Bekijk volle/desktop versie : Stekende pijn.



03-11-2008, 11:49
Het is al een tijd over. Je hebt dagen dat je totaal niets voelt, en alles wel oké gaat. Maar je hebt ook bepaalde dagen, momenten, uren dat er een stekende pijn langs komt. Bepaalde emoties, vlagen van verdriet, geluk en gemis.

Nee, ik zal het denk ik nimmer kunnen vergeten. En ben ook van mening dat het bovenstaande beschreven stekende pijn, nooit zal vergaan.

03-11-2008, 11:55



Citaat door lala_maghrebia:
Het is al een tijd over. Je hebt dagen dat je totaal niets voelt, en alles wel oké gaat. Maar je hebt ook bepaalde dagen, momenten, uren dat er een stekende pijn langs komt. Bepaalde emoties, vlagen van verdriet, geluk en gemis.

Nee, ik zal het denk ik nimmer kunnen vergeten. En ben ook van mening dat het bovenstaande beschreven stekende pijn, nooit zal vergaan.


Koester de gedachten die je hebt en geeft ze een plekje in je hart...
Meid het zal slijten.. ..volledig genzen zal het nooit...
Maar treur niet aan alles komt een eind...ook aan je verdriet

03-11-2008, 11:58
ik weet precies wat je bedoelt

03-11-2008, 12:06

Citaat door Nahnah:
Koester de gedachten die je hebt en geeft het een plekje in je hart...
Meid het zal slijten.. ..volledig genzen zal het nooit...


Ik koester bepaalde gedachtes, emoties ja. Alleen ja, soms voel je de pijn gewoon. Dingen als 'hoe kon je? hoe?'. Bepaalde mailtjes herlezen die ik niet wil of kan verwijderen. Je herleeft alles weer. Een traantje hier en daar (gelukkig niet meer die extreme huilbuien).



Citaat door tanger_lover:
ik weet precies wat je bedoelt


Ja, it sucks.

03-11-2008, 13:19


[QUOTE=lala_maghrebia;56231266]Ik koester bepaalde gedachtes, emoties ja. Alleen ja, soms voel je de pijn gewoon. Dingen als 'hoe kon je? hoe?'. Bepaalde mailtjes herlezen die ik niet wil of kan verwijderen. Je herleeft alles weer. Een traantje hier en daar (gelukkig niet meer die extreme huilbuien).




Probeer de dingen die jou aan hem doen denken een beetje uit de weg te gaan...
Je hoeft niet persé zijn mailtje te verwijderen maar open ze ook niet meer...ze brengen alleen je gedachten weer terug bij af en dat is niet goed...je moet nu het proces in gaan van genezen en verwerken.

Bedenk dat hij nu niet met een schoon geweten zit....zonder twijfel lijdt hij ook...

03-11-2008, 13:23
Het zal zeker voorbij gaan, hoe meer tijd er verstrijkt des te meer het slechts een vage herinnering wordt.

03-11-2008, 13:29

Citaat door Oases:
Het zal zeker voorbij gaan, hoe meer tijd er verstrijkt des te meer het slechts een vage herinnering wordt.

Zeker daar heb je gelijk in. Soms zullen de herinneringen sterker zijn dan anders. Maar probeer er boven te staan en je geluk voorop te stellen

03-11-2008, 13:31

Citaat door tazagirl5:
Zeker daar heb je gelijk in. Soms zullen de herinneringen sterker zijn dan anders. Maar probeer er boven te staan en je geluk voorop te stellen



Het is niet het eind van de wereld, vergeten doe je niet. Maar je moet ook niet stilstaan bij het verleden.

03-11-2008, 13:34

Citaat door Oases:
Het is niet het eind van de wereld, vergeten doe je niet. Maar je moet ook niet stilstaan bij het verleden.

Idd, na een tijdje zal je lachen om de herinneringen! Maar je moet jezelf niet kwellen door steeds een stap terug te nemen. Wat gebeurd is, is gebeurd, nieuwe fase in je leven waarin je nog gelukkig zult proberen worden

03-11-2008, 13:40

Citaat door tazagirl5:
Idd, na een tijdje zal je lachen om de herinneringen! Maar je moet jezelf niet kwellen door steeds een stap terug te nemen. Wat gebeurd is, is gebeurd, nieuwe fase in je leven waarin je nog gelukkig zult proberen worden




Wij vrouwen zijn gewoon 1 en al emotie.

03-11-2008, 13:42

Citaat door Oases:
Wij vrouwen zijn gewoon 1 en al emotie.

Vooral als we ongesteld zijn