Bekijk volle/desktop versie : Moskee Data Base (www.moskeedatabase.com

16-10-2002, 10:45
De enschedese student Ssnake is de man achter de Moskee Data Base, waarop namen en adressen van 442 Nederlandse moskeen staan vermeld.
De site is niet bedoel als service voor moslims in Nederland, hiermee wil Ssnake aantonen dat de moskeeen sinds de jaren 70 sterk is gestegen.

De islam zegt hij is iets vreemds, iets wat er niet was en nu in heel snel tempo toeneemt. De moskee data base, verlucht met statistieken, krantenartikelen, en Ssnakes beschouwingen over de gevaren van godsdienst in het algemeen en de islam in het bijzonder, laat dat zien.

De moskee data base maakt deel uit van een conglomeraatje van naar elkaar doorverwijzende of met elkaar in contact staande sites, als Polinco.net, Fendamenteel.nl, Democrates.net, Onafhankelijke Nationaele Persdienst en het internationale neo-facistische platform Stormfront.org, een thuishaven voor zelfdenkers en politiek incorrecten wier meningen door de beperkte vrijheid van meningsuiting in Nederland en vooral door toedoen van de ''linkse kerk'' elders niet worden gehoord.

Deze sites zijn broeikassen voor rechts-extremisten in de groei die op weg zijn naar het lidmaatschap van internationale facistische organisaties onder de naam White Pride World Wide.

(zie ook Volkskrant 12 oktober)

16-10-2002, 11:32

Citaat:
Origineel gepost door Pim
Over een jaar kunnen we marokko.nl er aan toevoegen, aangezien hier ook behoorlijk wat moslimextremisme wordt gepredict.

Deze sites zuigen aan alle kanten, maar Marokkanen (moslims) kunnen er misschien wel bevrediging in vinden gezien "Jodenhaat" zowel hier op Marokko.nl als stormfront.org nogal ter sprake komt.

Dus voordat jullie deze sites bekritiseren bedenk dan goed wat je met je laatste rolo doet.
mijn laatste rolo?? eet ik zelf op....

16-10-2002, 11:42

Citaat:
Origineel gepost door sahira
mijn laatste rolo?? eet ik zelf op....
oh

16-10-2002, 11:44

Citaat:
Origineel gepost door achmad
dank je sahira, ik kan je even melden dat de moskee waar ik ga er niet op sta.......
die sukkels beseffen niet eens dat de islam groter en sterker is dan men daar vermoedt........

pim, je moet schone luier................
graag gedaan Achmad!

en wat onze Pim betreft: ach....hij moet wel iets meer verschonen dan alleen zijn luier! If you know what I mean.....

16-10-2002, 11:45

Citaat:
Origineel gepost door doc25
oh

16-10-2002, 12:45

Citaat:
Origineel gepost door sahira