Bekijk volle/desktop versie : Niemand greep in bij verkrachting



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

31-10-2008, 23:11
Niemand greep in bij verkrachting



Een 26-jarige vrouw is gruwelijk verkracht in hartje Amsterdam en een deel van de binnenstad doorgesleurd. Honderden mensen moeten iets gezien hebben, maar niemand greep in of begreep niet wat er aan de hand was.

Mediterraan

De dader, een 'mediterraan type' volgens de politie, nam de vrouw uiteindelijk mee naar een pinautomaat en liet haar daar geld opnemen. Daar kon ze zich losrukken en stortte de vrouw zich in de armen van voorbij lopende toeristen.

Leidseplein

De beroving gebeurde dinsdagnacht rond half drie. De vrouw liep over het stuk Herengracht tussen de Vijzelstraat. De man sprak haar eerst aan met een warrig verhaal. Daarna roofde hij haar tas en probeerde haar te verkrachten.

Dat lukte eerst niet, maar bij een tweede poging slaagde hij er wel in haar te verkrachten. Vervolgens dwong hij haar mee te lopen en geld bij een pinautomaat op het Leidseplein te nemen.

De dader heeft een normaal postuur, smal gezicht en droeg een kort zwart leren jack. 'Deze man moet van de straat', aldus Rob van der Veen van de politie Amsterdam in een opsporingsbericht.

Link

31-10-2008, 23:13


Deze man moet zosnel mogelijk opgeborgen worden!!

31-10-2008, 23:51
Typisch huillander gedrag men stond erbij en keek ernaar . Maar nu ik er zo over nadenk als het specifieke leden van dit forum zou overkomen misschien dat ik ernaar zou kijken om vervolgens te verklaren aan de politie dat het een poging was om te integreren

31-10-2008, 23:56

Citaat door Nourdine21:
Typisch huillander gedrag men stond erbij en keek ernaar . Maar nu ik er zo over nadenk als het specifieke leden van dit forum zou overkomen misschien dat ik ernaar zou kijken om vervolgens te verklaren aan de politie dat het een poging was om te integreren




Jij gaat er maar gelijk vanuit dat je reactie zo gelikt is dat je hem twee keer mag plaatsen.........lullo !

31-10-2008, 23:59



Citaat door Hoessein28:
Jij gaat er maar gelijk vanuit dat je reactie zo gelikt is dat je hem twee keer mag plaatsen.........lullo !


Het gemiddelde niveau gaat hard naar beneden met jouw aanwezigheid. Waarom spreek je mij eigelijk aan.

Opdonderen hond en bevuil mijn aanwezigheid niet

01-11-2008, 00:02

Citaat door Nourdine21:
Het gemiddelde niveau gaat hard naar beneden met jouw aanwezigheid. Waarom spreek je mij eigelijk aan.

Opdonderen hond en bevuil mijn aanwezigheid niet



Jou aanwezigheid is niet meer verder te vervuilen........

01-11-2008, 00:06

Citaat door big2:
Brute beroving en verkrachting


AMSTERDAM - Een 26-jarige vrouw is dinsdagnacht midden in het centrum van Amsterdam op brute wijze beroofd en daarna verkracht. Er waren op dat moment veel mensen op straat maar het lukte de vrouw niet alarm te slaan. Niemand had iets door.


Het slachtoffer liep om 02.30 uur op de Herengracht ter hoogte van de Leidsestraat toen ze werd aangesproken door een man. Die beroofde haar van haar tas en heeft haar daarna verkracht. De vrouw werd daarna gedwongen te pinnen op het Leidseplein.

Ze wist uiteindelijk aan haar belager te ontkomen.

De dader zou een 'mediterraan type' zijn. Hij heeft een normaal postuur, smal gezicht en droeg een kort zwart leren jack.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2351307/__Brute_beroving_en_verkrachting__.html


Wat doet een vrouw zo laat buiten

01-11-2008, 00:09

Citaat door Mr_Bruinsma:
Wat doet een vrouw zo laat buiten


ga dus snel je zusje van straat halen

01-11-2008, 00:11

Citaat door TSEPPE:
Waarom mag een vrouw zo laat niet op straat lopen?


Na wat ben jij onwetend zeg, kijk najib want zij is dan hoerrrrrrrrrrrrr

01-11-2008, 00:12

Citaat:
De dader zou een 'mediterraan type' zijn.
Dan zijn hersenlozen als de Telegraaf en Big wel geïnteresseerd in het verhaal hoor...

01-11-2008, 00:12

Citaat door Tunes27:
ga dus snel je zusje van straat halen


Als dat zo was had ik die uitspraakt niet gemaakt

01-11-2008, 00:13

Citaat door Nourdine21:
Na wat ben jij onwetend zeg, kijk najib want zij is dan hoerrrrrrrrrrrrr



In Marokko lopen 's avonds laat heel veel vrouwen op straat.

01-11-2008, 00:13



Citaat door TSEPPE:
Waarom mag een vrouw zo laat niet op straat lopen?


Omdat ze een makkelijke prooi kan zijn..

01-11-2008, 00:14

Citaat door oeps:
In Marokko lopen 's avonds laat heel veel vrouwen op straat.


Das Marokko

01-11-2008, 00:16

Citaat door Nourdine21:
Das Marokko



Jaja, in tegenstelling tot het vrome Nederland waar de vrouwen door Goede Moslim-Jihadisten binnen worden gehouden - of anders voor straf verkracht.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12