Bekijk volle/desktop versie : Dunya Hammam



30-10-2008, 21:49
Wat een slecht zaak man. Serieus TEVEEL dingen om op te noemen. Echt een sterke afrader. Volgende maand probeer ik die in Gouda, hoop dat die beter is. Verder was het wel een hele leuk dag op hun service na dan.

30-10-2008, 21:59


echt wat was er dan???
en welke behandeling heb je genomen wil ook gaan binnen kort anders ga ik naar die van denhaag

30-10-2008, 22:09
Nou....
-als eerste stonden we echt 10 minuten lang bij de kassa voor te wachten, terwijl de eigenaresse in de kappersstoel zat.

-daarna krijgen we badjassen die gewoon echt versleten eruit zagen, gescheurde kraag en ze voelde ook totaal niet lekker aan. Slippers waren ook disgusting.

-Die vrouw die daar binnen masseert en scrubt etc zat constant te klagen over de eigenaresse Jamila en dat ze onderbetaald wordt etc.

-Deze zelfde vrouw was een niet marokkaanse donkere vrouw aan het masseren, zegt ze tegen mijn Marokkaanse vriendin in het arabisch terwijl ze naar die donkere vrouw wijst tfoe a genza. Iets in die richting. Echt onprofessioneel.

-Ze hebben amper eten en drinken, alleen hrira en tosti en hrira serveerden ze niet. Ook hier stonden we meer dan 15 minuten te wachten.

-Ze hadden geen wisselgeld, als ze nou zo goed waren mochten ze het houden als fooi maar nu echt no fokking way. Konden we weer 5 minuten wachten op 4 stomme euro's, maar ging om het principe.

-De eigenaresse zat tegen ons te klagen over de masseuse haha, echt raar daar.

30-10-2008, 22:19
Hahaha jahhhh heb daar ook al dingen meegemaakt, ongelofelijk!

30-10-2008, 23:43


Als ik 10 min voor een kassa moest wachten had ik me gelijk omgedraaid en weggegaan, kom op, ik kan mn reet overal laten scrubben.

30-10-2008, 23:48

Citaat door CherryPie:
Als ik 10 min voor een kassa moest wachten had ik me gelijk omgedraaid en weggegaan, kom op, ik kan mn reet overal laten scrubben.



30-10-2008, 23:52
Ja hallo, het is toch zo?

30-10-2008, 23:55
het is ook zo.. ik zou nog wel ff gewacht hebben en bij het zien van de badjassen en de slippers a la minute vertrokken zijn..

waar zit deze hammam eigenlijk ?

31-10-2008, 10:39
Ja weet je, we kwamen van ver en had echt geen zin om me dagje te laten verpesten door hun. De hammam verder zag er wel goed uit, wel kleiner dan verwacht. Deze zit in Rotterdam. Ondanks hun slechte service hadden me vriendin en ik het samen nog wel gezellig gehad en de hammam heeft onze huid echt goed gedaan. Maar we komen daar nooit meer terug.