Bekijk volle/desktop versie : Is internet ideale plaats om ware te leren kennen?



30-10-2008, 15:43
Is internet ideale plaats om ware te leren kennen?

Online dating wordt steeds populairder, heel veel mensen zien het als een middel om uit heel wat potentiële partners hun ware te kiezen. De 41-jarige Britse schrijfster Claudia Connell gaf het online daten na tien jaar op omdat het haar zo vaak teleurstelde.


Lelijke vriend
"Ik waagde mijn tien jaar geleden voor het eerst op datingwebsites. Ik was 31 en werkte lange dagen. Nadat ik gedumpt werd door een toenmalig vriendje, had ik nood aan wat afleiding. Een paar van mijn vriendinnen raadden me het aan. Ik maakte mezelf lid van de eerste site die ik tegenkwam en zette snel mijn profiel online. Slechts 48 uur later had ik een afspraakje met David in een Italiaans restaurant. Op zijn foto was hij groot en knap", aldus Claudia. "Toen ik in het restaurant arriveerde, zei de ober dat mijn afspraakje er al was, hij wees naar een tafeltje waar een kleine, dikke, kalende man zat. Ik dacht eerst dat er iets was tussengekomen en David zijn vriend had gestuurd. Maar de lelijkerd bleek David te zijn. Hij had zichzelf 10 jaar jonger en tien cm groter gelogen en had de foto van een wildvreemde op zijn profiel gezet."

Gouden regels
"Spijtig genoeg ontdekte ik dat dit meer regel als uitzondering is in de wereld van het online daten. Mijn volgende internetervaringen verlipen gelijkaardig. De komende vijf jaar leerde ik elke soort freak kennen die er rond loopt. Dus stelde ik mijn eigen gouden regels op: vraag naar meer dan 1 foto, trek een 10-tal centimeters van zijn grootte op zijn profiel af en bel hem eerst op voor je elkaar ontmoet. Maar het was niet allemaal tijdverspilling, 1 op de 7 mannen die ik ontmoette, kon wel door de beugel. Maar het probleem was dat ik me dan door mijn enthousiasme als een overjaarse tiener ging gedragen", vertelt Claudia.

Experiment
Tijdens die periode jaar raakte ik er van overtuigd dat 90 procent van de mannen op internet seks en geen serieuze relatie wilt. Voor mijn boek oefende ik een experiment uit. Ik maakte mezelf lid van 5 verschillende websites waarop ik dezelfde informatie postte. Het enige verschil was dat ik telkens een andere foto gebruikte: op de ene zag ik er uit als een brave meisje, op de andere was ik de carrièrevrouw, dan weer de sportieve vrouw, de chique vrouw en een sletterig type in haar lingerie op bed. Je hoeft niet lang te raden op welke foto het meest gereageerd werd. En de geïnteresseerde mannen waren allesbehalve op zoek naar een vaste relatie. Na 5 jaar van vruchteloos afspraakjes maken, had ik er genoeg van. Ik besliste niet langer online op zoek te gaan. Ik heb nog geen moment spijt van gehad van deze beslissing, ik verkies om mijn kansen te wagen in de echte wereld," besluit Claudia. (ep) Bron:30/10/08 14u48

30-10-2008, 15:45


Een neger met grote lippen is geen fabeltje..

30-10-2008, 15:45

Citaat door BlueAngel:
Een neger met grote lippen is geen fabeltje..





30-10-2008, 16:22

Citaat:
Tijdens die periode jaar raakte ik er van overtuigd dat 90 procent van de mannen op internet seks en geen serieuze relatie wilt
Ja natuurlijk!

30-10-2008, 17:13


Tazz je partner leren kennen via internet en later je kinderen iets anders doen wijsmaken, hoe debiel is dat wel niet. De wereld is nr de kloeten.

30-10-2008, 17:16
En de echtscheiding percentage schiet nog hoger de lucht in

30-10-2008, 17:19

Citaat door Winterbloesem:
En de echtscheiding percentage schiet nog hoger de lucht in


Idd..

30-10-2008, 22:40
De data sites zijn enorm populair er zijn gasten die zelfs een auto op gas of diesel aanschaffen om het land af te stropen. uiteraard voorzien van tom-tom om de dames snel te vinden!