Bekijk volle/desktop versie : Waarom trekken nu in deze tijd veel Marokkaanse meisje hoofddoeken ?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-10-2002, 12:02
Hallo Dames.

Ik zie de laatste tijd veel Marokkaanse meisje hoofddoeken dragen?

En dan zie je ze in een andere stad met een negers (en anderen) hand in hand lopen.

Dit ken toch niet als je dit wilt doen doe dan geen hoofddoek aan want je schaadt de Islam.

Heheh een opluchting

16-10-2002, 12:57


He Mo,
We kunnen van alles en nog wat roepen over waarom ze een hoofddoek dragen, maar tegelijktijd ook nog eens met een neger of wie dan ook rond lopen. Ik zal me daar niet druk ommaken, want zij die het geloof schaadt, zullen er flink voor boeten, dus laten we ook de oordeling over laten aan de genen die het toekomt, namelijk onze Schepper.
groetjes.

16-10-2002, 12:59
dus wat wil je zeggen??Dat als je als een meisje zijnde een hoofddoek draagt dat je met geen jongen had in hand kan of mag lopen???Ze doen toch niets verkeerds?
Ik bedoel ok..met een neger dat is wel een heel raar gezicht eigenlijk....dat zou ik ook niet snappen maar goed...maar een meisje met een hoofddoek mag toch wel met een jongen had in hand lopen....wie weet zijn ze verloofd...getrouwd....of weet ik veel wat.........je moet zeker geen beeld gaan schetsen dat als een meisje een hoofddoek draagt dat ze veel minder kan...dat is onzin!!!!!!

gegroet nadine

16-10-2002, 13:05
Ik houdt het hier erg rustig nou. Maar dat was niet zomaar hand in hand . Het was wat intiemer als je weet wat ik bedoel.

16-10-2002, 13:06


hai nadine,
ik geloof dat meneertje het meer heeft over de meisjes die een hoofddoek dragen, met de onjuiste kleding en dan nog eens in een andere stad met iemand hand in hand lopen.
En...als je een meisje met hoofddoek hand in hand ziet lopen met en jongen, kan je gelijk daaruit van maken, of ze getrouwd zijn of verloofd, of gewoon relatie hebben. Uit het gedrag van de mens kan je veel uithalen, let daar maar eens goed op.

16-10-2002, 13:11
dat is zeker waar!!!!Als je iemand ziet en de manier waarop ze gedragen kun je veel zien of ze intiemer met elkaar zijn geweest maar goed dan wil ik eigenlijk wel heeel graag van je weten,Mo,wat ze eigenlijk deden???????????????
Wat zag je??Ja een marokkaanse dame met een hoofddoek op en een jongen naast haar....was die wel naast haar.........hmm?
Maar goed...ik vind ook dat als je een hoofddoek draagt dat je je kleding ook aanpast....ik vind dat echt niet kunnen dat meisjes een hoofddoek dragen en dan een strakke broek en een krot truitje er over heen dragen...dan kun je meteen die hoofddoek er af halen toch??

gegroet nadine

16-10-2002, 13:13
Ha nadine, we zitten op 1 lijn, gelukkig. maar ik geloof dat Mo je de details kan besparen je weet best wat zulke stellen aan het doen zijn, als ze intiem zijn.

16-10-2002, 13:14

Citaat:
Origineel gepost door Mo_Kers
Hallo Dames.

Ik zie de laatste tijd veel Marokkaanse meisje hoofddoeken dragen?

En dan zie je ze in een andere stad met een negers (en anderen) hand in hand lopen.

Dit ken toch niet als je dit wilt doen doe dan geen hoofddoek aan want je schaadt de Islam.

