Bekijk volle/desktop versie : mijn man heeft het gehad met mij



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

30-10-2008, 10:57
--------------------------------------------------------------------------------

hey allemaal,

ik zit ergens mee al een tijdje. Op dit moment zit ik ook jankend achter me pc. Ik ben al een tijd getrouwd heb ook een prachtig kind. Ik het begin was me relatie en huwelijk wel goed maar het begint er steeds op te lijken dat me man op me uit gekeken is. Ik mis gewoon de man met wie ik getrouwd ben.

Ik luister naar m als ie iets kwijt wilt, of als hij graag wilt praten. Ik doe voor m wat ie van me vraagt omdat ik van hem hou. ik geef m alle aandacht van de wereld misschien soms te veel. Maar ik dring niet tot hem door hij ziet me niet staan. als ik wil praten neemt hij me niet serieus hij hoort me nooit en mijn mening telt niet of hij knikt gewoon ja omdat ie van me af wil. als ik m wil aanraken zegt ie dat ie moe is of dat hij veel aan ze hoofd heeft. Als hij thuis komt verwacht ik een beetje liefde en hulp met ze kind maar ik krijg geen van beide. Gisteren avond hebben we hier ruzie over gehad en hij had beloofd zich meer aan te passen en dat we zouden praten. nou ik kom thuis heeft ie een collega op bezoek tot half en daarna was hij een film aan t kijken toen ik serieus wou praten probeerde hij mij op elke manier af te schudden. uit eindelijk ben ik in bed gaan liggen en vroeg ik hem snel mijn rug te krabben. dat deed hij en hij keerde zich om en zonder gedag te zeggen is hij in slaap gevallen ik kan gewoon niet meer slapen en ik kan er ook gewoonweg niet meer tegen. ik weet niet wat ik moet doen. ligt het aan mij? soms heb ik het gevoel dat ik lelijk ben geworden of te dik na de bevalling. ik voel me nutteloos. Alles wat ik wil word niet gerespecteerd alles wat ik zeg hoort hij niet. Ik vraag me soms af wat ik nog bij hem doe. Hij is echt lief en ik kom ook niets te kort op bepaalde gebieden maar hij ziet me niet meer staan, en ik heb het gevoel dat ik ben gefaald dat ik iets niet goed doe. ik wil me niet aanstellen ofzo maar ik zit er door heen, ik ben er gewoon kapot van. Ik heb spijt dat ik met hem getrouwd ben ik word niet serieus genomen in dit huwelijk. En hij verteld me ook nooit wat. Ik weet niet wat ik moet doen hiermee

30-10-2008, 11:00


Ja dat is wel vervellend meid, je moet hier over praten.... voor dit nog meer uit de hand loopt.....

30-10-2008, 11:00
praten wil hij echt niet

30-10-2008, 11:02
Dan moet je hem ook negeren. Geef je aandacht maar aan je kind en als hij denkt dat ie wat te kort komt, dan moet ie maar bij jou aankloppen. Simpel weg. Zij probleem en niet de jouwe.

Misschien zal er wel een lampje bij hem branden dat ie toch iets fouts doet. Zo gaat het bij sommige mannen. Die moeten voelen voor dat ze wakker worden

30-10-2008, 11:04


duidelijke taal praten en als hij niet wilt luisteren dreigen dat je anders vertrekt. Kijken hoe hij daarop gaat reageren.
Je hebt recht op liefde en aandacht en als meneer een filmpje kijken belangrijker vindt dan moet je hem duidelijk laten blijken dat dat niet in jou straatje past.
Kom voor jezelf op.

30-10-2008, 11:05
ik vind het gewoon heel erg moeilijk om voor mezelf op te komen, en als ik dat toch wel doe dan komt er ruzie en dan bied hij meestal zelf zijn excuses aan en ik ben dan weer zo zwak om gelijk zijn excuses te aanvaarden.

30-10-2008, 11:06
Ik weet niet of dat jij je nick eer aan doet? als jij zo bent zoals je jezelf noemt

Misschien is het een idee om hem niet meer te overstelpen met aandacht voor een periode. Misschien dat hij gaat aanvoelen dat er dan echt iets is veranderd tussen jullie. Zolang jij hem maar aandacht blijft geven, zal het gedrag van hem wellicht gehandhaafd blijven. Is er iets gebeurt tussen jullie de afgelopen tijd, dat zijn gedrag kan verklaren?

Op een gegeven moment als de situatie niet veranderd ondanks dat jij hem minder aandacht geeft, mag je best gaan eisen om over jullie relatie te praten. In je eentje zul je de situaite niet kunnen veranderen daar heb jij hem echt bij nodig. Laat hem dit ook weten, wat er ook is voorgevallen tussen jullie. Kies een tijdstip uit waarin je hem kunt storen, dus niet tijdens zijn lievelingspragramma of een film dat hij aan het bekijken is. Of tijdens het eten. Laat hem weten dat jijonder de situatie lijdt en dat je er met zijn hulp alles aan wil doen om dingen te veranderen in jullie relatie.

