Bekijk volle/desktop versie : Echte Vriendinnen Bestaan Bijna Niet Meer!!!!



Pagina's : [1] 2

19-02-2004, 14:50
Tfoe hla sommige wijven et enige wat ze kunnen doen is liegen...
Wat me vandaag is overkomen is gewoon niet meer normaal men BESTE VRIENDIN HEEFT NOG WEL LOPEN LULLEN DAT IK BEN ONTMAAGD DOOR EEN JONGEN DIE BIJ MIJ IN DE KLAS ZIT:|:|:|:|
TFOE HLIA!!!!!
dat is wat ze noemeN EEN BESTE VRIENDIN!!

19-02-2004, 14:57


!

Lay N3el Li Maki Hshem!

19-02-2004, 17:59
nu weet je tenminste wat je aan haar hebt!!

19-02-2004, 18:07
wajouwwwwwwwww tfoeeeeee en inderdaad egte vrienden bestaat bijna nie meer heb een vriendin friends 4-life alleen die woont nie bij mij in de stad ze woont in zwolle ze is verhuisd maar meisjes die iknu ken tfoee praten alleen over jongens dit dat lullne achter over je rug ihoek maar allah swt ziet alles egt alles allah akbar moge allah ze vergeven

19-02-2004, 18:10


Mijn beste vriendin is mijn lieve mama!!!

xxx

19-02-2004, 20:41

Citaat:
Origineel gepost door amira_00
Gelukkig heb ik wel een beste vriendin!!!!!!
En die zou zulke erge dingen echt nooit doen, misschien voor de grap maar nooit echt
Voor de grap zou ik het ook nooit pikken..Je weet dat mensen graag zulke dingen horen over andere meisjes..


19-02-2004, 20:53
lay 3tiha shie 7boeba kbira die vriendin van jou, wat een arrogante ezelin dan

20-02-2004, 12:26
bismillah irrahmaan irraheem

salaam iedereen,

idd (beste) vriendinne bestaan echt nie meer!! ik heb ook niemand meer.ik sta er elke dag alleen voor.in het begin vond ik het erg maar nu denk ik what tha fxxk,ik ben alleen geboren dus ik zal ook alleen sterven.
gelukkig heb ik mijn familie thuis die me elke dag opvangen en die altijd achter me staan als ik probleme heb.vooral mijn pappie,hij heeft me altijd gewaarschuwd voor vriendschap en ik heb hem nooit willen geloven maaar nu zie ik het in da hij al die tijd gelijk had en guess what ook al hebbe we er zoveel diskussie over gehad,hij stond er om mij op te vangen toen ik ruzie had met mijn 'vriendinnen'!!!!
DAT NOEM IK PAS EEN BESTE VRIEND!!!!


ma3salaam iedereen!!!

20-02-2004, 13:04
echte vriendinnen zijn inderdaad maar heel zeldzaam. Maar gelukkig zijn ze er toch wel ergens... ik heb zelf slechts 1 beste vriendin, ken haar sinds de kleuterschool nu alweer 15 jaar geleden. We zijn onafscheidelijk! insha allah komt die (ex)vriendin van je zich later wel tegen, wacht maar af! Het beste wat je kunt doen is vertrouwen op allah en je ouders! beslema meid!

20-02-2004, 14:49
tazzz ze is echt zielig!!!! ze kwam vandaag lekkah vrolijk bij me staan en tegen me te praten!!
kheb tegen der gezegd dat onze vriendschap voorbij was en weet je wat ze deed.....ze begon TE JANKEN!!
hmzz.....:S

20-02-2004, 17:05
echte vriendinnen bestaan niet meer, ze gaan alleen maar met je om als ze wat nodig hebben, enzo
ze gunnen je niks.,
jaloezie
haat
tfoe
ik hoef geen marokaanse vriendinnen!!!

20-02-2004, 20:21

Citaat:
Origineel gepost door lella_salsa
bismillah irrahmaan irraheem

salaam iedereen,

idd (beste) vriendinne bestaan echt nie meer!! ik heb ook niemand meer.ik sta er elke dag alleen voor.in het begin vond ik het erg maar nu denk ik what tha fxxk,ik ben alleen geboren dus ik zal ook alleen sterven.
gelukkig heb ik mijn familie thuis die me elke dag opvangen en die altijd achter me staan als ik probleme heb.vooral mijn pappie,hij heeft me altijd gewaarschuwd voor vriendschap en ik heb hem nooit willen geloven maaar nu zie ik het in da hij al die tijd gelijk had en guess what ook al hebbe we er zoveel diskussie over gehad,hij stond er om mij op te vangen toen ik ruzie had met mijn 'vriendinnen'!!!!
DAT NOEM IK PAS EEN BESTE VRIEND!!!!


ma3salaam iedereen!!!
me vader waarschuwt me altijd voor dat soort wijfen me pa en ma zijn gewoon tha best ik kan altijd bij hun terecht maar kijk weet je wt het is je kan je ouders nie alles vertellen heb eergisteren met me vriendin knalende ruzie wajouw gewoon te erugh ze zat gewoon achter me rug te lullen en sommige nichten wajouw die kan je ook mxxxrde woellah maarjah zoals je al zei je bent alleen geboren en sterft ook alleen allah akbar vertrouw op allah en alles komt goed

20-02-2004, 21:00


je hebt echt gelijk mziewna, of er een die jaloers op mij is en de andere pikt mijn vriendje in en de andere roddelt achter mijn rug, ik hebt echt gehad met zogenaamde vriendinnen, ik heb nog 1 vriendin meer dan genoeg maar die zie ik ook niet vaak hoor beter wallah, ik ben nu gelukkig getrouwd en mijn man is mijn beste vriend, een betere vriend kan ik mij niet wensen, wat ik jullie wil zeggen vertrouw niemand, want van degene waar je het absoluut niet van verwacht die flikt het meestal, ik praat uit eigen ervaring nou mra salamaaaaaaaa

21-02-2004, 15:10
Ik weet wat je bedoelt, meid.Vriendinnen die je kunt vertrouwens zijn moeilijk om te vinden, en heel erg schaars.Ik heb het vaker gehad dat je dacht dat je iemand kon vertrouwen en dat je echte vriendinnnen was of vrienden.Maar soms gebeuren er rare dingen met mensen.Ik heb gelukkig vier beste vriendinnnen en eentje ken ik al zestien jaar.Je moet goed zoeken naar een beste vriendin die hetzelfde met je voorheeft als wat jij met haar voorhebt.Ik heb zelfs met familie gehad dat ze je lieten vallen zoals nichten en hard lieten vallen.Ik hoop dat je een vriendin vindt die hetzelfde met je voorheeft als dat jij met haar voorhebt.

greetzzzzzzzzz b

21-02-2004, 22:10
assalaam wa aleikum

inderdaad, echte vriendinnen zijn hééél zeldzaam! mijn beste vriendin is mijn oudere zus, met haar kan ik gewoon ALLES bespreken.. en nichten, tja die stellen ook niet veel meer voor, één en al jaloezie tegenwoordig! ach, ik negeer alle roddels gewoon en dan ben je gelukkig, als ik me alles moest aantrekken, dan heb ik een levenstaak!

dus, een goeie raad, denk nooit, goh die kan ik echt vertrouwen, want dan ga je wel erg teleurgesteld worden...

mha salama

Pagina's : [1] 2