Bekijk volle/desktop versie : Moet ik nou echt weglopen hoebi??

Pagina's : [1] 2

16-10-2002, 09:07
salma= 20 jaar
younnes= 22 jaar
aiymen= 19 jaar

Ik ging weer eens achter de computer.Ik heb toch helemaal niks te doen thuis.Mijn ouders zijn weg naar mijn tante.Eindelijk thuis zonder mijn ouders dacht ik toen.Ik had alles opgeruimd en eten gemaakt en mijn broertjes en zusjes naar bed gebracht.Nu zat ik maar eens achter het internet.Te staren naar als die forums op yasmina.nl.''Jezus wat een rare mensen hier zeg'.Lachend opende ik mijn pm.Ik had 1 pm gekregen van een jongen die ik niet eens ken.Hij vond mij leuk zei hij."hoe heeft hij dan mij gezien?'dacht ik.'O ja mijn avatar.Niet eens mijn eigen foto'dacht ik lachend. Ik gaf maar geen antwoord.Anders gaat hij verkeerd denken denk ik.

3 dagen later ging ik weer even achter het internet en ik had wel 4 prive mailtjes!!"o jeetje weer die jongen!'Even kijken wat hij vandaag te melden heeft.'Ik keek met open mond naar!O my god die is echt sirieus!Zal ik hem een kans geven?'Ik dacht er even over na.Ik deed het toch maar.Ik vertelde hem wat ik voor opleiding deed en hoe ik heette enz.Ik kreeg toen gelijk een pm terug met zijn telefoon nummer!Wat moet ik nou doen?'zei ik tegen me zelf.Ik gaf hem ook maar mijn telefoonnummer!

Ik ging even opruimen en ging gelijk naar boven,ik had echt slaap.Ik ging net liggen toen ik de telefoon hoorde......

16-10-2002, 09:09

het begint goed
dus ga door met je verhaal

kisses from:

warda el berkania 4_ever

16-10-2002, 09:12

Citaat:
Origineel gepost door miss_berkania
het begint goed
dus ga door met je verhaal

kisses from:

warda el berkania 4_ever
hee dank je voor je reactie ik ga wel straks weer verder

16-10-2002, 09:22
te telefoon ging.....

"Allo?'zei ik vragend.'Ja hallo Salma met younnes'.Younnes?????Wie is Younnes???''Weet je dat niet meer Salma?Ik ben van yasmina.nl,die pm je weet toch wel?'
'O ja sorry hoe is het met je?'Ja goed 'antwoorde hij.Even was het stil.Hij heeft een leuke stem maar wel te verlegen.We praatte over van alles en nog wat.Voordat ik het wist was het al 5uur s'morgens geworden!!!!!!o jee younnes sorry ik moet ophangen het is al zo vroeg.....of eigenlijk zo laat!Ik weet het niet.Lachend zei hij; oke oke ik hoor het al je bent door de war'.hahhahha nee'zei ik verlegen."Beslama Salma tot vanavond,dan bel ik je weer".Oke is goed Younnes tot vanavond.
Ik deed mijn gsm uit en zat de hele tijd na te denken.Ik had nauwelijks geslapen.Wat wil hij van me?vind hij me echt leuk of is het weer eens zo'n player.Ik had wel zijn foto gezien ooit op yasmina en het was wel een leuke jongen.Getint en hij zag er ook jong uit.Ik was helemaal in mijn gedachte gezonken toen ik mijn moeder hoorde roepen.Saaaaaaalma!!!'riep ze boos.''wordt wakker mongel het is al 11 uur'.Ik dacht boos in me zelf ik heb niet eens geslapen om wakker te worden debiel.Tfoe ik haat dit huis.Altijd ruzie en ruzie.Daag ik ga even een uurtje slapen.Voordat ik het wist ging de deur open en daar stond mijn moeder met een riem in haar handen.....

16-10-2002, 09:25

salam meid

nou ik denk dat dit weer een verhaaltje wordt waar ik aan verslaafd wordt

het is in elk geval een goed begin

liefs warda

16-10-2002, 09:28

Citaat:
Origineel gepost door wardaroosje
salam meid

nou ik denk dat dit weer een verhaaltje wordt waar ik aan verslaafd wordt

het is in elk geval een goed begin

liefs warda
HAHA WEER VERSLAAFD??? JULLIE ZULLEN WEER DENKEN HET IS WEL HAAR LEVENS VERHAAL MAAR NEE

16-10-2002, 21:36

Citaat:
Origineel gepost door Soetje
Ga door met het verhaal
Leuk begin. Herrinert me aan een jongen die leuk was om mee te kletsen maar alleen s`nachts echt was heel erg maar wel leuk
So go on, ik wacht op je vervolg
Veel liefs Soetje

16-10-2002, 21:37
wel leuk verhaal settatia ga zo door...

17-10-2002, 12:34
schiet op nouwwwwwwwww

17-10-2002, 14:43
SO MET EEN RIEM!
MAAR JAH MAAK HEM GAUW AF JE BEGINT LEUK.

20-10-2002, 01:56
So leuke begin. Hopelijk komt het vervolg nog

02-11-2002, 21:36
heee leef je nog settatia20????pleaaaaaaaase maak hem af

02-11-2002, 21:43

Kom op met die vervolg is een goed begin!

02-11-2002, 21:47
ewa nichie kom op joh!!!!!!!!!!!! ik maak je af als je het niet af maakt

02-11-2002, 21:52
hoi leuk begin trouwen maar wil je please doorgaan
en dit keer een grotere vervolg alvast bedankt, (je weet toch een beetje verslaafd)
Yasmientje

Pagina's : [1] 2