Bekijk volle/desktop versie : Ik weet niet wat ik wil...



Pagina's : [1] 2

01-11-2008, 11:42
Stiekem vind ik um ook leuk. Hij is lief, aardig en sarcastische waardoor hij weer heel grappig is. En de belangrijkste hij is stapel op mij. Alleen is hij heel apart hij heeft me zoveel al verbode terwijl ik niets met hem heb. Ik heb hem verteld vanaf het begin dat ik geen relatie wil. En toch blijft hij me dagelijks een paar keer per dag bellen. En als ik dan buiten ben is hij heel geirriteeert en argwaanig en vraagt hij of ik met andere jongens ben etc. Ook mag ik bepaalde kledingstukken niet meer dragen.

Me vriendinnen vinden dat ik hem moet loslaten en zeggen dat hij te stalkerachtig is geworden. Maar een of ander manier ben ik hem echt gaan waarderen als mens en stiekempjes ben ik verliefd op hem geworden. Terwijl me vriendinnen zeuren dat ik veel beter verdien etc.

Overigens wil hij ook me hand komen vragen omdat, ik geen relatie met hem wil. Maar ik ben niet in de fase dat ik me wil settelen en helemaal niet met wie. Ik zit nog maar in me eerste jaars van het HBO en heb nog zoveel dromen en daar past trouwen/verloven niet in. En daardoor maak ik hem volgens hem helemaal gek omdat, ik hem niet de zekerheid kan geven en helemaal niet nu.

Ik vind mezelf te jong en ik weet niet op hij wel 100 procent mijn ware is. En heb geen idee wat te doen nou? Ik heb hem meerdere malen dit proberen uit te leggen maar een of ander manier begrijpt hij het niet...

Wat vinden jullie wat zijn jullie tips

01-11-2008, 11:50


Hij is wel dominant. Hij verbiedt je kledingstukken enz.
Maar je moet het echt zelf weten.....

succes

01-11-2008, 11:52
doe wat je niet laten kunt
maar kom hier niet janken achteraf

01-11-2008, 11:54
je moet je eigen keuzes kunnen maken
en zien hoe jij je toekomst ziet he

01-11-2008, 11:54



Citaat door ouasimagirl:
Hij is wel dominant. Hij verbiedt je kledingstukken enz.
Maar je moet het echt zelf weten.....

succes



Hij verbiedt me zelf om naar bepaalde plekken te gaan etc. Ik was vorige keer met een vriendin naar Breda en toen hij me opbelde was hij best wel pissig dat ik daar was.

Maar hij heeft andere hele goeie eigenschappen en ik laat me niet door hem domineren.

Persoonlijk zegt hij dat hij dit doet omdat, hij echt van me houdt en mij als zijn vrouwtje ziet.

01-11-2008, 11:56

Citaat door Berkania_19:
doe wat je niet laten kunt
maar kom hier niet janken achteraf


Wat bedoel je met achteraf janken?

Citaat door StylFresha_:
je moet je eigen keuzes kunnen maken
en zien hoe jij je toekomst ziet he


Ik wil nog niet beslissen over me toekomst momenteel. Terwijl hij zekerheid wil. En daardoor ben ik zo door de war.

01-11-2008, 11:58
Daar kan ik zo niet tegen, hij is je man noch je vriendje niet waarom verbieden dan?

Maak hem heel duidelijk dat je nu nog niks wilt en dat je gewoon alleen vrienden wilt blijven.

01-11-2008, 11:59

Citaat door Magrabia01:
Wat bedoel je met achteraf janken?


Ik wil nog niet beslissen over me toekomst momenteel. Terwijl hij zekerheid wil. En daardoor ben ik zo door de war.


Dan moet je hem dat ook vertellen dan weet hij waar jullie staan
hij kan niet kwaad worden als je zegt dat je nog niet klaar bent voor zo iets en zo ver in de toekomst te kijken
Zeg dat je het rustig aan wilt en je vrijheid nodig hebt
als hij dat niet respecteerd ziet jouw toekomst er mss somber uit

01-11-2008, 11:59

Citaat door Magrabia01:
Wat bedoel je met achteraf janken?


