Bekijk volle/desktop versie : Pil..pil..Pil



Pagina's : [1] 2

29-10-2008, 10:38
Ik heb totaal geen verstand van pillen. Maar ik had net een afspraak bij de dokter en die gaf me Stediril 30. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?


En wie gebruikt wat anders en wat zijn jullie ervaringen daarmee..

ik zit nog steeds te twijfelen tussen de yasmina en deze pil

Welke adviseren jullie mij, als je graag ook wat voller zou willen worden?

29-10-2008, 10:44


Hier zijn de nadelen van de pil:

Er kunnen bijwerkingen zijn, zoals hoofdpijn, migraine, gespannen borsten, een zwangerschapsmasker (bruine pigment vlekken in het gezicht), acne, vet haar, overmatige beharing, suikerziekte, gewichtstoename, misselijkheid, minder zin in seks, oogklachten of het wegblijven van de menstruatie. Bijwerkingen kunnnen verdwijnen door over te stappen op een ander merk pil (met een andere samenstelling van oestrogeen en progestageen).

pil = niet goed xxx

29-10-2008, 10:46

Citaat door mizz-bisz:
Hier zijn de nadelen van de pil:

Er kunnen bijwerkingen zijn, zoals hoofdpijn, migraine, gespannen borsten, een zwangerschapsmasker (bruine pigment vlekken in het gezicht), acne, vet haar, overmatige beharing, suikerziekte, gewichtstoename, misselijkheid, minder zin in seks, oogklachten of het wegblijven van de menstruatie. Bijwerkingen kunnnen verdwijnen door over te stappen op een ander merk pil (met een andere samenstelling van oestrogeen en progestageen).

pil = niet goed xxx

zo, dat zijn er een boel nadelen

En dan hebben we het over de stediril 30? Heb jij die zelf ook gebruikt?welke gebruik jij?

29-10-2008, 10:48
Nee ik gebruik geen pil .. ik ben bang voor de nadelen xx

29-10-2008, 10:53


wat gebruik jij dan he????

29-10-2008, 10:55

Citaat door dordje22:
wat gebruik jij dan he????


Ik ?

29-10-2008, 10:57

Citaat door mizz-bisz:
Ik ?



ja

29-10-2008, 10:58

Citaat door mizz-bisz:
Nee ik gebruik geen pil .. ik ben bang voor de nadelen xx