Bekijk volle/desktop versie : tips: boy & girl op 1 kamer!



Pagina's : [1] 2

29-10-2008, 12:12
betreft kleuren, thema's, indeling enz!

indien voorbeeldfoto's graag erbij svp !

BVD

29-10-2008, 12:14


Begrijp je vraagstelling niet echt?

29-10-2008, 12:27
zijn kant van de muur blauw haar kant roze, maar ougrty zou je het wel doen? mischien is het beter om hen beter apart te laten slapen, tenzij je natuurlijk geen andere kamers tot jebeschikking ehbt...

29-10-2008, 12:59

Citaat door missy_meriam:
Begrijp je vraagstelling niet echt?

hih sorry.. had geen zin veel te typn

kga inshallah binnenkort verhuizen en wil dan mijn zoontje en dochter op een kamer doen.. maar ben er dus nog niet uit wat de kleuren enz betreft van de kamer zelf..daar graag wat tips over gvraagd dus

duidelijker zo

29-10-2008, 13:00



Citaat door b_karima:
zijn kant van de muur blauw haar kant roze, maar ougrty zou je het wel doen? mischien is het beter om hen beter apart te laten slapen, tenzij je natuurlijk geen andere kamers tot jebeschikking ehbt...



hij is nog maar een baby van niet eens 3 maanden..

29-10-2008, 13:01
Je kan het ook op kleuren houden wat voor allebei kan. Ik denk meer aan oranje/rood met beige/creme ofzo, leuke accesoires/knuffels/kussens in die kleuren...

29-10-2008, 13:02

Citaat door b_karima:
zijn kant van de muur blauw haar kant roze, maar ougrty zou je het wel doen? mischien is het beter om hen beter apart te laten slapen, tenzij je natuurlijk geen andere kamers tot jebeschikking ehbt...


kamer extra heb ik wel hoor.. maarre mijn dochter is nog niet eens 4 en mn zoontje 5 weken waarom nu al apart??

veel gezelliger samen en bovendie: één kamer vol speelgoed ipv heel t huis

29-10-2008, 13:02

Citaat door f_mouslima2:
hih sorry.. had geen zin veel te typn

kga inshallah binnenkort verhuizen en wil dan mijn zoontje en dochter op een kamer doen.. maar ben er dus nog niet uit wat de kleuren enz betreft van de kamer zelf..daar graag wat tips over gvraagd dus

duidelijker zo


ik denk dat je het beter neutraal kan houden.. mintkleur, creme en blanken of witte meubels..

29-10-2008, 13:05

Citaat door f_mouslima2:
betreft kleuren, thema's, indeling enz!

indien voorbeeldfoto's graag erbij svp !

BVD



hahah dacht dat je het over mij had
vraag ceuta die heeft zo leuk haar kamertje in gedeelt
van haar zoontje en dochtertje

29-10-2008, 13:05

Citaat door schems:
hij is nog maar een baby van niet eens 3 maanden..


29-10-2008, 13:06

Citaat door f_mouslima2:
kamer extra heb ik wel hoor.. maarre mijn dochter is nog niet eens 4 en mn zoontje 5 weken waarom nu al apart??

veel gezelliger samen en bovendie: één kamer vol speelgoed ipv heel t huis



oooh sme7lli mmm doer haar kant van de muur lekker meisjes achtig en die van hem echt zo boysachtig, maar de kleuren wel goed combineren.

maarre slaapt je zoontje al door, of gaattie nog ff bij jullie opde kamer, ja sorry ik vraag veel...

29-10-2008, 13:10

Citaat door ZaraAya:
Je kan het ook op kleuren houden wat voor allebei kan. Ik denk meer aan oranje/rood met beige/creme ofzo, leuke accesoires/knuffels/kussens in die kleuren...
hmm ik wil sowieso rose erin hebben aan haar kant denk ik..aangezien zij gek is op rose en alles rose moet zijn

Citaat door schems:
ik denk dat je het beter neutraal kan houden.. mintkleur, creme en blanken of witte meubels..
meubels heb ik al en die zijn indd allemaal wit.


wat als haar kant van de kamer 1 rose muur krijgt en die van hem 1 blauwe..en dan de accesoires in één kleur voor beiden kant??

29-10-2008, 13:12



Citaat door xxxboy&:
hahah dacht dat je het over mij had
vraag ceuta die heeft zo leuk haar kamertje in gedeelt
van haar zoontje en dochtertje

hhaa k moest ook aan jou denken toen ik t typte

he maak s fotos van hun kamer en laat n keer zien op msn. .ceuta en ik kruisen elkaar zelden hier..ben niet zo veel online..

ben benieuwd!

29-10-2008, 13:15

Citaat door b_karima:
oooh sme7lli mmm doer haar kant van de muur lekker meisjes achtig en die van hem echt zo boysachtig, maar de kleuren wel goed combineren.

maarre slaapt je zoontje al door, of gaattie nog ff bij jullie opde kamer, ja sorry ik vraag veel...



juist zoiets had ik ook in gedachten!

welke kleur past bij allebei? ik heb nu haar kamer in donkerroze met lime..

kheb veel acces. in lime dus.. zal ik dat gewoon houden , dus voor hun allebei..de mandjes, zijn waskussenhoes endergelijk?

dan wordt t lichtblauw-lime en andere kant lichtrose-lime..

offe toch wat anders?!

29-10-2008, 13:17
ps..nee hoor je mag vragen wat je wil hoor!!

hij slaapt goed elhamdolillah.. wordt om de 3 a 4 u wakker voor een voeding en slaapt dan gelijk door.

en ja bij mij op de kamer nu en strax ook na verhuizen, ivm borstvoeding..lekker makkelijk

als ie eenmaal doorslaapt gaat ie in zn eigen bedje inshallah..

Pagina's : [1] 2