Bekijk volle/desktop versie : Mensen uit Amsterdam!



Pagina's : 1 [2]

07-09-2004, 13:48
hey hey ik kom van amsterdam de pijp weetje wel amsterdam de pijp zeud en ik ben een leuke gekie meisjeee
ewa hier ik laatr wel een mailtje voor je achter lief ben ik hey
maar oke thalaaaa
ps: ik hou van me schatje en van me vriendinnnen mimi rachida badje laila

07-09-2004, 13:50


ewa hier msn alleen bedoelt voor lijpe chikaass jee weetttt amsterdammmmmm zuiddddd
ewa hier is ie dan
gekke288@hotmail.com
zie je wel ik hoop ook nog een gekke msn naam
kusjes sakina

07-09-2004, 14:11
Jullie zijn echt niet gek hoor.....ik ben pas gek, samen met PiePje, Amal1, en Sara70 wahahahahahaha wij zijn de gekken bij elke verhaal waar we komen, wordt verkracht door onze debiele reacties, maar wel op een goede manier hoor...meestal alleen onze eigen verhalen dus jah...hihihihi, maar goed...ik represent Roosendaal South SiDE!!!! Gataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarlijk

07-09-2004, 14:27
hey hey meidennnnnnnnnnnnnnnnnnn

I'M FROM WEST SIDE everybody put you hands up (amsterdam-west)

Zuid is ook goed hoor daar niet van ;-)

boessa's bezafffffffffffffffffffffffffffffffffff

07-09-2004, 15:04



Citaat:
Origineel gepost door Misssy_T
Jullie zijn echt niet gek hoor.....ik ben pas gek, samen met PiePje, Amal1, en Sara70 wahahahahahaha wij zijn de gekken bij elke verhaal waar we komen, wordt verkracht door onze debiele reacties, maar wel op een goede manier hoor...meestal alleen onze eigen verhalen dus jah...hihihihi, maar goed...ik represent Roosendaal South SiDE!!!! Gataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarlijk

07-09-2004, 22:31

Citaat:
Origineel gepost door Misssy_T
Jullie zijn echt niet gek hoor.....ik ben pas gek, samen met PiePje, Amal1, en Sara70 wahahahahahaha wij zijn de gekken bij elke verhaal waar we komen, wordt verkracht door onze debiele reacties, maar wel op een goede manier hoor...meestal alleen onze eigen verhalen dus jah...hihihihi, maar goed...ik represent Roosendaal South SiDE!!!! Gataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarlijk

Pagina's : 1 [2]