Bekijk volle/desktop versie : Alleen wonen



Pagina's : [1] 2

27-10-2008, 19:04
Salaam alikoum,

Wie van jullie woont er op zichzelf of wie wil er op zichzelf gaan wonen?

27-10-2008, 19:05


Lijkt me heerlijk op mezelf wonen, maar antwoord is kort:


Ik mag het niet

27-10-2008, 19:06
zo ik heb dat ook altijd wel gewild, alleen in onze cultuur is dat dus echt niet acceptabel. maar goed heb alsnog een eigen stekkie met een man erbij

27-10-2008, 19:17

Citaat door Believer:
zo ik heb dat ook altijd wel gewild, alleen in onze cultuur is dat dus echt niet acceptabel. maar goed heb alsnog een eigen stekkie met een man erbij


ligt eraan waar je vandaan komt, in marokko is het allang acceptabel en dan doel ik niet op de steden zoals die in mn nickname

27-10-2008, 19:30


als iemand te vertrouwen is vind ik het eigelijk geen probleem vind ik en goed voor jezelf kan zoregen waarom niet scheelt je veel hoofdpijn

28-10-2008, 09:15
hallo, ik woon nu ook al een tijdje op mezelf en ik ben er zelfs voor naar verhuist naar het buitenland en het is heerlijk.

28-10-2008, 09:16
Ik woonde een jaar lang samen met een nicht van mij..
maar woon nu weer bij mijn ouders en mijn hus is bewoond door studenten.

28-10-2008, 09:46
Mocht ik mijn man niet tegengekomen zijn dan had ik nu ook wel mijn eigen stulpje.... !!


28-10-2008, 11:12

Citaat door Fatiha_25:
ik woon ook op mezelf, maar in tegenstelling tot de meeste marokkaanse vrouwen die op zichzelf wonen.... neem ik GEEN mannen mee naar me huis. ik kan helemaal niet om met mannen.

gescheiden vrouwen + op zichzelf wonend = prive seks huis.



Hla Logica.. uit waar voor sociaale kring kom jij? .. Ieder topic kom jij weer je Iew uitkotsen over de Ma vrouw....

Begin bij jezelf zou ik zeggen!

28-10-2008, 11:12

Citaat door Fatiha_25:
ik woon ook op mezelf, maar in tegenstelling tot de meeste marokkaanse vrouwen die op zichzelf wonen.... neem ik GEEN mannen mee naar me huis. ik kan helemaal niet om met mannen.

gescheiden vrouwen + op zichzelf wonend = prive seks huis.


Wat een bekrompenheid. Niet alle gescheiden vrouwen die op zichzelf wonen nemen mannen mee naar huis voor de seks.

28-10-2008, 11:13

Citaat door Fatiha_25:
ik woon ook op mezelf, maar in tegenstelling tot de meeste marokkaanse vrouwen die op zichzelf wonen.... neem ik GEEN mannen mee naar me huis. ik kan helemaal niet om met mannen.

gescheiden vrouwen + op zichzelf wonend = prive seks huis.

Jij bent gewoon een walgelijk ventje die hier zijn frustraties komt botvieren onder een vrouwelijke nick, omdat je dan serieuzer genomen denkt te worden. Guess what: Je wordt nog steeds net zo hard uitgekotst.

28-10-2008, 11:13

Citaat door Fatiha_25:
ik woon ook op mezelf, maar in tegenstelling tot de meeste marokkaanse vrouwen die op zichzelf wonen.... neem ik GEEN mannen mee naar me huis. ik kan helemaal niet om met mannen.

gescheiden vrouwen + op zichzelf wonend = prive seks huis.



Wat voor onzin kraam jij uit, je moet niet iedereen over een kam scheren hoor en wie ben jij eigenlijk GOD om zo over mensen te oordelen.

Bekijk jezelf en laat iedereen met rust.

Ik haat zulke mensen die zulk taal durven uit te spreken.

Tfoe 3la bnadem

28-10-2008, 11:36


Ik heb op mijn zelf gewoond toen miste ik mijn moeder ging ik weer terug

en nu heb ik een kindje, ga ik weer op mijn zelf wonen haha

28-10-2008, 11:41
I wil heel graag op mezelf wonen al heel lang maar het mag niet bla bla.

Ik had eens een huisje gehuurd maar durfde de stap steeds niet te nemen.

En weer terug gegeven.

Het lijkt me echt heerlijk.

28-10-2008, 11:43

Citaat door SamLes:
I wil heel graag op mezelf wonen al heel lang maar het mag niet bla bla.

Ik had eens een huisje gehuurd maar durfde de stap steeds niet te nemen.

En weer terug gegeven.

Het lijkt me echt heerlijk.


Wat lijkt je daar dan heerlijk aan?

Het is toch fijn om je moeder om je heen te hebben?

Pagina's : [1] 2