:49

Citaat:
Origineel gepost door MissyR
wajoow, echt een beest....
als je hem voor je zag dan zou je meteen de andere kant op rennen gehehehe

Missy
Ik zou wel twee blokjes om lopen

21-02-2004, 13:12

Citaat:
Origineel gepost door Kneusje
Dit is em voor degene die hem niet kennen

Tegen zo een verdediger wil je toch niet staan
hij lijkt een beetje op fouhami

21-02-2004, 13:18

Citaat:
Origineel gepost door morpheus
hij lijkt een beetje op fouhami
Hij heeft er idd iets van weg

21-02-2004, 13:44
Gataaaarlijk!!! Hem zou ik echt niet willen tegenkomen in het donker...
Brrrrrrrrrrrrr....

21-02-2004, 14:14

Citaat:
Hij heeft er idd iets van weg
Nybet moeten ze hebben

21-02-2004, 14:15

Citaat:
Origineel gepost door farkous
Nybet moeten ze hebben
Naybet komt nooit naar PSV
Die kan PSV ook nooit betalen

02-03-2004, 13:53
Eindelijk is het dan bijna zo ver

02-03-2004, 17:13

Citaat:
Eindelijk is het dan bijna zo ver
ga weg man jij mag niet meer hier komen jij hebt al een leven

02-03-2004, 19:25

Citaat:
Origineel gepost door farkous
ga weg man jij mag niet meer hier komen jij hebt al een leven

02-03-2004, 23:17

alex,,,hmmmmm,,,,een nieuwe verdediger voor PSV,,,,nu nog een aanvaller zoeken uit braziliem,,,,want die kerstman (kezman) is gra

02-03-2004, 23:52

Citaat:
Origineel gepost door MoCrO_B0Y7
alex,,,hmmmmm,,,,een nieuwe verdediger voor PSV,,,,nu nog een aanvaller zoeken uit braziliem,,,,want die kerstman (kezman) is gra
Kezman is zeker geen gra. PSV speelt gewoon klote de laatste tijd en daar kan Kezman niets aan doen. Je moet niet vergeten dat die gozer de laatste jaren en vorig jaar meer dan 30 doelpunten heeft gescoord. En dat hebben drie spitsen van Ajax niet eens bijelkaar voor elkaar gekregen

PSV heeft heel veel te danken aan Kezman want zonder zijn inbreng waren ze echt niet drie keer kampioen geweest in de laatste vier jaren

PSV heeft spelers nodig voor het gehele middenveld.

Rommedahl is geblesseerd en heeft een sterke vervanger nodig (misschien Ramzi) Van Bommel gaat na dit seizoen weg (als ie niet gaat dan is ie volgend jaar gratis en dus dom van PSV) en Varyinen van Heerenveen zou een ideale opvolger zijn.
Voor Vogel zouden we onze eigen jeugdspeler Ibrahim Affelay kunnen gebruiken of in de vorm van de ervaren Cocu.
De vervanger van Robben zou Zenden kunnen zijn.

Verder heeft PSV behoefte aan een goede linksback. Mijn ideale speler daarvoor is Bosschaart van Utrecht maar of PSV daar voor wil betalen is een tweede

03-03-2004, 02:24

Citaat:
Kezman is zeker geen gra. PSV speelt gewoon klote de laatste tijd en daar kan Kezman niets aan doen. Je moet niet vergeten dat die gozer de laatste jaren en vorig jaar meer dan 30 doelpunten heeft gescoord. En dat hebben drie spitsen van Ajax niet eens bijelkaar voor elkaar gekregen

PSV heeft heel veel te danken aan Kezman want zonder zijn inbreng waren ze echt niet drie keer kampioen geweest in de laatste vier jaren

PSV heeft spelers nodig voor het gehele middenveld.

Rommedahl is geblesseerd en heeft een sterke vervanger nodig (misschien Ramzi) Van Bommel gaat na dit seizoen weg (als ie niet gaat dan is ie volgend jaar gratis en dus dom van PSV) en Varyinen van Heerenveen zou een ideale opvolger zijn.
Voor Vogel zouden we onze eigen jeugdspeler Ibrahim Affelay kunnen gebruiken of in de vorm van de ervaren Cocu.
De vervanger van Robben zou Zenden kunnen zijn.

Verder heeft PSV behoefte aan een goede linksback. Mijn ideale speler daarvoor is Bosschaart van Utrecht maar of PSV daar voor wil betalen is een tweede
Als Zenden naar PSV zou komen zou ik direct geen twijfel aan een seizoenskaart aanschaffen

Pagina's : [1] 2