Bekijk volle/desktop versie : Van welke sport van je het meeste af??

Pagina's : 1 [2] 3 4

22-02-2004, 13:55
oww ik ben er nu al mee begonnen, ik heb geen honger en je merkt gewoon direct resultaat. Ik heb nu vakantie dus nu kan het wel. Maar met school ik denk niet dat dat samen gaat. Je wordt er best onrustig van inderdaad.

22-02-2004, 19:52

stackers?
wat is dat en hoe gaat dat in zen werking?nog nooit van gehoord!ik moet ook nog vijf kilo vermageren misschien dat die pillen ook goed werken bij mij of wa

22-02-2004, 19:53
waar haal je ze trouwens en hoever sta je nu al?

22-02-2004, 21:43
ja wil ook wel weten wat stackers is en vanwaar je ze haalt

23-02-2004, 00:09

Stacker kan je halen bij sportschool zelf.. Je hebt 2..3..4..

Ik zelf zal het mensen niet aanraden, mijn lichaam kon er echt niet tegen, me handen trilden heel de tijd. S'avonds kan je helemaal niet slapen..het geeft je geen rust.. maar ja ik ben ik...

23-02-2004, 10:28
Salaam oe alikom

Boel shit! al die pilletjes die je zo vermageren. Ik heb van alles geprobeerd, pilletjes, dieetiste, eigen dieet entc.....

Werkt allemaal niet, weet je wat pas echt helpt, op het oude vertrouwde manier: sporten en vooral gezond eten, regelmatig eten werkt echt, dus dan moet je bepaalde tijdstippen vast stellen van wanneer je gaat eten. Ben zelf heel wat afgevallen alhamdolilah en hoop dat ik nog meer afval. èèn ding verzeker ik je, je moet er 100% voor gaan en dan krijg je resultaat inha allah. Weet je wat ik zo jammer vind, dat er geen meiden fitnes centra's zijn in Amsterdam, teminste ik kom ze nooit tegen. Dus mochten jullie sportscholen weten te vinden alleen voor meiden, laat het me dan weten, alvast bedankt. Ma3a salama

23-02-2004, 17:57

Citaat:
Origineel gepost door ouissam_girl
MEnsen ik heb gehoord dat je van stackers echt snel afvalt! Ik las dat een vrouw 15 kilo verloor in 5 weken met 1 pilletje! Ik ga ze denk ik ook inslaan en ik moet maar 5 kilo afvallen! Is ook lekker makkelijk denk ik...

groetjes OUissam
Beste OUissam,
Onmiddelijk mee stoppen. Je lichaam gaat een behoorlijke klap krijgen als je het langdurig gebruikt kan je een hoge bloeddruk krijgen, hart-ritme stoornissen en last van nervositeit. Als je lichaam je lief is raad ik het je ten strengste af. Luister als er al een pil bestond die overgewicht tegen gaat dan zou er toch niet zoveel dikke mensen op de wereld zijn. Een tip. eet 3 x daags gezond, vooral je ontbijt is het belangrijkst, geen tussendoortjes zoals snoep pak dan liever een appel en ga ongeveer 3 x per week sporten als je dit een maand vol houdt dan pas kun je resultaat boeken, het is niet goed om snel af te vallen, doorzettingsvermogen en discipline zijn de sleutelwoorden.
Succes,

Oumkaltoum

23-02-2004, 20:09
ik wil ook zo'n pilletje maar volgens mij heb je die hier niet(in belgie)of kun je die ook in een apotheek ofzo kopen?

23-02-2004, 22:14

Citaat:
Origineel gepost door oumkaltoum
Beste OUissam,
Onmiddelijk mee stoppen. Je lichaam gaat een behoorlijke klap krijgen als je het langdurig gebruikt kan je een hoge bloeddruk krijgen, hart-ritme stoornissen en last van nervositeit. Als je lichaam je lief is raad ik het je ten strengste af. Luister als er al een pil bestond die overgewicht tegen gaat dan zou er toch niet zoveel dikke mensen op de wereld zijn. Een tip. eet 3 x daags gezond, vooral je ontbijt is het belangrijkst, geen tussendoortjes zoals snoep pak dan liever een appel en ga ongeveer 3 x per week sporten als je dit een maand vol houdt dan pas kun je resultaat boeken, het is niet goed om snel af te vallen, doorzettingsvermogen en discipline zijn de sleutelwoorden.
Succes,

Oumkaltoum
Helemaal met je eens

23-02-2004, 22:40
ben al 2 kilos afgevallen en dat komt omdat ik al 2 dagen geen chocola heb gegeten

24-02-2004, 21:27
amai tbarkelah dat gaat snel bij u ging dat maar zo bij mij

24-02-2004, 21:45
Het heet STACK, en tis inderdaad nie slim als je dat gaat slikken, kheb ooit in een sportschool gewerkt en ik dacht ook ooit zo van 'Oh lekker makkelijk"...NOT! Gewoon gaan trainen (liefst 3 dagen in de week) en probeer gewoon gezonder te eten. Durf te wedden dat je echt wel afvalt....is mij ook gelukt, waarom zal t jouw nie lukken?

Groetjes!

25-02-2004, 23:32

Er is wel degelijk verschil tussen KILO'S afvallen en VET verbranden, dames! Remember...

27-02-2004, 12:49
Zal ik jullie wat vertellen mijn mammie had overgewicht
en ze moest ongveer 15 kan kilo af vallen van haar dieetist
nou wat ze heeft gedaan per dag dronk ze 5 LITER egt veel..door al die water had ze geen honger duss ze at niet veel ja ze ontbijtte veel
ze is binnen 4 maanden op 14 kilo afgevallen dus gewoon de ouderwetse manier volgen... VEEEL WATER DRINK.!
oja 1 nadeel je moet egt heel vaak pissen..!
(ik drink per dag nu 2 liter en ben nu 5 kilo afgevallen in 3 weken dus drinken tot je er bij neervalt

27-02-2004, 17:39
gezond blijve afvallen is het verstandigst.... zonder pillen....
zonder bullshit...
gewoon gezond afvallen en aan lichaamsbeweging doen....

hoor wie t zegt....

Pagina's : 1 [2] 3 4