Bekijk volle/desktop versie : Zo zijn vele vrouwen hahahah

Pagina's : [1] 2 3

03-11-2008, 01:44

Citaat door kkkkk:
Mijn vriendin, ze begrijpt geen moer van mij. Ik laat vaak niks van me horen, reageer vaak niet op haar dingen en als zij me negeert dan boeit me dat totaal niet, ik negeer haar ook en wacht tot zij altijd reageert.

Nu heb ik een sneaky plannetje bedacht, ik dacht, weetje wat, laat ik maar nu eens niet negeren en gewoon steeds reageren als zij iets stuurt. Dus telkens als zij iets stuurde dan reageerde ik gelijk! Opeens gaf ze aan heyy, waarom reageer je opeens nu op alles heel snel

Ik zei zoo van jaa jij bent gewoon het allerbelangrijkste in mijn leven en blablablabla

Ze dacht safii, I got him, toen ging ze mij negeren, ik smste haar en belde haar en opeens negeren en negeren, ik lag in een deuk, zie je wel, allemaal hetzelfde

Ze dacht echt safi heb hem in mijn macht whahaahahaha. Toen dacht ik, genoeg gespeeld, ik ging negeren, ze reageerde de volgende ochtend toen en ik negeerde. Toen werd ze gekk, bellen en smsen en ik negeerde haar nog steeds. Zo heb ik haar 4 dagen genegeerd en toen stuurde ik een lullig smsje van hey had het druk, ik spreek je straks anders, zit nu te eten. Kiehhh kiehh kiehh, toen gelijk een smsje dat ze mij niet begrijpt en nooit zal begrijpen en ik super raar ben

Ik ben nu van plan om haar nog dodelijker te negeren aangezien ik haar nu goed uitgetest heb en haar nu niks meer vind en haar gewoon aan het lijntje houd en gewoon lekker geniet van haar

Wanneer de koek op is kan ze vertrekken en ga ik er vandoor met mijn andere schoonheid
.

03-11-2008, 01:50

Ik kan er niks aan doen, maar vind het zo grappig!

Eigenlijk ben je een klootzak, maar wel een grappige.. Het is trouwens wel zielig voor haar.. meskina..

03-11-2008, 01:51
jij bent gemeen

03-11-2008, 01:56
in je dromen, hoe lang deed je erover om dit bij elkaar te verzinnen en te typen

03-11-2008, 01:56

Citaat door kkkkk:
Mijn vriendin, ze begrijpt geen moer van mij. Ik laat vaak niks van me horen, reageer vaak niet op haar dingen en als zij me negeert dan boeit me dat totaal niet, ik negeer haar ook en wacht tot zij altijd reageert.

Nu heb ik een sneaky plannetje bedacht, ik dacht, weetje wat, laat ik maar nu eens niet negeren en gewoon steeds reageren als zij iets stuurt. Dus telkens als zij iets stuurde dan reageerde ik gelijk! Opeens gaf ze aan heyy, waarom reageer je opeens nu op alles heel snel

Ik zei zoo van jaa jij bent gewoon het allerbelangrijkste in mijn leven en blablablabla

Ze dacht safii, I got him, toen ging ze mij negeren, ik smste haar en belde haar en opeens negeren en negeren, ik lag in een deuk, zie je wel, allemaal hetzelfde

Ze dacht echt safi heb hem in mijn macht whahaahahaha. Toen dacht ik, genoeg gespeeld, ik ging negeren, ze reageerde de volgende ochtend toen en ik negeerde. Toen werd ze gekk, bellen en smsen en ik negeerde haar nog steeds. Zo heb ik haar 4 dagen genegeerd en toen stuurde ik een lullig smsje van hey had het druk, ik spreek je straks anders, zit nu te eten. Kiehhh kiehh kiehh, toen gelijk een smsje dat ze mij niet begrijpt en nooit zal begrijpen en ik super raar ben

Ik ben nu van plan om haar nog dodelijker te negeren aangezien ik haar nu goed uitgetest heb en haar nu niks meer vind en haar gewoon aan het lijntje houd en gewoon lekker geniet van haar

Wanneer de koek op is kan ze vertrekken en ga ik er vandoor met mijn andere schoonheid

03-11-2008, 01:58
het is maar omdat het 2 uur in de ochtend is dat ik het nu grappig vind

03-11-2008, 01:58
Loser! Kleine jongentje joh hé

03-11-2008, 02:02

Citaat door tanger_lover:
het is maar omdat het 2 uur in de ochtend is dat ik het nu grappig vind

Hoe zou je het vinden als een jongen dat bij jou deed ?

03-11-2008, 02:03

Citaat door kkkkk:

03-11-2008, 02:08

Citaat door simo007:
Hoe zou je het vinden als een jongen dat bij jou deed ?

ik zou niet eens aandacht geven als tie zo doet dan is tie niet seriiues iemand die niet seriues is hoef ik niet

03-11-2008, 02:08

Citaat door kkkkk:
Bokss

Ze crepeert nu van binnen, al die smsjes en ik ga nu heerlijk slapen

FF serieus, ze verdient het toch

Als je nee zegt, dan verdient ze het alsnog

Jij bent echt zwaar ziek man

03-11-2008, 02:10

Citaat door kkkkk:
Hahaha, nee maar zo zijn vele vrouwen. Wanneer ze een domme man treffen die helemaal gek op hun is en voor hun gaat, proberen ze hem in te pakken. Vanaf het begin probeerde ze een soort zekerheid te krijgen dat ik haar wil, ze is daar tot op de dag van vandaag nog zo onzeker over en denkt dat ik met haar speel

Maar ik wilde eens weten of zij net zo een snol is als alle anderen, dus gaf ik haar alle aandacht en deed ik alsof ik helemaal verliefd op haar was geworden en blind was geworden en helemaal opeens voor haar ging, en toen ging ze als een snake aan het werk.

Nu weet ik genoeg, das geen goede vrouw en ik wilde haar eerlijk gezegd niet

Maar ik vind dit zo lache, ik ga voortaan gewoon reageren wanneer ik zin heb, ene keer die dag nog, andere keer na 3 dagen, na een week, kan me geen reet schelen

wat doe je dan met een meid die je tegen zal komen en helemaal verleifd bent op haar???????

zal je dan haar ook uittesten en negeren en de kans loopt om haar te verliezen of juist zou je het lef niet hebben om dat niet te doen??

ik ben tegen alles wat je testen noemt onder ene relatie!!!!!!!!!!!!!!

op een relatie moet je kunnen bouwen en vertrouwen en niet uittesten

03-11-2008, 02:11

Citaat door tanger_lover:
ik zou niet eens aandacht geven als tie zo doet dan is tie niet seriiues iemand die niet seriues is hoef ik niet

Ja dat zoiezo, maar ik hoopte iets anders te horen, zoals ik ga hem castreren of iets dergelijks !

(grapje)

03-11-2008, 02:14

Citaat door kkkkk:
Zie je hoe vrouwen zijn hahahaha, zij is toch de schuldige. En altijd als een vrouw iets doet tegenover de man dan is het ok. Als de man iets doet dan is het niet ok

Maar mevrouwtje, mag ik eens vragen waarom jij je lelijke ogen showt? Zie nu al dat je een in make-up gedoopte slut bent
Een slet is moeder dat ze zo een rot jochie op aarde heeft gezet.

03-11-2008, 02:14

Citaat door kkkkk:

ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaat jullieeeeeeeeee jongens.
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

vieze balhaar, wat denk je wel niet joh.
rotkop, ik haat mensen zo als jij.

Pagina's : [1] 2 3