Bekijk volle/desktop versie : je man is jaloers op je kinderen



31-10-2008, 16:40
stel je bent getrouwd en je wordt gezegend door Allah SWTmet een prachtig babytje al je aandacht gaat naar je baby deze liefde voor iemand heb je nog nooit gevoeld.wanneer je man thuis komt geef je hem natuurlyk ook aandacht maar de meeste gaat toch naar je kindje.weetje hoevaak ik hoor dat mannen jaloers op hun eige kids worden omdat ze niet meer zoveel aandacht krygen!

31-10-2008, 16:40



Citaat door fessiamassia:
stel je bent getrouwd en je wordt gezegend door Allah SWTmet een prachtig babytje al je aandacht gaat naar je baby deze liefde voor iemand heb je nog nooit gevoeld.wanneer je man thuis komt geef je hem natuurlyk ook aandacht maar de meeste gaat toch naar je kindje.weetje hoevaak ik hoor dat mannen jaloers op hun eige kids worden omdat ze niet meer zoveel aandacht krygen!

31-10-2008, 16:43
Dat is zo. Nogmaals, mannen zijn mislukte over het paard getilde rotwezens.

31-10-2008, 16:45
Wat een dikke onzin is dit.

Aandacht aan je kind is anders dan aandacht aan je man.

Als de man jaloers wordt, betekent het niet dat je teveel aandacht aan je kind geeft, maar dat je je man gewoon geen aandacht geeft.

Het heeft dus niets met kinderen te maken.

Als je geen kids had en je gaf je man geen aandacht was het precies hetzelfde.

31-10-2008, 16:47


eigelijk snap ik dat wel maar ze moeten maar acsepteren dat een kind ook lievde nodig heeft .

31-10-2008, 16:49

Citaat door fessiamassia:
stel je bent getrouwd en je wordt gezegend door Allah SWTmet een prachtig babytje al je aandacht gaat naar je baby deze liefde voor iemand heb je nog nooit gevoeld.wanneer je man thuis komt geef je hem natuurlyk ook aandacht maar de meeste gaat toch naar je kindje.weetje hoevaak ik hoor dat mannen jaloers op hun eige kids worden omdat ze niet meer zoveel aandacht krygen!



Mannen zijn net kinderen


Nee maar wat een onzin heeft niet met een huwelijk te maken maar met relatie. Vrouwen kunnen ook jaloers zijn op hun man wanneer deze teveel/of alleen maar aandacht geeft aan zijn kind..

Lastir, maar waarschijnlijk zijn het menselijke gevoelens

31-10-2008, 16:51
Nog nooit van gehoord..

Mijn man wordt juist boos als ik mijn kind ff geen aandacht geef..

Hij heeft liever dat ik de kids aandacht geef dan hem.. Ok niet al te veel natuurlijk, hij krijgt ook zijn nodige aandacht.....

31-10-2008, 16:55
Dat is echt zielig van zulke mannen, wesh zijn die mannen zelf kleine kinderen ofzo???

Kom nou, kind horen beide ouders boven hunzelf te zetten
Althans dat werd vroeger hmdll altijd bij mij gedaan...

31-10-2008, 16:56

Citaat door MOSSIBA:
Wat een dikke onzin is dit.

Aandacht aan je kind is anders dan aandacht aan je man.

Als de man jaloers wordt, betekent het niet dat je teveel aandacht aan je kind geeft, maar dat je je man gewoon geen aandacht geeft.

Het heeft dus niets met kinderen te maken.

Als je geen kids had en je gaf je man geen aandacht was het precies hetzelfde.

Gozerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...... .....martil gappie

hahaha je weet toch wel wie ik ben of niet???


Was vaak met Karim uit jou woonplaats dit jaar in maroc!

31-10-2008, 16:58

Citaat door MOSSIBA:
Wat een dikke onzin is dit.

Aandacht aan je kind is anders dan aandacht aan je man.

Als de man jaloers wordt, betekent het niet dat je teveel aandacht aan je kind geeft, maar dat je je man gewoon geen aandacht geeft.

Het heeft dus niets met kinderen te maken.

Als je geen kids had en je gaf je man geen aandacht was het precies hetzelfde.

Teh kowad shek a boeshoem

31-10-2008, 17:02
Nog nooit van gehoord.

31-10-2008, 17:10

Citaat door Bneadem_:
Dat is zo. Nogmaals, mannen zijn mislukte over het paard getilde rotwezens.


31-10-2008, 17:13



Wel Weird!

31-10-2008, 17:34
ahhaha is dat zo