Bekijk volle/desktop versie : Messi haalt uit naar Ronaldinho en strijd gaat tussen real en barca



29-10-2008, 16:32
Messi: Zonder Ronaldinho spelen we sneller
http://www.voetbalonline.nl
Woensdag 29 Oktober 2008 15:47

Lionel Messi heeft vandaag in een interview met La Gazzetta dello Sport laten weten dat het spel van Barcelona er enorm op vooruit is gegaan door het vertrek van Deco en Ronaldinho. 'We spelen nu een stuk sneller.'


Messi zegt nog altijd zeer goed te vriend te zijn met beide oud-ploeggenoten. 'Ronie spreek ik nog regelmatig. Hij heeft het nu naar zijn zin bij Milan en ik denk dat die club daar enorm veel voordeel van zal hebben. Bij Barcelona hebben we enorm veel profijt van hem gehad, maar zijn vertrek heeft wel tot gevolg dat we allemaal meer aan de bal zijn en dat we iets meer variatie in ons spel kunnen gooien. We spelen ook daarom een stuk sneller.'

Ook de trainerswissel is hem goed bevallen: 'Onder Guardiola is er niet zoveel veranderd, maar hij staat misschien iets dichter bij de spelers dan Rijkaard omdat hij zichzelf nog een beetje een speler voelt. Net als Rijkaard laat hij mij mijn gang gaan en mag ik vanaf de vleugel ook wel naar het midden.'

Messi ziet in Liverpool de belangrijkste kandidaat om de Champions League te winnen. 'Het is een heel goed elftal met een sterke mentaliteit. Spelers als Gerrard, Torres en Kuyt geven niet snel op. Er zijn waarschijnlijk wel ploegen, die beter voetballen, maar toch zie ik Liverpool het verst komen. In de Spaanse competitie speelt Villarreal het leukste voetbal samen met Barcelona, maar Valencia laat maar weinig steekjes vallen. Toch denk ik dat wij met Real uiteindelijk om de titel zullen strijden.'

29-10-2008, 17:54


gelyk heeft ie

29-10-2008, 18:06

Citaat door Trissintie:
Serieus?


als ge ng veel proat goa zitte verkuepe dan komk op ouwe mulle sloan

29-10-2008, 19:08
barca gaat dit jaar de titel pakken, en ik hoop dat barca in de finale komt
met liverpool inch'allah real zal valen dit jaar INCHALLAH!


Btw; Messii Puyol Xavii beestenn

29-10-2008, 19:44


heeft gelijk een ploeg waar te veel sterren zitten iss een puinhoop dat zie je bij real !!!

29-10-2008, 19:51
ayeh ayeh ,seizoen nog niet afgelopen..


trisinti,je kent me nesh k hou me mond tot klassieker of titel...

29-10-2008, 19:51

Citaat door sefrou:
heeft gelijk een ploeg waar te veel sterren zitten iss een puinhoop dat zie je bij real !!!


Klopt veelste veel sterren bij REAL, daarom vorig jaar die 4-1 pak slaag en ook nog eens een mooie erehaag .