Bekijk volle/desktop versie : Deze is GOED!!

16-10-2002, 16:33
Schaamrood
Een groot aantal Amerikaanse rechters is de eindeloze stroom draaideur- criminelen zat en neemt zijn toevlucht tot een oud wapen in de strijd tegen de misdaad: schaamte. Zo moet een Amerikaan die veroordeeld is wegens mishandeling een button dragen met de tekst: Ik sla vrouwen. Twee mannen die een vrouw hebben bekogeld moeten rondlopen in vrouwenkleren.

Dat zou echt HEEL goed zijn!! Als ze dat hier ook invoeren!!!

16-10-2002, 17:02

jij moet een button dragen met de tekst: ik chat in de tijd van mijn baas !

16-10-2002, 17:04
of: ik praat te veel !

16-10-2002, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door Safira75
Schaamrood
Een groot aantal Amerikaanse rechters is de eindeloze stroom draaideur- criminelen zat en neemt zijn toevlucht tot een oud wapen in de strijd tegen de misdaad: schaamte. Zo moet een Amerikaan die veroordeeld is wegens mishandeling een button dragen met de tekst: Ik sla vrouwen. Twee mannen die een vrouw hebben bekogeld moeten rondlopen in vrouwenkleren.

Dat zou echt HEEL goed zijn!! Als ze dat hier ook invoeren!!!
hahahaha dat zou een stuk schelen als dat hier ingevoerd zou worden.

16-10-2002, 17:20

hahahahahahahahaha die is zeker goed!!!!

16-10-2002, 17:55

Citaat:
Origineel gepost door doc25
of: ik praat te veel !
enne...jij eentje met :
cyberstalker

16-10-2002, 17:56

Citaat:
Origineel gepost door MrCharme
O ja, zou dat goed zijn? Dus je bent wel degelijk voor z`n aanpak.

Iwa, van mijn apart mogen ze de wetten van de Islamitische Sharia ook wel invoeren.

Je wilt niet weten wat dit inhoud, maar ik kan je dan wel verzekeren dat het dan veel en veel veiliger zou zijn.

Je moet eens voorstellen, een gemeenschap dat geen verkrachters, pooiers, moordenaars, pedofielen, dieven enzovoortst kent.

Een bent zo veilig als wat, maar je moet het niet op de manier gaan handhaven en praktiseren als Afganistan, maar zoals de veilgste landen ter wereld dat doen, namelijk Saoedi-Arabie, Koeweit, Qatar, Dubai en de Verenigde Arabische Emiraten.

Wij marokkanen moeten eens weten wat voor landen dit zijn. Landen waarvan we op zullen kijken, en opkijken bedoel ik op de manier hoe zelfs een hollander dat doet na zo`n bezoek te brengen na een van die rijkste oliestaatende ter wereld.
iik ben tegen de invoering van de Sharia

en verder zijn er wel verkrachters, pedo's etc. in die landen. Als je denkt van niet dan ben je erg naief.

19-10-2002, 01:52

Citaat:
Origineel gepost door MrCharme
Hoi Safira75

O, nu ben ik weer naief, en dan ben ik weer dit en dan ben ik weer dat en zus&zo en die en dot....ja daaaaaaag. Het is ook nooit goed bij deze dame. Bij u heb ik altijd ongelijk, ben ik in minderheid, moehim alles wat onder jouw niveau komt, ben ik. Dus de volgende keer reageer ik gewoon niet, want (ja inderdaad) >>>>> U weet het beter.

Maarrrrrrr het was maar een voorstel, een voorstel waarvan ik wist dat je integendeel zou gaan denken.

Maar nu komt het eindelijk zover en hier komt het:

Wollah je kan echt niet dansen, nee nee dansen daar kan je niks van. Wahaha zelfs niet op R&B muziek wahah. Nu zul je wel denken ra ra waar heeft hij het over? O, meid ik heb je hier en daar wel eens gezien op marokkaanse feesten en echt, ik was bijna een keer van plan om dames naar je toe te sturen om je dans/heup passen te leren. (jazelf, wilde ik niet naar je toestappen, want dan gaat mijn reputatie eraan) Ik blijf liever bekend onder mijn grenzen dan van internet.

Ja goed zo, wij als lidzijnde van een marokkaanse internetcafe kende we je allemaal.

Tot laters.
hmmm beetje jammer verhaal...aangezien ik nog geen 1 keer in mijn leven heb gedanst...maakt niet uit hoor...daarbij ben ik in totaal naar 2 marok feesten geweest...

maar goed, fantasie is uiterqaard erg belangrijk...

komt wel goed

19-10-2002, 02:22
Een collega zei ooit tegen mij: "allle vrouwen is orospor", k moet hem gelijk geven. Orospor is Turks voor jeweetwel.

19-10-2002, 12:52

Citaat:
Origineel gepost door Junkie
Een collega zei ooit tegen mij: "allle vrouwen is orospor", k moet hem gelijk geven. Orospor is Turks voor jeweetwel.
ik hoop dat je er een trouwt anders moet je homo worden he jongen

19-10-2002, 23:36

Citaat:
Origineel gepost door Defender
Saoedi-Arabie, waar ze 50 meisjes levend lieten verbranden omdat ze niet volgens voorschrift gekleed waren. <SARCASE>Yes, dat is het, invoeren die wetten! </SARCASME>
Van mij mogen ze alle die $a0udies afbranden..
Want wie meisjes levend afbrand verdiend geen leven.

30-09-2014, 02:14
Ik lig in een deuk.

30-09-2014, 02:16

doet me denken aan de tijd dat joden met een ster rond moesten lopen