Bekijk volle/desktop versie : vraagje?



Pagina's : [1] 2

27-10-2008, 19:23
dames hoe doen jullie dat,als je elke dag grote wassing moet doen,word je haar daar niet droog van???

bij grote wasssing moet je toch haar wassen???

en ik vind het stom als ik haar heb gefohnd,kan ik er maar eendag van genieten.

27-10-2008, 19:26


Hoe voer je zo 'n grote wassing eigelijk uit?

Just Curious.

27-10-2008, 19:27
kan je toch voedende conditioner gebruiken

27-10-2008, 19:35
Marokkocomunity: ik heb een website waar je het een en ander hieover kan lezen


http://www.risallah.com/islam/gebed.php?g=ghusul

27-10-2008, 19:38



Citaat door bebergeitje:
dames hoe doen jullie dat,als je elke dag grote wassing moet doen,word je haar daar niet droog van???

bij grote wasssing moet je toch haar wassen???

en ik vind het stom als ik haar heb gefohnd,kan ik er maar eendag van genieten.


Tjah als het moet moet het he...of je moet je inhouden


nee maar tjah probeer je haar dan niet zovaak te fohnen... krijg je ook dof haar van

27-10-2008, 19:46
nee fohn het nieet veel hoor,maar gewoon omdat je elke dag je haar wast ,mijn haar is zo droog geworden,verzorg het ,ga vb slapen met wat olie in mijn haar ,of als ik ongesteld word doe ik henna in mijn haar(1xper maand)

wat voor voedende conditioner,welk merk,want krijg ook veel haaruitval door het teveel wassen.

hoe ik grote wassing doe: eerst handen wassen,dan gewone woedoe,dan haar natmaken en dan wassen ,dan de rest van lichaam wassen en spoelen.

27-10-2008, 19:56

Citaat door Choepitaaa:
Marokkocomunity: ik heb een website waar je het een en ander hieover kan lezen


http://www.risallah.com/islam/gebed.php?g=ghusul



Dank je wel xx!

27-10-2008, 20:01
dankje choepitaa,nu weet ik het pas exact.

maar kan dat niet kwaad om je haar gewoon zo nat te maken ,zonder shampoo,of liever toch gewoon met shampoo

27-10-2008, 20:02

Citaat door bebergeitje:
nee fohn het nieet veel hoor,maar gewoon omdat je elke dag je haar wast ,mijn haar is zo droog geworden,verzorg het ,ga vb slapen met wat olie in mijn haar ,of als ik ongesteld word doe ik henna in mijn haar(1xper maand)

wat voor voedende conditioner,welk merk,want krijg ook veel haaruitval door het teveel wassen.

hoe ik grote wassing doe: eerst handen wassen,dan gewone woedoe,dan haar natmaken en dan wassen ,dan de rest van lichaam wassen en spoelen.



je kan beter natuurlijke poducten gebruiken
al die conditioner enzo allemaal bullshit

gebruik le3chob (weet niet welke precies) maar je kan het
bij je henna mengen en dan in je haar smeren is beter
dan die troep je krijgt er alleen maar meer haar uitval van


trouwens hierboven heb ik een website geplaatst daat kan je zien/lezen
of je de wassing goed doet

27-10-2008, 20:09

Citaat door bebergeitje:
dankje choepitaa,nu weet ik het pas exact.

maar kan dat niet kwaad om je haar gewoon zo nat te maken ,zonder shampoo,of liever toch gewoon met shampoo



you're welcome honey, je kan van alles lezen op die site erg leerzaam
ben zelf heel leergierig lees graag van alles waar ik wat aan heb
je haar elke dag met shampoo wassen is niet goed hoor
je kan gewoon met water wassen denk ik
denk niet dat het erg is voor je haar water in natuurlijk niet chemisch dus kan geen kwaad

27-10-2008, 20:11
Ook met wodoe voor het gebed, moet je toch over je haren wrijven? Dus gefohned haar blijft sowieso niet watervrij.

27-10-2008, 20:13
het kan ook zonder schompoo belangrijk dat je heel haar en licham spoelt.

27-10-2008, 20:22


ja gebruik veel kruiden,bij henna.... maar toch nog geen denderend resultaat voor die droge bos.

dus shampoo moet niet elke dag,water alleen kan geen kwaad( vroeger zei een vriendin,dat als je je haren zonder shampoo wast ,dat je luizen kon krijgen) daarmee dat ik het altijd waste met shampoo,maar zal niet zo zijn.

- als ik mijn haar heb gefohnd,en doe kleine wassing,dan ga ik over mijn haar,maar dan na het gebed ga ik er dan terug over met haardroger,maar ja dat gebeurt bij mij 1 keer in de maand dat ik haar fohn.

27-10-2008, 20:29

Citaat door bebergeitje:
ja gebruik veel kruiden,bij henna.... maar toch nog geen denderend resultaat voor die droge bos.

dus shampoo moet niet elke dag,water alleen kan geen kwaad( vroeger zei een vriendin,dat als je je haren zonder shampoo wast ,dat je luizen kon krijgen) daarmee dat ik het altijd waste met shampoo,maar zal niet zo zijn.

- als ik mijn haar heb gefohnd,en doe kleine wassing,dan ga ik over mijn haar,maar dan na het gebed ga ik er dan terug over met haardroger,maar ja dat gebeurt bij mij 1 keer in de maand dat ik haar fohn.


nee hoor geen luizen
droge bos probeer je haar met amandel olie in te smeren is goed tegen droog haar

27-10-2008, 20:29

Citaat door insani:
het kan ook zonder schompoo belangrijk dat je heel haar en licham spoelt.



Waarom maak je expres typefoutjes in je text

Pagina's : [1] 2