Ik wil nog niet beslissen over me toekomst momenteel. Terwijl hij zekerheid wil. En daardoor ben ik zo door de war.


Oke laat ik het anders stellen: wat is de reden dat je niet weet of je wil?

01-11-2008, 11:59

Citaat door Magrabia01:
Hij verbiedt me zelf om naar bepaalde plekken te gaan etc. Ik was vorige keer met een vriendin naar Breda en toen hij me opbelde was hij best wel pissig dat ik daar was.

Maar hij heeft andere hele goeie eigenschappen en ik laat me niet door hem domineren.

Persoonlijk zegt hij dat hij dit doet omdat, hij echt van me houdt en mij als zijn vrouwtje ziet.



als hij nu al pissig is dat je met je vriendin naar Breda bent geweest, wat moet hij dan wel niet denken, zeggen en verbieden wanneer jullie getrouwd zijn? volgens mij zal je dan de deur niet eens uitkomen :S. kan je meegeven dat je moet dan wat het beste voor jezelf is, zodat je in de toekomst geen spijt zal krijgen van verkeerde keuzes die je toentertijd hebt gemaakt.

01-11-2008, 12:00
Daar kan ik zo niet tegen, als je vriendje wat wilt verbieden dus laat staan iemand dat je vriendje niet eens is. Maak hem duidelijk dat je nu nog niks wilt en dat je gewoon vrienden wilt blijven..

01-11-2008, 12:02

Citaat door mocro04:
als hij nu al pissig is dat je met je vriendin naar Breda bent geweest, wat moet hij dan wel niet denken, zeggen en verbieden wanneer jullie getrouwd zijn? volgens mij zal je dan de deur niet eens uitkomen :S. kan je meegeven dat je moet dan wat het beste voor jezelf is, zodat je in de toekomst geen spijt zal krijgen van verkeerde keuzes die je toentertijd hebt gemaakt.



Precies sommige vrouwen begrijpen dat niet en trappen in die onzekere praatjes zoals " ik zie je als mn vrouw"
Een marokkaan weet dat veel marokkaanse meiden kicken op het woordje ''trouwen/mijnvrouw''
Wat ze zich moet afvragen is of ze inderdaad wil dat hij haar zo behandelt als ze zijn vrouw is LOGICA is ver te zoeken als marokkaanse meiden verliefd zijn

01-11-2008, 12:02



Citaat door Goodthings:
Daar kan ik zo niet tegen, hij is je man noch je vriendje niet waarom verbieden dan?

Maak hem heel duidelijk dat je nu nog niks wilt en dat je gewoon alleen vrienden wilt blijven.


Tja. ik heb het ook nooit gesnapt en sterker nog ik walgde van zulke mannen. En nu zit ik er midden in en het is verdomd moeilijk om opeens afstand van hem te nemen.

Ik heb hem proberen uit te leggen maar hij begint dan gelijk over verloven zodat hij de zekerheid heeft mij te hebben als vrouw. Ik en hij kunnen nooit meer normale vrienden worden nu hij me open en bloot zijn gevoelens heeft verteld. Ik heb meerdere malen gezegt dat we afstand van elkaar moeten nemen en als het maktab is dat we Inhsa allah over paar jaar het huwelijk in treden. maar hij blijft me bellen en zegt dan dat hij me mist als hij me stem niet hoort.

01-11-2008, 12:07

Citaat door Berkania_19:
Precies sommige vrouwen begrijpen dat niet en trappen in die onzekere praatjes zoals " ik zie je als mn vrouw"
Een marokkaan weet dat veel marokkaanse meiden kicken op het woordje ''trouwen/mijnvrouw''
Wat ze zich moet afvragen is of ze inderdaad wil dat hij haar zo behandelt als ze zijn vrouw is LOGICA is ver te zoeken als marokkaanse meiden verliefd zijn



liefde maakt blind he

01-11-2008, 12:08

Citaat door mocro04:
liefde maakt blind he



Daarom zeg: niet janken achteraf als je achter slot en grendel zit

Pagina's : [1] 2