Bekijk volle/desktop versie : Waar kijk jij het meest naar uit?



Pagina's : [1] 2

03-11-2008, 11:11
Assalamu 3alaikom

Voor alle meiden deze vraag: waar kijken jullie het meest naar uit wanneer jullie eindelijk samen met jullie mannetje zullen zijn insha Allah. Wat lijkt je het leukst aan samen zijn, en wat zie jezelf elke dag doen?

1 van de dingen waar ik het meest naar uit kijk: samen bidden Het lijkt me echt zooo geweldig wanneer hij onze gebeden leidt, en dat wij dan samen Allah aanbidden. Hier thuis bidden wij eigenlijk nooit samen, met mijn mannetje wil ik het insha Allah altijd doen als ze samen zijn!

En jullie?

03-11-2008, 11:15


Inshallah.. dat is zeker iets wat ik ook wil...
Verder wil ik gewoon bij em kunnen liggen, gewoon bij em zijn

Niet echt nagedacht hierover..

03-11-2008, 11:20



Alles wat met hem te maken heeft, daar kijk ik het meest naar uit

03-11-2008, 11:23
lekker saampjes knus ontspannen voor de bank in elkaars armen
tv kijken bijv.

03-11-2008, 11:25



Citaat door Miss_Jelaba:
lekker saampjes knus ontspannen voor de bank in elkaars armen
tv kijken bijv.




03-11-2008, 11:28

Citaat door mevrouwtje20:


hihi ja toch!

03-11-2008, 11:31

Citaat door B2B:
Assalamu 3alaikom

Voor alle meiden deze vraag: waar kijken jullie het meest naar uit wanneer jullie eindelijk samen met jullie mannetje zullen zijn insha Allah. Wat lijkt je het leukst aan samen zijn, en wat zie jezelf elke dag doen?

1 van de dingen waar ik het meest naar uit kijk: samen bidden Het lijkt me echt zooo geweldig wanneer hij onze gebeden leidt, en dat wij dan samen Allah aanbidden. Hier thuis bidden wij eigenlijk nooit samen, met mijn mannetje wil ik het insha Allah altijd doen als ze samen zijn!

En jullie?


Masha Allah zo mooi

03-11-2008, 11:34

Citaat door Miss_Jelaba:
hihi ja toch!



ik kan ook niet wachten

Hebben jullie dat ook dames, dat jullie er zelf over dagdromen of ben ik de weg kwijt

03-11-2008, 11:42
Naar weekenden met hem!!!!!
Lekker lang in bed blijven liggen en luieren................................

En 's avonds samen koken, hij houdt daar namelijk heel erg van!!

Verder eigenlijk gewoon het samenzijn.. Geen rekening houden met iemand behalve met elkaar!

En ik wil absoluut geen boodschappen doen met hem, is iets wat ik ZELF wil doen!! Ik doe dat nu al niet, hij koopt andere producten dan ik. Zó irritant!!!!

03-11-2008, 12:08

Citaat door mevrouwtje20:
ik kan ook niet wachten

Hebben jullie dat ook dames, dat jullie er zelf over dagdromen of ben ik de weg kwijt


Jaaaa ik denk er elke dag aan, helemaal als het even niet zit ofzo.... vooral als ik een tentamen heb dan ga ik in plaats van leren, dromen over zondag ochtend wakker worden in zijn armen en gewoon lekker niks hoeven

03-11-2008, 12:11

Citaat door B2B:
Jaaaa ik denk er elke dag aan, helemaal als het even niet zit ofzo.... vooral als ik een tentamen heb dan ga ik in plaats van leren, dromen over zondag ochtend wakker worden in zijn armen en gewoon lekker niks hoeven






pff kon ik de tijd maar vooruit zetten

03-11-2008, 12:12
Lekker knus samen in bed liggen en veel luieren in weekenden haha.. Veel samen zijn en leuke dingetjes doen. Elkaar meer zien dan nu. En saampjes dingetjes doen en lekker van elkaar genieten

03-11-2008, 20:56


samen koken aangezien ik nu helemaal niet kook

03-11-2008, 21:08
Sex hahaha

03-11-2008, 21:15

Citaat door Muts_:
Sex hahaha




hahaha ik ga stuk, lekker direct! Daar ga ik je dus echt een groen puntje voor geven

Pagina's : [1] 2