Bekijk volle/desktop versie : Ik las kortgeleden..



03-11-2008, 11:04
Dat er een site / uitzendbureau komt voor dames die kinderen hebben en dan op schooltijden kunnen werken (in alle branches).

Dus dan verzamelen ze alle werkgevers die deze werktijden aanbieden.


Lijkt me heerlijk..
Ik denk dat er ook veel vrouwen zich daar voor zullen aanmelden.

Kan je toch gaan werken,
zonder dat het ten koste gaat van de tijd met je kleine.


Zouden jullie (als je nu werkloos/huisvrouw bent) dan overwegen om toch te gaan werken ?


Gr, !

03-11-2008, 11:14


Best slim hoor, ik denk wel een gat in de markt. Best moeilijk werk te vinden als je alleen maar parttime kunt werken op bepaalde uren. Je zou er zelf eentje moeten opstarten, is niet zo moeilijk. Me nicht en ik waren er zelf ook een tijd mee bezig, alleen zijn ons daarna op wat anders gaan richtten.

03-11-2008, 11:20

Citaat door Gypsymeid:
Best slim hoor, ik denk wel een gat in de markt. Best moeilijk werk te vinden als je alleen maar parttime kunt werken op bepaalde uren. Je zou er zelf eentje moeten opstarten, is niet zo moeilijk. Me nicht en ik waren er zelf ook een tijd mee bezig, alleen zijn ons daarna op wat anders gaan richtten.


Ah oke, ja het is een zeer goed initiatief.
Momenteel heb je niet veel banen waarbij je ook nog eens genoeg tijd met je kleine kunt doorbrengen.

En kinderopvang..
Jah.. sommigen vinden dat geweldig. en sommigen hebben het er niet mee.

Ikzelf zou vooral in de eerste levensjaren van mijn kind niet van 8 tot 5 willen werken..

Als het kind naar school gaat en in groep 4/5 zit en het zit financieel niet lekker, dan zou ik wel weer van 8 tot 5 en dan 3 daagjes kunnen werken.

Om maar een voorbeeld te noemen.


Hoe heb jij het gedaan, de kleine en het werken ?

03-11-2008, 11:22
Ja ik snap niet dat dat nog niet bestaat eigenlijk...

03-11-2008, 11:26



Citaat door ellouisa:
Ja ik snap niet dat dat nog niet bestaat eigenlijk...


Ja gek he... ! Het is echt zo een 'Aha'-idee..