Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe Verzorgen Jullie Je Gezicht???

Pagina's : 1 2 [3] 4

10-04-2004, 23:42

Citaat:
Origineel gepost door SadGirl2004
Ik gaf die tip ooit eens aan een vriendin..En zij verstond PINDAKAAS..dus zij meskiena pindakaas op haar face smeren..
haha meskiena...moet lekker geweest zijn...volgende keer probeert ze een mengeling van beiden

11-04-2004, 00:14

Citaat:
Origineel gepost door Emelia
haha meskiena...moet lekker geweest zijn...volgende keer probeert ze een mengeling van beiden
Geef toe..Pindakaas is ook heerlijk..

11-04-2004, 00:20

Citaat:
Geef toe..Pindakaas is ook heerlijk..
Ja zeker...ze moet het s'avonds op doen en dan gaan slapen...moest ze in de nacht wakker worden en honger hebben, hoeft ze maar aan haar gezicht te likken...heeeeeeeerlijk gewoon...

11-04-2004, 00:31

Citaat:
Origineel gepost door Emelia
Ja zeker...ze moet het s'avonds op doen en dan gaan slapen...moest ze in de nacht wakker worden en honger hebben, hoeft ze maar aan haar gezicht te likken...heeeeeeeerlijk gewoon...
Hahahaha goede tip!
Ik heb nogal eens vaak s'nachts honger..

11-04-2004, 13:53

Citaat:
Hahahaha goede tip!
Ik heb nogal eens vaak s'nachts honger..

11-04-2004, 15:54
haha pindakaas op je gesicht gadverdamme

had ze zeker nog meer puisten gekregen

11-04-2004, 16:38
Hey Riffiagirl,

Je kan Ideal zeep en creme proberen, je kan het in marokko kopen maar misschien ook in beverwijk. Ik ken iemand die echt heeeeeeeel veel last had van pukkels, ze heeft dat gebruikt en het is echt bijna weg....Je moet wel echt alleen dit een paar maanden lang gebruiken en geen andere dingen tussendoor. Ik hoop dat het helpt. Je gezicht voelt wel droog aan, maar dat schijnt goed te zijn. Je moet ook rustig die creme opsmeren, het is een beetje harde creme vandaar, dus niet keihard gaan smeren op je gezicht...

groetjesss

11-04-2004, 21:31
ik had en heb nog veel puistjes...ik heb alles gedaan van pil tot iedere creme tot tandpasta......ALLES!!!!!!!! niks hielp. totdat ik naar het ziekenhuis ging bleek dat ik bij mijn haarwortels ontstekinkjes heb...word ik nu over 7weken met laserbehandeld. en het ziekenfonds vergoed het. en dan ben ik er insha allah van af...

11-04-2004, 21:37
Gewoon beetje bleekwater erop en dan met een bezem erover heen, of weet je wat ook goed helpt tegen puistjes, beetje cif

23-05-2006, 23:08
ik heb een apart ritueel:P
ik haal met een babybildoekje mijn makeup af savonds, en dan een watschijfje met groene thee
heb nooit puistjes, vaal of droge huid

24-05-2006, 10:02

Citaat door shirien85:
ik ook.....ik heb volgens mij gevoelige ogen ik weet niet of dat wel bestaat maar als ik een creme op me gezicht smeer dan krijg ik gelijk tranende ogen

water is genoeg
Ik heb ook hele gevoelige ogen. Ze tranen bij t minste of geringste, en zijn erg snel vermoeid.

24-05-2006, 10:46
dag en nacht antirimpel creme van nivea

op zonnige of winterse dagen ook zonnebrandcreme

af en toe een maskertje

veeeel water drinken

24-05-2006, 10:50

hoe houden jullie t allemaal vol damess

k doe/deed dus

2keer per week stomen en scrubben

3keer per week die spul van garnier peeling ofzoiets srcub en lotion

en voor puistjes benzoylineperoxide

maar k merk nu dat ik begin af te dwalen

geen zin meer om te stomen bijv zelfs die spul van garnier peeling vergeet ik nu en geen zin meer

....maar ga dr verandering i brengen want deze spullen helpen echt een zachte en gereinigde heid heb k nu

23-06-2006, 07:59
Elke ochtend was ik mijn gezocht met dove Zeep
Daarna niveau creme
En dan ben ik klaar
Soms mascara of rouge
Maar voor de rest niks

05-05-2009, 00:24
tegen puistjes moet je groene zeep gebruiken helpt heel goed
gebruik het zelf maar daarna wel je gezicht insmeren met een goede creme
want van zeep word je huid droog

Pagina's : 1 2 [3] 4