Bekijk volle/desktop versie : Dromenuitleg nodig !



01-11-2008, 14:47
Ik weet niet wat ik laaste tijd heb , ben vorige week naar uk geweest met vriendinnen en blijf steeds in mij droom praten mij vriendinnen hoorde mij s avonds praten Ik weet niet ik praat alleen over iemand die ik niet eens ken en dagelijks nooit aan denk ( so creepy ). Maar ik zeg steeds in mij droom ik vond je leuk, ik heb je echt leuk gevonden bla bla bla net of ik liefdes verdriet heb maar ik ben zo iemand niet ik heb hou gewoon van niemand. Ik ben verloofd en ben bezet en mij verloofde en ik kunnen heel goed met elkaar hebben maar ik droom steeds over iemand die ik niet eens ken en nooit zie Vandaag werd ik ook wakker en ik kan me nog herinneren dat mij moeder tegen mij zei zara ik merk dat je iemand anders in je hoofd heb, ( wie is het nou ) jeetje toen ik wakker werd schrok ik voor mij zelf ... ik ben echt bang later slaap ik met mij man roep ik steeds zijn naam in mij dromen voordat ik één harde bitchslap tegen mij gezicht krijg ! jeetje ik wil een surat voor hebben of betekent dit iets het wordt steeds enger en enger ...

01-11-2008, 15:39



Citaat door xxleyloxx:
denk je dat je op marokko.nl iemand vind die je dromen goed kan uitleggen. de mensen die dromen hebben kunnen uitleggen zijn op 1 hand te tellen.

lees surat an nas. al falaq en al ikhlas als je gaat slapen. doe do3a van voor slapen gaan. zonodig ayat alkursie

verklaring voor de droom vind je hier neit


Waar kan ik zo iemand vinden ? ik denk steeds aan diegene ..

01-11-2008, 15:52

Citaat door xxleyloxx:
iemand die dromen kan uitleggen? die bestaan niet meer. je kan misschien terugzoeken in boeken of je een gelijksoortige droom tegen komt maar een droom betekent voor een ieder wat anders



Okay thank yuu !!