Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Welke Kapper??



19-02-2004, 15:22
Ik wil mijn haar in verschillende tinten blond en lichtbruin verven Nu weet ik dat het bij de kapper moet..Maar wie kent er een goede kapper in Amsterdam??

19-02-2004, 19:02


MISCHIEN COSMO KAPPER ZE ZEGGEN ALTIJD DAT IE GOED IS

19-02-2004, 19:09
Coos de Joode schijnt goed te zijn. Hij doet ook aan kapperswedstrijden en is meerdere malen Nederlands kampioen geworden, ook is ie Europees kampioen en bij de WK is ie 2e geworden. Nou, dan KAN je toch wel wat, lijkt mij!!

Ik zou zeggen, informeer maar ff.

19-02-2004, 20:30
ik heb het weleens meerdere keren gedaan bij een kapper in amsterdam slotermeer en was er heel tevreden mee.



19-02-2004, 20:35


hey je kan naar de kapperschool gaan en het is goedkoper

19-02-2004, 20:40
Tja naar de kapperschool... dan verkloten ze je haar en de cosmo is duur...maarja je kan het beste naar een salon gaan... je kan het beste plaatjes uitknippen van de kapsel (kleur) die je wilt en meenemen. Als het dan nog verkloten... tja dan

12-02-2005, 17:42
Hoi, er is een kapsalon in amsterdam zuid, echt ik ben vaste klant hij is gewoon de beste!!

Liberty trendy is de naam.

13-02-2005, 17:58

Citaat door nisyis:
Hoi, er is een kapsalon in amsterdam zuid, echt ik ben vaste klant hij is gewoon de beste!!

Liberty trendy is de naam.
is ie prijzig of valt het wel mee
en zou je me alsjeblieft die nummer kunnen geven

13-02-2005, 18:52

Citaat door SWEET_FATIMA21:
Tja naar de kapperschool... dan verkloten ze je haar en de cosmo is duur...maarja je kan het beste naar een salon gaan... je kan het beste plaatjes uitknippen van de kapsel (kleur) die je wilt en meenemen. Als het dan nog verkloten... tja dan
Das ni altijd waar eh, als je op school die richting volgt, vergeet ni da de leerkrachten.....even goe zijn als die van 't kapsalon eh...... & het is veel goedkooper dan in een salon


2jaar gelede was ik naar een kapsalon in Antwerpen geweest, Jean Louise David.....& mijn haar was ni zoals ik wou, die doen nooit wa je echt wil eh.....mijn haar was slecht geknipt eh........deze zomer heb ik da aan mijn zus uitgelegd hoe ik da wou & die heeft mijn haar geknipt zoals ik wou.......& zij volgt op school totaal een andere richting, dan BSO

13-02-2005, 19:21
karim is heel goed die had een kapsalon in slotermeer maar is verhuisd naar bos en lommer
en chanel die zit ergens bij de kinkerstraat in zon zijstraat waar de tram 1 rijdt die is ook goed

14-02-2005, 21:21
hoi, tangawia,

Hij is professioneel en houdt dezelfde prijzen aan als de gemiddelde nederlandse kapper, maar luister meisje, walahh je krijgt waar voor je geld .Hij heeft zelf veel diploma's en heeft een marokkaanse en nederlandse vrouw in de dienst.Zelfs de kapsalon is prachtig.
Tel: 0206460280

16-02-2005, 22:39

Citaat door lipglossy:
karim is heel goed die had een kapsalon in slotermeer maar is verhuisd naar bos en lommer
en chanel die zit ergens bij de kinkerstraat in zon zijstraat waar de tram 1 rijdt die is ook goed
Is Karim verhuisd??

Weet je ook precies waar? Ik wil binnekort plukjes in me haar, en dat kan hij heel goed..

13-09-2008, 05:30



Citaat door nisyis:
Hoi, er is een kapsalon in amsterdam zuid, echt ik ben vaste klant hij is gewoon de beste!!

Liberty trendy is de naam.


Is het wat?

13-09-2008, 20:01

Citaat door Ouidath:
Ik wil mijn haar in verschillende tinten blond en lichtbruin verven Nu weet ik dat het bij de kapper moet..Maar wie kent er een goede kapper in Amsterdam??



Beauty Salon Aliya....turkse kapster ...
0207726445

gr