Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen !!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]

27-06-2002, 19:41

Citaat:
Origineel gepost door remii
ahhhhh....die goeie ouwe tijd ...

toen was geluk nog heel gewooon ..
af en toe klink je net een ouwe LxL.........

27-06-2002, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door sahira

af en toe klink je net een ouwe LxL.........

hahah die sahira ..maar ja ik mis die tijd wel ..toen waren we jong onschuldig onbezonnen en vol vreugde hahaha

ik vind het wel leuk dit terug te lezen ..ahh kon je maar ook je eigen leventje zo terug spoelen en op je gemakje kijken wat je wel en niet goed hebt gedaan

27-06-2002, 19:47

Citaat:
Origineel gepost door Roy

Heee, moet jij niet gaan slijmen???
Hahahaadie Roy.Slaat de spijker op de kop

27-06-2002, 19:49

Citaat:
Origineel gepost door Nadia25

Hahahaadie Roy.Slaat de spijker op de kop

hee nadiaa .. , weet je nog dat jij moest kotsen omdat ik en sabrina zo verliefd tegen elkaar deden ?? hahahahaha ..take that spankygirl..

27-06-2002, 19:53

Citaat:

hahah die sahira ..maar ja ik mis die tijd wel ..toen waren we jong onschuldig onbezonnen en vol vreugde hahaha

ik vind het wel leuk dit terug te lezen ..ahh kon je maar ook je eigen leventje zo terug spoelen en op je gemakje kijken wat je wel en niet goed hebt gedaan
tjee Remii.....is het zo erg?? ik ben tevreden met wat ik tegenwoordig heb..natuurlijk zijn herinneringen leuk maar soms is 'deleten' ook handig ipv terug spoelen.....

verder alles goed Remii....ik heb nog steeds dat ene appeltje met je te schillen.....je schijnt heel onschuldig nergens van af te weten.....jaja...denk na.....

beslama.......Sahira......

27-06-2002, 19:56
sahira met mij gaat wel ..ik hoop dat het met jou en de kids oook goed gaat ..

enneh die appeltje hahah ..i still dont know what you mean ..

voorzover ik weet ben ik altijd braaf geweest tegen jou haha

27-06-2002, 19:56

Citaat:

hee nadiaa .. , weet je nog dat jij moest kotsen omdat ik en sabrina zo verliefd tegen elkaar deden ?? hahahahaha ..take that spankygirl..
Hmmzz...heel vaag herinner ik me wel iets..maar je gaat toch geen ouwe koeien uit de gracht halen he

27-06-2002, 19:58

Citaat:
hahahaa..Thanks a lot Girly.....Ik geef toe ben klein beetje jaloers...jij hebt een vriendje gevonden en ikke ..snik..ben zo helemaal alleen..het is toch niet eerlijk... ...What a cruel world.......

nadia ..bedoel je deze oude koeien ?? gna gna gna ..

ohhhh...i never felt so alive ..

27-06-2002, 20:01

Citaat:
sahira met mij gaat wel ..ik hoop dat het met jou en de kids oook goed gaat ..

enneh die appeltje hahah ..i still dont know what you mean ..

voorzover ik weet ben ik altijd braaf geweest tegen jou haha
nu sla jij de spijker op zijn kop.....jij was te BRAAF......

met ons trouwens goed hier in het noorden, ik hoop je bij een van de meetings te zien remii......dan schillen we dat appeltje alsnog...ik heb de tijd...

27-06-2002, 20:04

Citaat:
hee waar is sabrinaatje eigenlijk ??
ik wist niet dat ik dit ooit zou zeggen maar..eh ik mis haar best wel
hahaha :tover:
Neee ik bedoel deze oude koe..ahahaa

27-06-2002, 20:12

Citaat:

Neee ik bedoel deze oude koe..ahahaa

hahaha ..laat sabrien dit niet lezen a themshooont ..

maarja ..sabrinaa heeft me verlaten enneh ..jij was tweede keus dus ging ik met jou..en onze relatie heeft nog steeds stand gehouden ..

27-06-2002, 20:13

Citaat:
Origineel gepost door sahira

nu sla jij de spijker op zijn kop.....jij was te BRAAF......

met ons trouwens goed hier in het noorden, ik hoop je bij een van de meetings te zien remii......dan schillen we dat appeltje alsnog...ik heb de tijd...

te braaf ?? hahah tja ik ben ook zo'n lieve jongen he ..

wel als de sterren ons gunstig gezind zijn zullen we elkaar zeker treffen op een meeting ..

27-06-2002, 20:22

Citaat:

hahaha ..laat sabrien dit niet lezen a themshooont ..

maarja ..sabrinaa heeft me verlaten enneh ..jij was tweede keus dus ging ik met jou..en onze relatie heeft nog steeds stand gehouden ..
Relatie? wij?.Waar heb je het over jongen...?.Je ijlt jongen..Je bent toch ziek?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]