Bekijk volle/desktop versie : klachten,taboe's,en vragen i.v.m. zwangerschap



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-11-2008, 15:47
Plaats ze hier en deel jullie klachten ervaringen en vragen.
Kennen we elkaar helpen
Ook onderwerpen wat je hier niet vaak leest maar waar je wel mee zit.

Momenteel zit ik in de stress voel me depri huil al dagen en weet hier niet mee op te gaan.
Ben bang dat me kind hier iets aan overhoudt,en bang dat ik eerder beval.

03-11-2008, 17:09


meis dat zijn de hormonen die horen erbij
hoe ver ben je?
je kind kan er niks aan overhouden hoor
je voelt je zo omdat er veel hormonen veranderen in je lichaam
en een eerdere bevalling heeft niks te maken met hoe jij je voelt

03-11-2008, 17:11

Citaat door 0o_Dienares_o0:
meis dat zijn de hormonen die horen erbij
hoe ver ben je?
je kind kan er niks aan overhouden hoor
je voelt je zo omdat er veel hormonen veranderen in je lichaam
en een eerdere bevalling heeft niks te maken met hoe jij je voelt



kan zijn dat je door de stress de weeen sneller komen

03-11-2008, 17:23
ja maar dan moet het wel stress zijn onder EXTREEEEME toestand..
dus ik zou zeggen maak je niet al teveel zorgen
nogmaals hoe ver ben je?

03-11-2008, 17:52



Citaat door 0o_Dienares_o0:
ja maar dan moet het wel stress zijn onder EXTREEEEME toestand..
dus ik zou zeggen maak je niet al teveel zorgen
nogmaals hoe ver ben je?



ik ben in mijn 7de maand,bij jou schiet he tal op .

maar soms voel ik echt dat wanneer ik van slag ben het kind meer gaat bewegen

03-11-2008, 19:03
Hey habiba

nou ik kan je wel vertellen dat ik me echt heeeeeeeeeeeeel druk heb gemaakt tijdens mijn zwangershap,
allerlei soorten ruzies,
ik ben uit protest een x op de grond gaan slapen
toen had ik het heeeel koud!


Heb ook zo zitten stressen dat ik zeker wist dat ik een miskraam zou krijgen enzo.

maarre...... die baby is volgens mij echt niet stuk te krijgen!! Oja ik ben ook nog 2 x van die enge trap van mn schoonouders afgegleden maar subhanAllah alhamdulilaah die baby is gezonder dan ik !!!

Maak je daar maar geen zorgen over Allah heeft t heel mooi geregeld maashaAllah !!

XxxxX Succes met de rest van je zwangerschap !

03-11-2008, 19:04
Ja meid maak je niet druk, door stress komen heus niet ineens de weeen opgang, ik heb de laatste tijd ook veel stress gehad en bij de zwangerschap van me zoontje ook, maar alhamdoelilaah is alles goed, ben met 20 weken ook nog een keer van de trap gevallen bij me ouders, hield er gelukkig alleen een grote blauwe plek op mijn kont aan over.

03-11-2008, 19:20
gandora,

je hoeft je echt niet teveel zorgen te maken
probeer je gewoon zo weinig mogelijk druk te maken en als dat dan niet lukt probeer dan zo gauw mogelijk weer kalm te worden.
Stress is inderdaad niet goed tijdens de zwangerschap maar het is normaal dat je veel opvliegender bent, veel emotioneler, veel zenuwachtiger, meer depri enz... zolang dit niet extreem is moet je jou geen zorgen maken, tijdens de zwangerschap kan je echt veel aan.

Het is uitzonderlijk dat door stress vroegtijdige weeën voorkomen maar dat kan gebeuren. Wat vaker voorkomt is tijdens de laatste weken wanneer de baby al ingedaald is dat die door de stress nog gaat draaien en dan verkeerd komt te zitten. Maar dat is pas in de laatste maand van de zwangerschap dat je daar een beetje voorzichtig moet om zijn.

