Bekijk volle/desktop versie : Verdriet je dood brak mijn hart, en eindigde mijn bestaan



20-02-2004, 11:39

Citaat door modelboy:
Waargebeurd( waarom laat je me alleen,

Zag je op een bruiloft, sinds die dag waren we onafscheidelijk, nooit heb ik zo van een meisje gehouden, je was mijn wereld mijn familie mijn moeder die ik niet meer heb mijn vader die ik niet meer heb je was alles voor me, mijn hart klopt niet meer als ik je woorden herinner, Brahim ik hou meer van je dan dat ik van mijn eigen leven hou, soms denk ik Ja allah waarom stopt mijn hart niet gewoon dan heb ik deze ellende niet meer,
Mijn hart was al zwak, mijn moeder verloor ik op jonge leefijd sinds die tijd is het voor mij alleen maar donker geweest, leefde niet zoals vroeger al hoewel ik alles heb wat ik wil, meisjes boeiden me niet meer mijn hart was kapot, mijn lieve moeder. Mis je

Maar toen ik jou leerde kennen keerde het leven in mijn hart weer terug, ik lachte weer je deed me veel denken aan mijn moeder, zo zorgzaam zo lief, Nisrine mijn leven zou ik voor je geven. Deze jaar zoude trouwen dit jaar zouden we voor altijd samen zijn.


Vrijdag 20 feb.2002 deze dag zal ik nooit vergeten, zag je al bij mijn deur staan. Ik voelde je,aan ik wist dat er wat was ik voelde mijn hart huilen, zag jou huilen,

BRAHIM WIL JE WAT ZEGGEN: je trilde helemaal je ogen waren opgezwollen mijn ogen leken op een rivier,tranen stroomden over mijn wangen, mijn hart wist dat er wat was.

Brahim ik heb een hersenstumor, mijn hart stond stil ikkreeg geen adem meer, alles werd zwart voelde me duizelig worden,kon niet meer normaal staan viel op de grond, ik brahim die zo sterk was zo gelukkig na jaren weer, ze viel naast me op de grond enige wat ik nog weetwaren je woorden:zal atlijd van je blijven houden je bent het mooiste wat er in mijn leven is gekomen. Bedankt.

Gemo curen de een na de andere nisrine het mooie meisje van mijn dromen leek op een oude vrouwtje geen haar meer niks ondanks dat betekende ze alles voor me hoopte dat ze beter zou worden.

Het ging slechter en slechter kreeg te horen dat ze nog maar een maand te leven had.
Kon het niet aan heb vaak voor de trein gestaan, wilde een einde maken aan mijn leven ik zou het niet overleven om zonder haar te leven kon haar verlies niet verwerken dat wist ik gewoon, maar iets hield me tegen mijn godsdienst ik kon het niet om als een ongelovige te eindigen.

Zondag 14 maart 2003 ik had je in mijn armen een hele andere nisrine maar dat maakt me niet uit mijn hart deed pijn om je zo te zien je keek me zwak aan, Brahim pas goed op je zelf ik kan het niet meer doen ik zal altijd van je blijven houden, je begon overtegeven ik wist het dit was je laatste dag deed met jou de sahada dokters rende van alle kanten maar ik wist beter je had me verlaten, je ouders je broers iedereen riep huilde wist dat ik nooit meer tegen je zou aan kunnen praten je zou horen lachen samen lopen in het park samen naar de efteling waar je zo gek op was of dat je me kietelde waar ik niet tegen kan. Je lieve woorden. De pijn toen ik mijn moeder verloor kwam weer terug mijn moeder zat voor mijn ogen jij zat voor mijn ogen.

In marokko bij je graf ik wist dat ik nooit meer gelukkig zal worden nooit meer de oude brahim mijn hart was kapot mijn leven had geen zin meer. Ik huilde en huilde op je graf.

Nisrine 21 jaar gew. Ik weet dat je me hoort IK HOU VAN JE
.

20-02-2004, 14:19



Alle Sterkte ToeGewenst..!

20-02-2004, 18:03

20-02-2004, 21:21
fel jar3am allah al mosliemina zamiehan..amien

veel sterkte jonge,

ma3a salama

22-02-2004, 19:03


Zo wat een verhaal.
Ik zit hier met tranen in mijn ogen.
Jongen heel veel sterkte.

22-02-2004, 20:12
Nog nooit heeft iets of iemand me zo laten huilen

Lay rahma ik hoop dat je snel weer geluk in je leven zult vinden
heb gedult en geloof in allah is het enige wat ik je kan zeggen...

liefs latifa

25-02-2004, 01:37
Bitch bitch make me ritch...

25-02-2004, 01:38
En hoe zat het nou met NADIA????
Heb je haar zelf vermoord!!!!!

25-02-2004, 12:50
wejow wat erg voor je man eerst je moeder en daarna je vriendin wejow ik ben gewoon aan huilen
meskien

26-02-2004, 13:05
WALLAH IK LEEF MET JE MEE IK WEET HOE JE JE VOELT EN IK WEET OOK HOE HET VOELT ALS JE JE LIEFE VAN JE LEVEN VERLOOREN BENT EN VOORAL JE OUDERS IK HEB DIT OOK MET TRAANEN IN MIJN OGEN LOPEN LEZEN EN HET ENIGE WAT IK JE NOG KAN VERTELLEN IS BLIJF STERK WANT WIJ LEVEN EGT MET JE MEE!!!!