Succes!

30-10-2008, 11:06

Citaat door Nora01:
Dan moet je hem ook negeren. Geef je aandacht maar aan je kind en als hij denkt dat ie wat te kort komt, dan moet ie maar bij jou aankloppen. Simpel weg. Zij probleem en niet de jouwe.

Misschien zal er wel een lampje bij hem branden dat ie toch iets fouts doet. Zo gaat het bij sommige mannen. Die moeten voelen voor dat ze wakker worden


Het is pedagogisch heel incoorect wat@ noran hier schetst, maar subhannalah, het is het enige wat bij onze mannen werkt.

30-10-2008, 11:07
Hoe lang ben je al getrouwd Pdm?..Misschien is dit gewoon een tijdelijke crisis in het huwelijk..Komt vaak voor bij..Hopelijk hersteld het zich vanzelf..Niet opgeven..

30-10-2008, 11:09
mss zijn het zo van die periodes,waar het even niet gaat..

ik denk dat het normaal is in een huwelijk..maar effe een vraagje,hoe lang is dit aan de gang?

30-10-2008, 11:10

Citaat door Sense:
Hoe lang ben je al getrouwd Pdm?..Misschien is dit gewoon een tijdelijke crisis in het huwelijk..Komt vaak voor bij..Hopelijk hersteld het zich vanzelf..Niet opgeven..



iets langer dan een jaar.

dit is ook nooit voorgekomen.

en mensen begrijp het niet verkeerd, hij is super lief hoor. Maar alles draait om hem

30-10-2008, 11:10
tja is heel vervelemd geloof mij het werkt echt averechts als je echt alles voor hem doet. je moet juist geen interesse tonen hou dit een tijd vol. geen interesse tonen betekend niet dat je moet negeren ofso of ruzie maken juisssst niet dan doe je juist alsof je het interesseerd. hoe pijnlijk het ook voor je is meid je moet tog echt geen aandacht meer geven dit is mij ook gelukt ik spreek uit ervaring deze tip was van mij moeder

30-10-2008, 11:12



Citaat door faatje76:
Ik weet niet of dat jij je nick eer aan doet? als jij zo bent zoals je jezelf noemt

Misschien is het een idee om hem niet meer te overstelpen met aandacht voor een periode. Misschien dat hij gaat aanvoelen dat er dan echt iets is veranderd tussen jullie. Zolang jij hem maar aandacht blijft geven, zal het gedrag van hem wellicht gehandhaafd blijven. Is er iets gebeurt tussen jullie de afgelopen tijd, dat zijn gedrag kan verklaren?

Op een gegeven moment als de situatie niet veranderd ondanks dat jij hem minder aandacht geeft, mag je best gaan eisen om over jullie relatie te praten. In je eentje zul je de situaite niet kunnen veranderen daar heb jij hem echt bij nodig. Laat hem dit ook weten, wat er ook is voorgevallen tussen jullie. Kies een tijdstip uit waarin je hem kunt storen, dus niet tijdens zijn lievelingspragramma of een film dat hij aan het bekijken is. Of tijdens het eten. Laat hem weten dat jijonder de situatie lijdt en dat je er met zijn hulp alles aan wil doen om dingen te veranderen in jullie relatie.

Succes!



Een nick is gewoon een nick dat is toch niet persoonsgebonden. Bedankt voor je advies

30-10-2008, 11:12
lieverd,

wat vervelend voor je zeg. Weetje, ik heb jouw verhaal gelezen en ik denk dat jij hem teveel aandacht geeft dat zeg je zelf ook. Doe het niet meer en verwacht eventjes niet teveel van hem. Hij heeft duidelijk geen zin om te praten. De meeste mannen zitten zo in elkaar en vinden dat vrouwen teveel zeuren. Hou je niet teveel bezig met hem en je moet niet zo snel conclusies trekken. Misschien zit hij ergens mee wat niets te maken heeft met jou. Je moet hem laten, probeel hem ook te negeren. Ga iets leuks doen sporten bv. ik merk ook dat je onzeker bent, nergens voor nodig en dat merkt hij denk ik ook.
Meid, het komt goed inschallah, heb eenbeetje geduld ik weet dat het makkelijk gezegd is dan gedaan, maar homt echt goed.

Sterkte

30-10-2008, 11:14
Wat een onzinnige topic, moeten we dit nu serieus nemen terwijl de rest van je reacties hier op m.nl te erg zijn om te herhalen??? MOGE ALLAH JOU LEIDEN

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8