Bekijk volle/desktop versie : Mo kers

16-10-2002, 13:12
jij hebt echt niets zinnigs te doen he, dan alleen over het kabinet druk maken.

16-10-2002, 13:32

Ja natuurlijk.

Wil je dat die andere politieke partijen Nederland dicht gooit.

Eeen voorbeeld is Importhuwelijken afschaffen .

Misschien ben jij al getrouwd, maar er zijn nog andere mensen die iemand naar Nederland willen halen. Bij wijze van spreke.

16-10-2002, 14:57
En ten tweede wie ben jij om mijn naam als TOPIC te gebruiken.

Heb jij daar toestemming voor gevraagd.

Jammer he dat er niet a weinig mensen reageren.

Groetjes

16-10-2002, 22:43
MO_Kers
Dat is je reden dus waarom je blij bent dat het kabinet is gestort dus je wilt iemand inporteren uit marokko. Nou bedankt wat is er mis met ons...
ha ha ha...

Nee joh was maar een grapje.

16-10-2002, 23:11

ik ga lekker op een partij stemmen die tegen importhuwelijken is!!! : lekkerpuh : lekkerpuh
want ik ben heel erg tegen importhuwelijken!!

als je wil weten waarom dan stuur je maar een pm

17-10-2002, 08:36
Jij woont zeker in Breda of niet ?

en waarom ben je er op tegen stuur me maar een mailtje als dat niet hier niet kwijt wilt.

17-10-2002, 11:11
OOh Mo, ik weet al genoeg. Dus jij wilt iemand uit marokko trouwen, zoals salaama al zei. Ja wat is er met ons?? Nee hoor ik ga lekker stemmen op een partij die tegen importhuwelijk is. Ga maar lekker die 1200 euro betalen voor je lady uit marokko.

En heb je naam als topic gebruikt, omdat het je toekomt.!

17-10-2002, 11:21
oeps mo dan kom je op 2400 euro, kan je dat wel betalen. Ooh en vergeet de verloving niet en de trouwfeest niet, wajoo zal je heeeeeel veel kosten.

17-10-2002, 12:08
Waarom denken jullie allemaal dat ik met iemand uit Marokko ga trouwen. Het kan ook hier zijn dames. Kom nou als ik maar gelukkig wordt. Ja dat wordt veel voor degene die wilt "importeren". Als het doorgaat. Ja , als ik ga trouwen met iemand uit Marokko dan heb ik dat daar voor over. Ach joh er zijn genoeg jongens en mannen die met jullie trouwen . Ja jullie hebben tegenwoordig niet veel keus meer he. De meeste jongens trouwen met iemand uit Marokko. Dus grijp je kans en trouw met iemand hier. Want anders kan je zelf "Inporteren"

Maar ik hoop dat iedereen gelukkig wordt ?

Trouw je hier of daar het maakt niet uit.

17-10-2002, 13:48
Hee Mo, slaat slaaam 3laa rasoulilah, nou heb je iets gezegd, waar ik het eens met je ben. Dat je hoopt dat iedereen gelukkig is!hihihihi...

17-10-2002, 13:53
hehehehehehe iemand is het een keer met mij eens. Volgense mij moet ik mijn zinnen anders formuleren?

Bedankt dat je het nu eens met mij bent

17-10-2002, 14:04
hahahahahahaha...denk ik ook...maar moet je zeggen, je doet je best! hihihihi..

17-10-2002, 18:44

Het was maar een grapje Mo. Je hebt gelijk als je je liefde in Marokko vind dan kan je er natuurlijk ook voor kiezen om in marokko te wonen. Laten we dan maar niet vergeten... jeetje ik lijk wel een racist...

17-10-2002, 22:25
hallo mo

ik zal ff vertellen waarom ik tegen importhuwelijken ben:

1. door de importhuwelijken van jongens, zijn wij haast verplicht om te importeren. ( ik niet, dan trouw ik liever met een kaaskop)

2. Ze werken niet mee aan een goede integratie, met alle gevolgen van dien.

3. kost de maatschappij een hoop geld: - taalcursussen worden
mede gefinancierd van mijn
belastingcenten.

4. ik heb een hekel aan het merendeel van de marokkaanse meisjes, zodra ze hier komen denken ze dat ze heel wat zijn.

ik kan zo wel doorgaan maar ik moet leren voor een tentamen, morgen vul ik het rijtje wel aan.