Heheh een opluchting
Dit slaat nergens op!! Als je zegt: een marokkaans meisje met (b.v) een neger hand in hand lopen, okay!!! Maar jij zegt alleen meisjes met een hoofddoekje. Wie weet is het wel haar verloofde of haar man, weet jij veel. Als ik het goed begrijp mag een marokkaans meisje zonder hoofddoek wel met een jongen hand in hand lopen en met een hoofddoekje niet??? hhhhhmmmmm.....en wat nou als dat meisje zonder hoofddoekje ook een moslima is, dat mag ook??
Dit soort "onzin" hoor je zoooo vaak. Wat je ook vaak hoort is: "ik begrijp niet waarom een meisje met een hoofddoekje een vriendje neemt" Ja dat begrijp ik ook niet, maar met dit soort gedachte krijg ik het idee dat een meisje zonder hoofddoek dat allemaal MAG en KAN doen en een meisje met een hoofddoek dat NIET MAG en KAN!!!!!

I DON'T GET IT.......

16-10-2002, 13:15
salam
iets toevoegen
evenals dat je verloofd bent, samen lopen hand in hand mag niet,
er moet altijd een Mahram bij (haar zus bijv) , jullie zijn toch niet getrouwd dus..... hij is nog een mahram

wa salam
said

16-10-2002, 13:24

Citaat:
Origineel gepost door ask_me
salam
iets toevoegen
evenals dat je verloofd bent, samen lopen hand in hand mag niet,
er moet altijd een Mahram bij (haar zus bijv) , jullie zijn toch niet getrouwd dus..... hij is nog een mahram

wa salam
said
Ja dat begrijp en weet ik, maar wat ik bedoel met verloofd, of wat verloofd voor mij betekent, is dat het wel zwart op wit staat, maar nog geen trouwerij en de hele reutemeteut.
Capiche?

16-10-2002, 13:25
Wie zijn wij om te oordelen over wat een meisje met een hoofddoekje doet of wat meisjes zonder hoofddoekjes doen. Het belangrijkste is dat je een goed hart hebt en niet te egoistisch moet zijn. want he!!! we zijn niet allemaal hetzelfde. je kan de wereld niet verbeteren maar jezelf wel... elmoehiem allah jehfed elmoslimien fiel zamie3ien.

16-10-2002, 13:27
Heel goed gezegd Majeed,
LAAT IEDER IN Z'N EIGEN WAARDE!

16-10-2002, 13:27


weet je Night_emotions......dat is ook iets wat ik ook uit de wereld wil helpen ...
Heel vaak komt het over bij mij dat meisjes met een hoofddoek helemaal niets mogen en kunnen en diegene die het niet dragen die kunnen alles doen zonder dat iemand zich afvraagt van wat ze deed enzo....
Ik bedoel ieder zijn eigen zaak...iedereen is verantwoordelijk voor haar of zijn daden klaar!!!
Maar kom op mensen ...als een meisje met een hoofddoek en gewoon gepaste kleren bij aan heeft...dus niet het tegenovergestelde van een hoofddoek...dat je je haren bedekt en de rest ontbloot.....niet deze theorie....die wil ik juist eruit krijgen ....maar goed....als ze gepaste kleding aan heeft dan kan ze toch gewoon zonder gezeik de straat op.....oke dat ze in een andere stad is dat begrijp ik....het is niet tof als ze haar ouders tegen komt ofzo...of een goede kennis...(geroddel)....maar goed...
Een meisje met een hoofddoek moet gewoon hand in hand met een jongen kunnen lopen...dat is haar zaak en ze doet niets verkeerd klaar!!!!!!!!!!!!!!

16-10-2002, 13:27
Als je een hoofddoek draag dan houdt je je aan de regels van de ISLAM.
Geen hoofddoek betekent minder aan de ISLAM denkend.
Klaar dat is een feit.

16-10-2002, 13:40
Beste Mo,

Dat klopt niet helemaal! Een meisje met een hoofddoekje ZOU zich meer aan de regels van de Islam MOETEN houden dan een meisje zonder hoofddoek. Maar weet jij hoeveel meisjes er bestaan die een hoofddoekje alleen dragen omdat het b.v moet van de ouders????
Dus dan doe je het sowieso niet omdat het moet volgens het geloof, en heb je naar mijn idee een beetje .......... daaraan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5