Bekijk volle/desktop versie : Op welke leeftijd wil jij trouwen?



Pagina's : [1] 2 3 4

03-11-2008, 10:58


03-11-2008, 11:19


Ik 19/20

03-11-2008, 11:25
me to over een jaartje of twee wil ik inshallah verloofd of getrouwd zijn

03-11-2008, 11:27
inshallah

03-11-2008, 11:28


InshaAllah ghehe. Ik zelf ben nou heel tevreden met wat ik heb, ben 18 jaartjes jong. Dus ik denk dat ik over een jaar of 2 die trouw kriebels begin te krijgen !

03-11-2008, 11:30
jah k moet eerst een interesante jongen vinden anders blijft het maar bij dromen

03-11-2008, 11:32

Citaat door MissVerstand.:
InshaAllah ghehe. Ik zelf ben nou heel tevreden met wat ik heb, ben 18 jaartjes jong. Dus ik denk dat ik over een jaar of 2 die trouw kriebels begin te krijgen !

een jaar of twee pas????

ik heb ze nu al alleen nog geen man

03-11-2008, 11:35

Citaat door Nadiine_:
jah k moet eerst een interesante jongen vinden anders blijft het maar bij dromen

Inderdaad. We moeten niet zo hard van stapel lopen .

Citaat door tanger_lover:
een jaar of twee pas????

ik heb ze nu al alleen nog geen man

Hahah, ik heb het wel goed zo. Denk nog niet aan jongens, ze laten me nou volledig koud. Dus ik denk dat dat nog komen moet .

Hoe oud ben jij dan?

03-11-2008, 11:41

Citaat door MissVerstand.:
Inderdaad. We moeten niet zo hard van stapel lopen .

Hahah, ik heb het wel goed zo. Denk nog niet aan jongens, ze laten me nou volledig koud. Dus ik denk dat dat nog komen moet .

Hoe oud ben jij dan?

ben zelf ook 18 maar eerlijk het is niet zo dat ik de hele dag aan jongens denk maar soms heb ik wel zoiets van ik wil trouwen

03-11-2008, 11:48

Citaat door tanger_lover:
ben zelf ook 18 maar eerlijk het is niet zo dat ik de hele dag aan jongens denk maar soms heb ik wel zoiets van ik wil trouwen

Hahah, hebben de meeste ook wel eens hoor. Op ten duur vervaagd het gevoel, maar het kan natuurlijk ook vermeerderen. It's hard to discuss this feeling .

Maargoed, zal denk ik ook een beetje aan je omgeving liggen. Of een bruiloft waar je laatst bent geweest, dan fantaseer je hoe het zou zijn als jij in de spot light zou staan .

03-11-2008, 11:53

Citaat door MissVerstand.:
Hahah, hebben de meeste ook wel eens hoor. Op ten duur vervaagd het gevoel, maar het kan natuurlijk ook vermeerderen. It's hard to disgust this feeling .

Maargoed, zal denk ik ook een beetje aan je omgeving liggen. Of een bruiloft waar je laatst bent geweest, dan fantaseer je hoe het zou zijn als jij in de spot light zou staan .

wa dat is hem nou juist ik werk in die branche elke weekend bruiloften

03-11-2008, 12:04

Citaat door tanger_lover:
wa dat is hem nou juist ik werk in die branche elke weekend bruiloften

Aha, dat verklaart veel . Komt goed inshaAllah, voor je het weet stap je het schuitje ook in . En dan hoor je je dierbaren een en al joelend op je bruiloft. xJoeeejoejoejoejoeeex









Speciaal die foto voor je upgeload. :$

03-11-2008, 12:06



Citaat door MissVerstand.:
Aha, dat verklaart veel . Komt goed inshaAllah, voor je het weet stap je het schuitje ook in . En dan hoor je je dierbaren een en al joelend op je bruiloft. xJoeeejoejoejoejoeeex









Speciaal die foto voor je upgeload. :$


ahhhh dankjewel
check je hoekje

03-11-2008, 12:13
How cutee :$:$!! Check ook de jouwe !! Jammer dat ie grijs is :/.

03-11-2008, 12:15

Citaat door MissVerstand.:
How cutee :$:$!! Check ook de jouwe !! Jammer dat ie grijs is :/.

is de mijne grijs/????


shokran

Pagina's : [1] 2 3 4