Bekijk volle/desktop versie : zuster gezocht om mijn dien compleet te maken.



31-10-2008, 20:26
salam aliakoem, ik ben mohamed 29 jaar kom uit nerderland (rotterdam) en probeer op deze manier een praktiserende zuster te ontmoeten.
ben geboren&woon in rotterdam, kom uit een gezin van 3 kinderen,woon in marokko in tanger.
ben de laatste 2 jaar praktiserend bezig met de islam&ik zoek een zuster om mijn dien compleet te maken&zodat wij elkaar kunnen aanmoedigen&aansterken om verder in de islam te groeien.

31-10-2008, 21:18


Al eens getrouwd of je eerste en laatste keer insha Allah? (ik vraag dit namelijk vanwege je leeftijd mocht je dit willen weten)

31-10-2008, 21:54
Salaamou alaikoum,

ik ken die broeder, hij was net hier bij mij. Hij is nog nooit getrouwd geweest. Hij vind het nu hoog tijd worden om die stap te zetten, maar hij heeft in zijn eigen omgeving weinig contact met moslim zusters, vandaar dat hij heeft besloten om het via marokko.nl te proberen.

Ik ken hem zelf vrij goed (we kennen elkaar vanaf de kleuterklas) dus ik kan je wel wat over hem vertellen. p.s. hij is tegen de 2 meter lang.

31-10-2008, 22:03
ik heb gehoord via broeders die via internet in contact zijn gekomen met hun vrouw, dat ze op een gegeven moment hebben afgesproken in het bijzijn van broers of familie leden van de vrouw (1 of meerdere malen) om elkaars verwachtingen en eisen etc. door te nemen.

Misschien kan je beginnen met een bericht naar hem te sturen met wat info over de desbetreffende persoon. Wallahoe a3lam.

31-10-2008, 22:22


Nou, ik ben wel eens met iemand mee gegaan die iemand zou ontmoeten die hij via het net had leren kennen, haar pa vond het een vreemd idee en wilde niet deelnemen, maar haar opa (praktiserende en ruim denkende persoon) wilde ons wel ontvangen in het bijzijn van zijn kleindochter. Het ging goed, en er was niets vreemds aan. Alleen bij mensen die een beetje gehecht zijn aan de marrokaanse cultuur, die vinden het een vreemd idee.