Probeer een manier te vinden om jezelf meer te kunnen ontspannen, om de stress te kunnen vermijden, doe iets wat je leuk vind zodat je die depressieve momenten wat vergeet en over een tijdje zal het wel wat beteren met je insha'Allah.

03-11-2008, 19:23
Stress kan wel degelijk voor een vroeggeboorte zorgen, ben er het levend bewijs van .

03-11-2008, 22:21

Citaat door jihadannafs:
Hey habiba

nou ik kan je wel vertellen dat ik me echt heeeeeeeeeeeeel druk heb gemaakt tijdens mijn zwangershap,
allerlei soorten ruzies,
ik ben uit protest een x op de grond gaan slapen
toen had ik het heeeel koud!


Heb ook zo zitten stressen dat ik zeker wist dat ik een miskraam zou krijgen enzo.

maarre...... die baby is volgens mij echt niet stuk te krijgen!! Oja ik ben ook nog 2 x van die enge trap van mn schoonouders afgegleden maar subhanAllah alhamdulilaah die baby is gezonder dan ik !!!

Maak je daar maar geen zorgen over Allah heeft t heel mooi geregeld maashaAllah !!

XxxxX Succes met de rest van je zwangerschap !





ik heb het nu ook heel extreem heb heb zoms ook van die gekke neigingen

03-11-2008, 22:22

Citaat door Tulpje_:
Ja meid maak je niet druk, door stress komen heus niet ineens de weeen opgang, ik heb de laatste tijd ook veel stress gehad en bij de zwangerschap van me zoontje ook, maar alhamdoelilaah is alles goed, ben met 20 weken ook nog een keer van de trap gevallen bij me ouders, hield er gelukkig alleen een grote blauwe plek op mijn kont aan over.



gelukkig ben je er goe dvanaf gekomen

03-11-2008, 22:25

Citaat door VaniLLa_flavour:
gandora,

je hoeft je echt niet teveel zorgen te maken
probeer je gewoon zo weinig mogelijk druk te maken en als dat dan niet lukt probeer dan zo gauw mogelijk weer kalm te worden.
Stress is inderdaad niet goed tijdens de zwangerschap maar het is normaal dat je veel opvliegender bent, veel emotioneler, veel zenuwachtiger, meer depri enz... zolang dit niet extreem is moet je jou geen zorgen maken, tijdens de zwangerschap kan je echt veel aan.

Het is uitzonderlijk dat door stress vroegtijdige weeën voorkomen maar dat kan gebeuren. Wat vaker voorkomt is tijdens de laatste weken wanneer de baby al ingedaald is dat die door de stress nog gaat draaien en dan verkeerd komt te zitten. Maar dat is pas in de laatste maand van de zwangerschap dat je daar een beetje voorzichtig moet om zijn.

Probeer een manier te vinden om jezelf meer te kunnen ontspannen, om de stress te kunnen vermijden, doe iets wat je leuk vind zodat je die depressieve momenten wat vergeet en over een tijdje zal het wel wat beteren met je insha'Allah.



het is bij mij mt ups en downs soms gaat het dagen goed en dan heb ik het weer.
Op dit is er niks waar me in kan ontspannen ,heb nergens plezier meer in.
Heb geen eetlust meer voel me eenzaam en onbegrepen

03-11-2008, 22:26



Citaat door BosseBol:
Stress kan wel degelijk voor een vroeggeboorte zorgen, ben er het levend bewijs van .



met hoeveel maanden was dat?

03-11-2008, 22:27

Citaat door gandora:
met hoeveel maanden was dat?


Met 27 weken bevallen

03-11-2008, 22:28
nog iets die rug weeen voelen die aan een branderige gevoel en drukkend onderin je rug?


Ik heb ook al n tijdje erg veel pijn in mijn hoofd vooral aan de rechterkant,zo erg dat ik er misselijk van word.

Heb hier nog niet over met mijn vk gepraat

Pagina's : [1] 2 3 4 5