Bekijk volle/desktop versie : Pil..pil..Pil



Pagina's : [1] 2

29-10-2008, 10:38
Ik heb totaal geen verstand van pillen. Maar ik had net een afspraak bij de dokter en die gaf me Stediril 30. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?


En wie gebruikt wat anders en wat zijn jullie ervaringen daarmee..

ik zit nog steeds te twijfelen tussen de yasmina en deze pil

Welke adviseren jullie mij, als je graag ook wat voller zou willen worden?

29-10-2008, 10:44


Hier zijn de nadelen van de pil:

Er kunnen bijwerkingen zijn, zoals hoofdpijn, migraine, gespannen borsten, een zwangerschapsmasker (bruine pigment vlekken in het gezicht), acne, vet haar, overmatige beharing, suikerziekte, gewichtstoename, misselijkheid, minder zin in seks, oogklachten of het wegblijven van de menstruatie. Bijwerkingen kunnnen verdwijnen door over te stappen op een ander merk pil (met een andere samenstelling van oestrogeen en progestageen).

pil = niet goed xxx

29-10-2008, 10:46

Citaat door mizz-bisz:
Hier zijn de nadelen van de pil:

Er kunnen bijwerkingen zijn, zoals hoofdpijn, migraine, gespannen borsten, een zwangerschapsmasker (bruine pigment vlekken in het gezicht), acne, vet haar, overmatige beharing, suikerziekte, gewichtstoename, misselijkheid, minder zin in seks, oogklachten of het wegblijven van de menstruatie. Bijwerkingen kunnnen verdwijnen door over te stappen op een ander merk pil (met een andere samenstelling van oestrogeen en progestageen).

pil = niet goed xxx

zo, dat zijn er een boel nadelen

En dan hebben we het over de stediril 30? Heb jij die zelf ook gebruikt?welke gebruik jij?

29-10-2008, 10:48
Nee ik gebruik geen pil .. ik ben bang voor de nadelen xx

29-10-2008, 10:53


wat gebruik jij dan he????

29-10-2008, 10:55

Citaat door dordje22:
wat gebruik jij dan he????


Ik ?

29-10-2008, 10:57

Citaat door mizz-bisz:
Ik ?



ja

29-10-2008, 10:58

Citaat door mizz-bisz:
Nee ik gebruik geen pil .. ik ben bang voor de nadelen xx

das veel beter ook, dat wil ik het liefst ook..maar ik studeer nog

29-10-2008, 10:58

Citaat door dordje22:
ja

Welke gebruik jij en wat zijn jouw ervaringen daarmee?

29-10-2008, 10:59

Citaat door dordje22:
ja



Ik gebruik niks!

Ik heb ook geen man waar ik sexuele gemeenschap mee heb.

Dus niet nodig maar ik heb het ook nooit gebruikt.

29-10-2008, 11:00
Ik gebruik de microgynon 30. In het begin veel last van hoofdpijn, maar nu heb ik nergens last van.

29-10-2008, 11:01

Citaat door mizz-bisz:
Ik gebruik niks!

Ik heb ook geen man waar ik sexuele gemeenschap mee heb.

Dus niet nodig maar ik heb het ook nooit gebruikt.


nee dan is het ook niet nodig ja, hahaha. ik gebruik microgon 30 of zo iets. slik em nu 2 half jaar ben wel wat dikker geworden maar ja dat is niet erg was toch veelste dun verder heb ik nergens echt last van. maar toch wil ik niet lang de pil slikken en denk aan wat anders maar wat weet ik nog niet

29-10-2008, 11:02



Citaat door OemHoudaifha:
Ik gebruik de microgynon 30. In het begin veel last van hoofdpijn, maar nu heb ik nergens last van.


Die had de dokter me ook voorgeschreven, maar thuis aangekomen zie ik dat ik een ander heb gekregen

29-10-2008, 11:08

Citaat door lieve_meiske:
Die had de dokter me ook voorgeschreven, maar thuis aangekomen zie ik dat ik een ander heb gekregen


Oh da's raar. Kan je niet ff bellen met je apotheek; just in case off.

Want de microgynon 30 is een van de lichtste (heeft mn huisarts me verteld).

29-10-2008, 11:09

Citaat door OemHoudaifha:
Oh da's raar. Kan je niet ff bellen met je apotheek; just in case off.

Want de microgynon 30 is een van de lichtste (heeft mn huisarts me verteld).

Ik heb net gebeld met de huisarts zelf en de apotheek, en die zeggen dat de samenstelling van zowel de stediril 30 als de microgynon hetzelfde zijn, maar de ene wordt wel vergoed en de andere niet

Pagina's : [1] 2