Bekijk volle/desktop versie : Mijn ex-vriendin wilde alles doen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-11-2008, 16:38
behalve vaginale sex. ze had geen enkel probleem met orale/anale sex, tongzoenen enz enz. ze wilde echter maagd blijven, omdat anders haar eer in gevaar komt. dat was ook de reden dat ik het uitmaakte. waarom die scheinheiligheid bij de marokkaanse wijven? dat begrijp ik niet.

denken ze nou echt dat je alles kunt maken, zolang dat vliesje in hun vagina maar niet scheurt?


03-11-2008, 16:39


het is één en al..... een ontmaagd kind.............

03-11-2008, 16:41

Citaat door doha_ahod:
het is één en al..... een ontmaagd kind.............

wablief?

03-11-2008, 16:41

Citaat door ben_taib:
behalve vaginale sex. ze had geen enkel probleem met orale/anale sex, tongzoenen enz enz. ze wilde echter maagd blijven, omdat anders haar eer in gevaar komt. dat was ook de reden dat ik het uitmaakte. waarom die scheinheiligheid bij de marokkaanse wijven? dat begrijp ik niet.

denken ze nou echt dat je alles kunt maken, zolang dat vliesje in hun vagina maar niet scheurt?





tuurlijk jongen.....je wist dat dat gaatje echt niet kon, dus nadat je alle anderen gaatjes gehad hebt, was je met haar klaar en ging je op naar de volgende.....

03-11-2008, 16:42


Wie dit gelooft is of naïef of gewoon dom!

03-11-2008, 16:42

Citaat door doha_ahod:
het is één en al..... een ontmaagd kind.............



woelahila....wat maakt dat vliesje dan nog uit.....

03-11-2008, 16:43
Hypocriet...

(did i say that out loud? )

03-11-2008, 16:43

Citaat door YaSmIn_082:
Wie dit gelooft is of naïef of gewoon dom!



Ik heb wel aangegeven dat het gerelateerd aan de topicstarter onzin is, maar dit komt spijtig genoeg vaak voor.....

03-11-2008, 16:44

Citaat door n2srina:
tuurlijk jongen.....je wist dat dat gaatje echt niet kon, dus nadat je alle anderen gaatjes gehad hebt, was je met haar klaar en ging je op naar de volgende.....

alsof het wat uitmaakt welk gaatje je gebruikt. het enige verschil is dat andere gaatjes niet bedekt zijn met een vliesje. ik had gewoon genoeg van de haar scheinheiligheid en die van bijna alle andere marokkaanse huppeltrutjes.

03-11-2008, 16:45
en jij dan viezerik, kom je hier stoer je verhaal droppen, je bent anders niet beter als haar, je ontkomt ook niet aan je straf insha'Allah.

03-11-2008, 16:45

Citaat door ECHTE_MAN:
Zo is het met de meeste van die afgelikte boterhamen!



grappig dat ze eerst boterhammen zijn en nadat jullie 'heren'ze gelikt hebben op eens in een negatieve zin afgelikte boterhammen zijn.....rara hoe zou dat toch komen......

03-11-2008, 16:46

Citaat door ECHTE_MAN:
Zo is het met de meeste van die afgelikte boterhamen!

precies en dan heb je nog de meest scheinheilige wijven die aan droogneuken doen. hypocriete sletten, tfoe.

03-11-2008, 16:47



Citaat door ben_taib:
behalve vaginale sex. ze had geen enkel probleem met orale/anale sex, tongzoenen enz enz. ze wilde echter maagd blijven, omdat anders haar eer in gevaar komt. dat was ook de reden dat ik het uitmaakte. waarom die scheinheiligheid bij de marokkaanse wijven? dat begrijp ik niet.

denken ze nou echt dat je alles kunt maken, zolang dat vliesje in hun vagina maar niet scheurt?



Omg, dit is gewoon te erg voor woorden.


03-11-2008, 16:47

Citaat door sahbtie:
en jij dan viezerik, kom je hier stoer je verhaal droppen, je bent anders niet beter als haar, je ontkomt ook niet aan je straf insha'Allah.

ik ben tenminste niet scheinheilig. ik geef het toe. ik ga me niet laten pijpen, omdat dat minder erg is dan ne-uken. jullie wijven zijn gewoon het toppunt van scheinheiligheid. jullie houden enkel jezelf voor de gek.

03-11-2008, 16:48

Citaat door ben_taib:
alsof het wat uitmaakt welk gaatje je gebruikt. het enige verschil is dat andere gaatjes niet bedekt zijn met een vliesje. ik had gewoon genoeg van de haar scheinheiligheid en die van bijna alle andere marokkaanse huppeltrutjes.



Toch krijg ik het idee dat die schijnheiligheid irritaties begon te wekken, nadat ze haar gaatje met het vliesje niet aan jou wilde geven.......Want als ze toegstemd zou hebben, zou ze niet zo schijnheilig meer zijn. Dan zou je haar hoexr noemen......wees maar eerlijk en geef maar toe....

Pagina's : [1] 2 3 4 5