Bekijk volle/desktop versie : nieuwe marokkaanse tv-zender: maroc 3

Pagina's : [1] 2

16-10-2002, 09:28
Heb gehoord dat er een nieuwe marokkaanse tv-zender komt : Maroc 3

Via de satteliet zie je een kanaal waar dat aangekondigd wordt. Wie weet er meer van. Wat voor zender het wordt etc. Misschien komen ze eindelijk met spannende filmpies

Ali Z.

16-10-2002, 09:45

kih kih kih Grappig !!!!!!!

16-10-2002, 10:53
voornamelijk programma's zoals koffietijd, eigen huis en tuin , talkshows en dat soort gedoe komen er

16-10-2002, 12:22
2m was alleen maar herhaling dus ma3 (zo heet die zender) zal dan 3 x zoveel herhalingen zijn haha

het word wel aangekondigd als het goed is kun je m in oktober zien... tenminste dat staat er...

16-10-2002, 13:34

salaam,

Het zou wel leuk zijn als die maroc 3 in het tmazight zou zijn.

We hebben al genoeg arabische zenders. Het is wel erg vreemd dat een land als Nederland wel een berberse kinderprogramma "circus kiekeboe" uitzend en marokko niet.
Dit is immers het land van herkomst van de meeste imazighen hier in Nederland.

Raar maar waar.

naas

16-10-2002, 14:05

Citaat:
Origineel gepost door Pim
Ik hoop voor de meeste van jullie dat er wordt ondertitelt in het Berbers. Anders wordt het alleen plaatjes kijken..Hahaha
dit is een typische opmerking die alleen een arabier kan maken.
dus voor mij is het duidelijk pim is een arabische marokaan.

16-10-2002, 14:06
en over die zender ik hoor nu al weet ik veel hoe lang dat die eindelijk gaat uitzenden maar ik hoor alleen maar muziek en zie kleine beeldjes van de programma's die gaan komen.

16-10-2002, 14:25

Citaat:
Origineel gepost door Pim
Moet ik me daarvoor schamen dan. Je had het me ook gewoon kunnen vragen.
voor het feit dat je een arabische marokaan bent hoef je je niet te schamen echter wel voor de opmerking die je plaatste over de berbers wel.

16-10-2002, 14:31
Ben ik mee eens !!!! aha zeker niet zo bij de hand doen en denken dat het leuk is .

17-10-2002, 10:17
Dus je bent een xxx arabier die zich een minderheid voelt van zowel onder de marokkanen als de kazen.(niet bedoeld voor de normale arabieren)

Imazighen 4ever.

17-10-2002, 10:34
dioe zender word saai net als deuxieme

17-10-2002, 10:37
Kan iemand mij trouwens vertellen waar je die kaarten kunt kopen voor de parabole digitale? en hoe heten die kaarten, zonder kaart hebben we geen hindi zenders en dat is best verrot.

So tell me plz
beslama

17-10-2002, 11:08

Wat maakt het uit arabisch of berbers je hebt nog altijd de journaal die op z'n berbers is in drie talen van berbers.

17-10-2002, 11:09
In beverwijk

17-10-2002, 11:10

Citaat:
Origineel gepost door hilwa
Kan iemand mij trouwens vertellen waar je die kaarten kunt kopen voor de parabole digitale? en hoe heten die kaarten, zonder kaart hebben we geen hindi zenders en dat is best verrot.

So tell me plz
beslama
Ik weet niet wat voor receiver je hebt, maar in iedergeval er zijn een een aantal hindizenders die je zonder kaart kun ontvangen op de hotbird.

Deze kaarten kun je kopen op de zwartemarkt(beverwijk) je hebt verschillende kaarten, je hebt de goldcard(voor o.a.nederlandse C+) je hebt ook een ander kaart de funkaart(hiermee kan je veel meer zenders ontvangen o.a. ART kanalen, maar vraag aan de gasten in beverwijk wat voor toestel je hebt, merk en type en dan kunnen ze precies uitleggen wat je kunt ontvangen en wat je nodig hebt.

Succes

Pagina's : [1] 2