Bekijk volle/desktop versie : Vele Marokkaanse vrouwen



Pagina's : [1] 2 3 4

03-11-2008, 20:00
[lopen weg met hun vriendje als ze verliefd zijn geworden... het komt steeds meer en meer voor.. zo erg en als het gedaan is met hun vriend dan gaan ze trg naar hun ouders alsof er niks is gebeurd ]

vrouw nr 1: heeft een niet Marokkaanse vriend ouders zijn streng en dan niet te vergeten haar broers... oplossing weglopen


vrouw nr 2: wil met een Marokkaan trouwen maar haar vader wil niet omdat hij een arabier is.. na lange discussies en zagen geeft die vader toe maar toch liep ze weg


Vrouw nr 3: Moeder wil haar in de instelling steken vanwege haar gedrag dus gaat ze maar weg.. "ze is minderjarig"


zo kan ik verder gaan ken hun persoonlijk en is waargebeurd .. als ik zeg ga naar huis dan roepen ze tegen mij JE BEGRIJPT DIT NIET DUS LAAT MIJ MET RUST

03-11-2008, 20:03


ewa ja..!
me3endek met dir

03-11-2008, 20:06

Citaat door cheba-oujdia:
ewa ja..!
me3endek met dir



lieve schat ik snap dat gewoon niet... zoals die minderjarige die heeft dat zelf voor haar verkloot ze mocht alles uitgaan alles.. ze heeft overal wel een piercing enzo.. haar moeder zei niks?

en toch weglopen.. die instelling dat heeft ze aan haar eigen te danken

03-11-2008, 20:06

Citaat door fatimake:
[lopen weg met hun vriendje als ze verliefd zijn geworden... het komt steeds meer en meer voor.. zo erg en als het gedaan is met hun vriend dan gaan ze trg naar hun ouders alsof er niks is gebeurd ]

vrouw nr 1: heeft een niet Marokkaanse vriend ouders zijn streng en dan niet te vergeten haar broers... oplossing weglopen


vrouw nr 2: wil met een Marokkaan trouwen maar haar vader wil niet omdat hij een arabier is.. na lange discussies en zagen geeft die vader toe maar toch liep ze weg


Vrouw nr 3: Moeder wil haar in de instelling steken vanwege haar gedrag dus gaat ze maar weg.. "ze is minderjarig"


zo kan ik verder gaan ken hun persoonlijk en is waargebeurd .. als ik zeg ga naar huis dan roepen ze tegen mij JE BEGRIJPT DIT NIET DUS LAAT MIJ MET RUST


mischien omdat het thuis niet goed gaat ofzo

03-11-2008, 20:08



Citaat door babygirll:
mischien omdat het thuis niet goed gaat ofzo



ja toch sbar of ga trouwen?.. eerlijk als ik mijn eigen in zo'n situatie zou vinden dan ga ik gelijk tekenen je bent toch meerderjarig en ik neem wat vriendinne mee als getuige safe je hebt getekend... ouders gaan dan niet veel doen toch?

03-11-2008, 20:10

Citaat door fatimake:
ja toch sbar of ga trouwen?.. eerlijk als ik mijn eigen in zo'n situatie zou vinden dan ga ik gelijk tekenen je bent toch meerderjarig en ik neem wat vriendinne mee als getuige safe je hebt getekend... ouders gaan dan niet veel doen toch?

ik weet maar als je ouders je elke dag verrot slaan en j broers enzo dan moet je wel

03-11-2008, 20:10
Ze hebben gelijk...

Uit hun buurt en laat ze doen wat ze willen...

03-11-2008, 20:11

Citaat door fatimake:
ja toch sbar of ga trouwen?.. eerlijk als ik mijn eigen in zo'n situatie zou vinden dan ga ik gelijk tekenen je bent toch meerderjarig en ik neem wat vriendinne mee als getuige safe je hebt getekend... ouders gaan dan niet veel doen toch?



En maar afvragen waarom er zoveel scheidingen zijn.

03-11-2008, 20:11

Citaat door Leipe_Chadiatje:
Ze hebben gelijk...

Uit hun buurt en laat ze doen wat ze willen...



Ik geef om mijn vriendinne ik weet niet hoe het zit bij jou... ik wil niet dat ze een naam krijge maar dat ze gelukkig worden ik wil ook met hun plannen van trouwfeest enzo en niet dat ze aan de andere kant van het land wonen in de hoop nooit gezien te worden.. nee nee dat ken ik niet

03-11-2008, 20:12

Citaat door Mar0ekkaas:
En maar afvragen waarom er zoveel scheidingen zijn.



de meeste lopen weg met jongens die ze al lang kennen of waar ze allang mee verkeren... en als ze denken van ik ga weglopen dan kunnen ze beter gaan trouwen jullie kennen elkaar dan goed genoeg toch?

03-11-2008, 20:13

Citaat door fatimake:
[lopen weg met hun vriendje als ze verliefd zijn geworden... het komt steeds meer en meer voor.. zo erg en als het gedaan is met hun vriend dan gaan ze trg naar hun ouders alsof er niks is gebeurd ]

vrouw nr 1: heeft een niet Marokkaanse vriend ouders zijn streng en dan niet te vergeten haar broers... oplossing weglopen


vrouw nr 2: wil met een Marokkaan trouwen maar haar vader wil niet omdat hij een arabier is.. na lange discussies en zagen geeft die vader toe maar toch liep ze weg


Vrouw nr 3: Moeder wil haar in de instelling steken vanwege haar gedrag dus gaat ze maar weg.. "ze is minderjarig"


zo kan ik verder gaan ken hun persoonlijk en is waargebeurd .. als ik zeg ga naar huis dan roepen ze tegen mij JE BEGRIJPT DIT NIET DUS LAAT MIJ MET RUST


is dit alles?
heb shokerende dingen te vertellen hoor

03-11-2008, 20:14

Citaat door babygirll:
ik weet maar als je ouders je elke dag verrot slaan en j broers enzo dan moet je wel


ja dat begrijp ik wollah wel

maar ze moete echt sbar hebben echt waar ik ben er altijd voor hun.. ze weten dat ze mij dag en nacht kunnen bereiken.. dus als ze problemen hebben met hun broers kunnen ze toch hulp inschakelen... niet?


mohim ik praat alsof dat, dat heel makkelijk gedaan is maar toch

03-11-2008, 20:14


Jij bent raar.

03-11-2008, 20:14

Citaat door fatimake:
Ik geef om mijn vriendinne ik weet niet hoe het zit bij jou... ik wil niet dat ze een naam krijge maar dat ze gelukkig worden ik wil ook met hun plannen van trouwfeest enzo en niet dat ze aan de andere kant van het land wonen in de hoop nooit gezien te worden.. nee nee dat ken ik niet



Ewa ja, moeten ze thuis maar normaal doen....ik snap hen volkomen...

Ikzelf heb dat nie meegemaakt maar ik snap wel hoe en wat! Doe als ouders normaal!

03-11-2008, 20:15

Citaat door fatimake:
Ik geef om mijn vriendinne ik weet niet hoe het zit bij jou... ik wil niet dat ze een naam krijge maar dat ze gelukkig worden ik wil ook met hun plannen van trouwfeest enzo en niet dat ze aan de andere kant van het land wonen in de hoop nooit gezien te worden.. nee nee dat ken ik niet


Dankzij mensen zoals jij krijgen ze die naam.

Pagina's : [1] 2 3 4