Bekijk volle/desktop versie : Ik weet niet wat ik moet doen??????



Pagina's : [1] 2 3

01-11-2008, 20:13
ik heb echt een serieuze relatie ik ga binnen kort met hem trouwen. mijn probleem is als we elkaar zien blijven we van elkaar niet af.

ik doe alles met hem behalve sex niet.

ik wil niet meer zo door gaan wat moet ik doen zodat ik van hem afblijf.

graag serieuze reacties.

01-11-2008, 20:23


Citaat door sakinatje:
ik heb echt een serieuze relatie ik ga binnen kort met hem trouwen. mijn probleem is als we elkaar zien blijven we van elkaar niet af.

ik doe alles met hem behalve sex niet.

ik wil niet meer zo door gaan wat moet ik doen zodat ik van hem afblijf.

graag serieuze reacties.



Okselhaar laten groeien, hele kroeshboesh daar benen laten groeien met dreadlocks....krulletjes op je benen laten.

Hij ziet ze natuurlijk allemaal niet, is onder je kleding.Dus je durft automatisch niet uit te kleden, hoe geil je ook bent....en als je dat toch doet, dan zal hij niet meer verder durven.

01-11-2008, 20:28

Citaat door rotterdamboy:
zozo ze vraagt een sereus niet zo dome vragen jammer


praktische oplossing, ik ben serieus

01-11-2008, 20:31
Afspreken in het openbaar.

01-11-2008, 20:42


Citaat door miss_sophia:
Er met hem over praten. Zeggen dat dit zo niet verder kan.



Het praten zal voor een aantal dagen een oplossing geven, maar dan zullen de gevoelens en de liefde voor elkaar overheersen en dan pakt de 1 de telefoon en belt en zegt "dit hadden we niet afgesproken, ik maakte me alleen zorgen om je en vroeg me af of alles goed gaat met je".

En dan worden de hartjes weer zacht en het contact zal dan zijn als voorheen.

Praten helpt als 1 niets voor de ander voelt of als er nog geen intieme contact geweest is tussen beiden.

01-11-2008, 20:45

Citaat door Figurante:
Afspreken in het openbaar.



Zal het probleem ook niet oplossen. Want ze kunnen elkaar dan niet raken, maar de blikken in de ogen van verlangen naar elkaar zal genoeg zeggen bij de ander. En dan zullen ze beiden de gedachten meenemen naar huis en andere verlangens worden opgebouwd. Een paar dagen later spreken ze mogelijk dan weer af op een niet-openbare plaats.

Als er sprake is van verliefdheid en verlangens en je hebt serieuze plannen om te trouwen dan zijn de hierbovengenoemde oplossingen geen oplossing.

01-11-2008, 20:46

Citaat door weesbarmhartig:
Zal het probleem ook niet oplossen. Want ze kunnen elkaar dan niet raken, maar de blikken in de ogen van verlangen naar elkaar zal genoeg zeggen bij de ander. En dan zullen ze beiden de gedachten meenemen naar huis en andere verlangens worden opgebouwd. Een paar dagen later spreken ze mogelijk dan weer af op een niet-openbare plaats.

Als er sprake is van verliefdheid en verlangens en je hebt serieuze plannen om te trouwen dan zijn de hierbovengenoemde oplossingen geen oplossing.


mijn oplossing wel

01-11-2008, 20:48
Hem even niet zien in je eentje Als je echt niet wil dat hij aan je zit dan he!

01-11-2008, 20:51

Citaat door Grover:
Hem even niet zien in je eentje Als je echt niet wil dat hij aan je zit dan he!


Ja, moet ze haar pa, broer of oom (of alle drie) mee nemen.....zien ze elkaar en kunnen ze ook niets doen. Ook een oplossing idd

01-11-2008, 20:52

Citaat door sakinatje:
ik heb echt een serieuze relatie ik ga binnen kort met hem trouwen. mijn probleem is als we elkaar zien blijven we van elkaar niet af.

ik doe alles met hem behalve sex niet.

ik wil niet meer zo door gaan wat moet ik doen zodat ik van hem afblijf.

graag serieuze reacties.


Als ik dit zo lees dan denk ik dat jullie eigenlijks al islamitisch erg ver zijn gegaan. Er zijn veel zondes gepleegd. Het belangrijkste nu is dat jullie allebei op de rem gaan staan en jullie gaan inzien dat op deze manier de barmhartigheid, zegeningen en rust niet op jullie huwelijk zal vallen als jullie getrouwd zijn. Dit omdat de voorfase niet op de islamitische manier is gegaan. Als jullie dus een genotvolle huwelijk willen dan is het zeker aan te raden dat jullie beiden in berouw gaan en Allah om vergiffenis vragen.

En zoals je net zo goed als ik weet voorwaarden zit aan vier voorwaarden vast:
. spijt en wroeging voelen bij datgene wat je hebt gedaan
. afstand nemen van de zondes
. er alles aan doen om niet meer in de buurt te komen van de zondes

Als aan deze voorwaarden voldaan wordt dan is jullie berouw oprecht en zal Allah jullie zondes omzetten in goede daden. Begin dan vanaf dat moment met het bidden op tijd. Spreek met je man af dat je hem pas weer wil spreken en zien als hij je hand komt vragen bij vader.

En na het hand vragen een spoedige afspraak inplannen voor een akte en bruidschat en vanaf dat moment kunnen jullie verder gaan met waar jullie gebleven waren.

Doe je het toch op deze manier dan zal je de hele zwerm met ibliesjes achter je hebben staan en alles zal zo schoonschijnend lijken en de verlangens nemen toe en toe. En uiteindelijk zal je dat allemaal op je bord terugzien.

En dit wens ik jullie beiden niet toe, vandaar mijn bescheiden advies naar jullie toe.

01-11-2008, 20:54

Citaat door Amira_1986:
mijn oplossing wel


Jouw oplossing heb ik niet gelezen eerlijk gezegd.

01-11-2008, 20:55

Citaat door miss_sophia:
Bij 'ons' hielp praten, Alhamdoelilaah.


Het zal sommigen helpen die toch wel redelijk Godsvrezend zijn. Die deze fout gemaakt hebben en het niet op hun brood willen terugzien. Alleen dan zal het praten helpen, alleen als er geen of erg weinig bewustwording is van God dan zal het praten moeilijker helpen.

01-11-2008, 20:57


Citaat door sakinatje:
ik heb echt een serieuze relatie ik ga binnen kort met hem trouwen. mijn probleem is als we elkaar zien blijven we van elkaar niet af.

ik doe alles met hem behalve sex niet.

ik wil niet meer zo door gaan wat moet ik doen zodat ik van hem afblijf.

graag serieuze reacties.
het aan je vader vertellen, gegarandeerd dat je van m afblijft, serieuse reacties moet je naar een jodenforum gaan

06-11-2008, 14:23
ik raad je aan om dan snel mogelijk te trouwen

06-11-2008, 14:49

Citaat door sakinatje:
ik heb echt een serieuze relatie ik ga binnen kort met hem trouwen. mijn probleem is als we elkaar zien blijven we van elkaar niet af.

ik doe alles met hem behalve sex niet.

ik wil niet meer zo door gaan wat moet ik doen zodat ik van hem afblijf.

graag serieuze reacties.



gooi je zelf voor de trein, doe hem en je naasten nog een plezier



Pagina's : [1] 2 3